Julegave fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.559 visninger
70 svar
0 synes godt om
23. december 2010

lotte32

Hejsa 

kunne da godt tænke mig at høre om i har fået julegaver fra jeres arbejde, og hvis i, som mig,  ikke har kunnet vente med at åbne dem, vil jeg da også gerne høre hvad i evt. har fået

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

lotte31 skriver:

Hejsa 

kunne da godt tænke mig at høre om i har fået julegaver fra jeres arbejde, og hvis i, som mig,  ikke har kunnet vente med at åbne dem, vil jeg da også gerne høre hvad i evt. har fået

Lotte

Vi plejer at få, men plejer er død...

Haderslev kommune plejer at give julegaver... Men alt den spare tam tam giver de nok ingen julegaver i år har nemlig ingen fået endnu... Så nej vi får nok ingen i år...

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

Karo

Nej, ingen gaver her

Jeg er statsansat og får derfor ingen gave.

Min kæreste får dog hvert år en kurv med vin og forskellige godter i.

Anmeld

23. december 2010

Lou87

lotte31 skriver:

Hejsa 

Lotte

Vi har for andet år i træk selv fået lov og vælge blandt 5-6 ting på en hjemmeside og så kommer det hjem i butikken..
Såå..

I år bestilte jeg en sodastream

Anmeld

23. december 2010

lotte32

twinboys skriver:

Vi plejer at få, men plejer er død...

Haderslev kommune plejer at give julegaver... Men alt den spare tam tam giver de nok ingen julegaver i år har nemlig ingen fået endnu... Så nej vi får nok ingen i år...

Majbritt

Ej hvor nitte  men ja, det er bare sparetider über alles..

Ved godt man ikke skal gøre alting op i gaver, men syntes selv det er meget rart med en lille ting til jul, det får i hvert fald mig til at føle at chefen værdsætter mit arbejde

Lotte

Anmeld

23. december 2010

lotte32

Lou87 skriver:

Vi har for andet år i træk selv fået lov og vælge blandt 5-6 ting på en hjemmeside og så kommer det hjem i butikken..
Såå..

I år bestilte jeg en sodastream

Nice  mine unger skal osse ha en sodastream i julegave

Lotte

Anmeld

23. december 2010

lillemusen10

Blev overrasket, da jeg arbejder på Sygehus.... vi fik flotte Georg Jensen Cobra lysestager - virkelig en flot gave! Men synes, så også vi har knoklet nok til at fortjene så god en gave

Manden fik så en skål fra Georg Jensen... så det passer jo helt perfekt!

Anmeld

23. december 2010

lotte32

lillemusen10 skriver:

Blev overrasket, da jeg arbejder på Sygehus.... vi fik flotte Georg Jensen Cobra lysestager - virkelig en flot gave! Men synes, så også vi har knoklet nok til at fortjene så god en gave

uhhh, de er så fedeee

Anmeld

23. december 2010

lillemusen10

lotte31 skriver:

uhhh, de er så fedeee

Har du kunnet vente med at åbne din???

Anmeld

23. december 2010

*A*

Jeg har fået 6 flasker Amarone... Jeg er rigtig glad for min gave. Sidste år fik jeg en vase.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.