Julegave fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

lotte32

Så er manden også kommet hjem med sin firmajulegave... 2 sæt sengetøj, desværre ikke i nogle farver vi kan lide, eller passer i farvener i soveværelset. derudover er det ikke  til dobbelt dyne med ekstra længde, som vores dyne er, og oveni er der ikke byttemærke på

min mand er meget skuffet, og må give ham ret i at sengetøj er noget man ikke "bare" køber i flæng, uden tanke på folks smag eller dyne  størrelse..

Men fu.. det, nu har vi nemlig begge juleferie, helt til tirsdag, og om 10 min. daffer vi op til svigerforældrene, til lidt julehygge og gavebyt

Glædelig JUUULLLLLL

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Fenris

jeg har fået Royal copenhagen ( det er tardition at vi får en ting fra dem hver højtid, fødselsdag jul osv)

Anmeld

23. december 2010

tinasmor

Gavekort på 150 kr til valgfri forretning.

Anmeld

23. december 2010

Fenris

KaLee skriver:

Så bliver du nok ked af at høre at jeg - som kommunalt ansat kontorelev - har fået en fin julegave af arbejdspladsen i år... 

Summerbird chokolade og en flaske champagne blev det til i min afdeling. I en anden afdeling var det 2 bifbilletter med slik/drikkelse til. 

Men det er forskelligt fra sted til sted om man får julegave selv i samme kommune og forvaltning... 

Jeg er bare et sted, hvor der åbenbart fråses for skatteydernes penge... 

Jeg syntes det er helt i orden at offentligt ansatte kan få en gave i ny og næ Det er jo som sagt ikke ALLE der er så heldige, så hvis det sker syntes jeg det er fedt- jeg har nemlig ikke kunne mærke det på mine skattekroner indtil videre LOL

Anmeld

23. december 2010

eElak

Baagøe skriver:

Nej, ked af det bliver jeg ikke - jeg stiller mig såmænd blot uforstående overfor prioriteringen. Håber ikke du er ansat i min kommune så

arbejder heldigvis ikke i din kommune.. 

Everybody is happy.. 

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

KaLee skriver:

arbejder heldigvis ikke i din kommune.. 

Everybody is .. 

LOL

Rigtig glædelig jul til dig og dine kære

Anmeld

23. december 2010

dorthemus

twinboys skriver:

Vi plejer at få, men plejer er død...

Haderslev kommune plejer at give julegaver... Men alt den spare tam tam giver de nok ingen julegaver i år har nemlig ingen fået endnu... Så nej vi får nok ingen i år...

Majbritt

Det er simpelthen så lousy...og et åndssvagt sted at spare Jeg synes man skal give lidt anerkendelse til sine medabejdere

Anmeld

23. december 2010

dorthemus

*A* skriver:

Jeg har fået 6 flasker Amarone... Jeg er rigtig glad for min gave. Sidste år fik jeg en vase.

ÅRHHHHHHH gad jeg godt have fået...muuums

Anmeld

23. december 2010

Ryberg

Jeg får ingen da jeg er under uddannelse.. men min mand fik en kæmpe kasse med Jule portvin i, 2 flasker rødvin og 1 flaske champagne, en masse chokolade der lå løst, en æske med hj.lavet chokolade, Finsk Lakrids, brændte mandler, og alle mulige andre godter.... økologisk kaffe også.. kan næsten ikk huske det hele

Rigtig flot

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

en stor buket blomster, 3 forskellige slags vine, både hvid og rød, en champange, og meget dyrt og fint chokolade, nødder, og engelske vingummier, småkager og et fint brev hvor der stod

" kære tina, tusind tak for din store indsats i de sidste par måneder, vi håber du har været glad for at være her og vi håber du får det rigtig godt i din nye uddannelse og en dag hvis du sku få lyst er du velkommen hos os igen, vi er kun et opkald væk"

jeg sagde op i slutningen af september måned, og fik lov til at blive til 1 januar så julegaven er både en farvel og en god jul gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.