Julegave fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Pige2009

lotte31 skriver:

Hejsa 

kunne da godt tænke mig at høre om i har fået julegaver fra jeres arbejde, og hvis i, som mig,  ikke har kunnet vente med at åbne dem, vil jeg da også gerne høre hvad i evt. har fået

Lotte

Vi kunne vælge mellem 3 ting og jeg har valgt en Weber pizzasten, grillredskaber, grillhandsker og krydderier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Pige2009

lotte31 skriver:

Ej hvor nitte  men ja, det er bare sparetider über alles..

Ved godt man ikke skal gøre alting op i gaver, men syntes selv det er meget rart med en lille ting til jul, det får i hvert fald mig til at føle at chefen værdsætter mit arbejde

Lotte

Jeg synes så, det er helt i orden ikke at give julegaver til offentlige ansatte, da det jo finansieres for skatteydernes penge

Anmeld

23. december 2010

lotte32

Baagøe skriver:

Jeg synes så, det er helt i orden ikke at give julegaver til offentlige ansatte, da det jo finansieres for skatteydernes penge

god pointe der min tanke var bare at når de plejede at få julegave, så er det lidt øv at den er sparet væk... men kan som sagt godt følge dig

Lotte

Anmeld

23. december 2010

mukka88

Baagøe skriver:

helt ærligt Jeg syntes det er helt i orden at give julegaver til de offentlige!! prøv og tænkt hvilket stort arbejde de laver! for sådan en lille løn! Alle syntes det er rart at få en lille gave til jul og se hvor påsønnet man er! Og det er ikke lige det de får mest af for tiden! Håber alle offentlige får en lille gave som bevis, på det store stykke arbejde de gør! Rigtig god jul ALLE

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

lotte31 skriver:

god pointe der min tanke var bare at når de plejede at få julegave, så er det lidt øv at den er sparet væk... men kan som sagt godt følge dig

Lotte

Jeps

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

mukka88 skriver:

helt ærligt Jeg syntes det er helt i orden at give julegaver til de offentlige!! prøv og tænkt hvilket stort arbejde de laver! for sådan en lille løn! Alle syntes det er rart at få en lille gave til jul og se hvor påsønnet man er! Og det er ikke lige det de får mest af for tiden! Håber alle offentlige får en lille gave som bevis, på det store stykke arbejde de gør! Rigtig god jul ALLE

Er du klar over hvor mange mill. kroner det vil koste? De penge synes jeg klart kan bruges bedre, hvis det endelig skulle være Arbejdet bærer lønnen i sig selv

Anmeld

23. december 2010

mukka88

Baagøe skriver:

Arbejdet bærer lønnen i sig selv

hvad mener du med dette?

Anmeld

23. december 2010

Karo

Baagøe skriver:

Er du klar over hvor mange mill. kroner det vil koste? De penge synes jeg klart kan bruges bedre, hvis det endelig skulle være Arbejdet bærer lønnen i sig selv

Nu er jeg selv statsansat, og for mig gør det ikke noget at vi ikke får en gave. Jeg vil da gerne have en, men jeg kan sagten leve uden.

Syndes dog det er lidt trist vi ikke må tage imod gaver fra andre virksomheder. Jeg kan godt se man ikke vil have at det er en form for bestikkelse, men som almindelig medarbejder på gulvet så snakker vi om en pose med bolcher eller chokolader og det skal vi sige nej til. Kan godt forstå at cheferne der sidder i høje stillinger ikke må, men kan ikke helt se meningen med os andre.

Anmeld

23. december 2010

signe.

får ingen i år, da jeg lige blev udlært som til jeg fødte.. men sidste år fik vi alle 21 ansatte(fordelt i 4 butikker) et minicruise til Oslo for to personer

Anmeld

23. december 2010

lotte32

Mor-til-Hasse skriver:

får ingen i år, da jeg lige blev udlært som til jeg fødte.. men sidste år fik vi alle 21 ansatte(fordelt i 4 butikker) et minicruise til Oslo for to personer

Uhhh, se dét var en gave min mand gerne måtte komme hjem med fra sit arbejde hihi

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.