Julegave fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2010

Lou87

Tanja84 skriver:

Det er nemlig super lækkert på denne måde  og cheferne sikrer sig derved også, at de bruger penge på nogen gaver, som de ansatte rent fatisk sætter pris på, og ikke blot et eller andet ubrugeligt som enten bliver lagt i en skuffe, og smidt ud et par år efter, eller givet væk til anden side 

Ved faktisk ikke hvad værdien er, men synes da også selv det var nogen lækre gaver vi kunen vælge mellem i år, og kunne godt have brugt en af hver (af hele udvalget)

Ja lige præcis..!
Det løber alligevel op i en slat penge, så det da dumt og spilde dem på gaver der ikk bliver værdsat hehe..

Og ja det må man sige, det var ikk lige det som der var på vores 6 valgs liste ihvertfald og jeg synes sodastreamen var den mest interessante.. hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Benjamins'mor

Nu har jeg ikke noget arbejde, men ''vi'' har fået en gave fra kærestens arbejde. Den er så ikke pakket op endnu, men kærestens storebror har fået akurat det samme. Så vi har fået en wok, nudler og spisepinde.

Anmeld

24. december 2010

Ranarupta

Jeg er statsansat, så jeg får ikke noget. 

Er vildt misundelig på min veninde, der arbejder i Mærsk og de får altid nogle lækre gaver, hvor der som regel også er noget Musselmalet i blandt alt det gode.

Anmeld

24. december 2010

Ranarupta

Baagøe skriver:

Jeg synes så, det er helt i orden ikke at give julegaver til offentlige ansatte, da det jo finansieres for skatteydernes penge

Ja, det synes jeg også - selvom jeg er statsansat
Det er ikke skatteydernes opgave at betale vores julegave.

Men savner nu alligevel de tider, hvor jeg var i andre jobs og fik gave. Eeeeelsker gaver (hvem gør ikke det?)! 

Anmeld

24. december 2010

Kaufie

Jeg er også statsansat, men fik gave! Jeg arbejder på universitetet, og vores institutleder havde valgt at belønne alle sine medarbejdere i år. En fin kurv med vin, chokolade og et par delikatesser.

Anmeld

24. december 2010

Snefnug1984

Jeg fik en æske chokolade og 2 fribilletter med tilbehør til biffen

Anmeld

25. december 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Jaa det har jeg da...

Men, jeg er privat dagplejer så gaverne er jo fra dagplejeungerne

Vi gav også Lauras DP'er en gave fra Laura - en Laura Trip Trap nisse, som faldt i rigtig god jord

Anmeld

25. december 2010

Bom

twinboys skriver:

Lige min mening...

Og så her...

Jeg kan desværre godt blive lidt ked/harm over at folk ikke synes at vi som kommunalt eller statsansat skal have en julegave, vi gør trods alt et stort stykke arbejde, og nogle af os har jo med liv og død og gøre.. Hvis der ingen var til og passe de ældre, hvordan ville DK så ikke se ud, og vi får jo i forvejen ikke den højeste løn på jorden, så en lille ting kan jeg ikke se skulle skade nogle...

Sorry det lidt trist opstød herfra...  Men savner bare lidt anerkendelse for det stykke arbejde vi gør med mennesker..

Anmeld

25. december 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Ja, det synes jeg også - selvom jeg er statsansat
Det er ikke skatteydernes opgave at betale vores julegave.

Men savner nu alligevel de tider, hvor jeg var i andre jobs og fik gave. Eeeeelsker gaver (hvem gør ikke det?)! 

Ja, hvem elsker ikke gaver!

Anmeld

25. december 2010

Plysbjørnen

Jeps det har jeg da.

sådan en fin sag her (håber billedet kommer med)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.