Julegave fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

eElak

Baagøe skriver:

Er du klar over hvor mange mill. kroner det vil koste? De penge synes jeg klart kan bruges bedre, hvis det endelig skulle være Arbejdet bærer lønnen i sig selv

Så bliver du nok ked af at høre at jeg - som kommunalt ansat kontorelev - har fået en fin julegave af arbejdspladsen i år... 

Summerbird chokolade og en flaske champagne blev det til i min afdeling. I en anden afdeling var det 2 bifbilletter med slik/drikkelse til. 

Men det er forskelligt fra sted til sted om man får julegave selv i samme kommune og forvaltning... 

Jeg er bare et sted, hvor der åbenbart fråses for skatteydernes penge... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

signe.

lotte31 skriver:

Uhhh, se dét var en gave min mand gerne måtte komme hjem med fra sit arbejde hihi

Lotte

haha ja, men valgte at give det til min mor og hendes mand dog.. det skulle bruges inden 31 dec i år, og man SKULLE reje afsted torsdag, og det ikke nemt at få fri en torsdag + hele weekenden med i en detailbutik.. og fødte jo så i april(16 uger før tid) så tænkte de nok fik mere gavn af det

Anmeld

23. december 2010

Tanja84

Lou87 skriver:

Vi har for andet år i træk selv fået lov og vælge blandt 5-6 ting på en hjemmeside og så kommer det hjem i butikken..
Såå..

I år bestilte jeg en sodastream

Vi har ligeledes haft samme mulighed de sidste 2 år.

Så i år valgte Vi (min mand og jeg arb. sammen) en Weber bord grill og et Bezzer Wizzer spil

Anmeld

23. december 2010

Lou87

Tanja84 skriver:

Vi har ligeledes haft samme mulighed de sidste 2 år.

Så i år valgte Vi (min mand og jeg arb. sammen) en Weber bord grill og et Bezzer Wizzer spil

Man kan godt høre jeres gaver vidst er lidt dyrere Hehe..

Men det nu lækkert med den løsning i stedet for et eller andet helt komplet ubrugeligt , ikk ??

Lækre gaver i har valgt

Anmeld

23. december 2010

Tanja84

Lou87 skriver:

Man kan godt høre jeres gaver vidst er lidt dyrere Hehe..

Men det nu lækkert med den løsning i stedet for et eller andet helt komplet ubrugeligt , ikk ??

Lækre gaver i har valgt

Det er nemlig super lækkert på denne måde  og cheferne sikrer sig derved også, at de bruger penge på nogen gaver, som de ansatte rent fatisk sætter pris på, og ikke blot et eller andet ubrugeligt som enten bliver lagt i en skuffe, og smidt ud et par år efter, eller givet væk til anden side 

Ved faktisk ikke hvad værdien er, men synes da også selv det var nogen lækre gaver vi kunen vælge mellem i år, og kunne godt have brugt en af hver (af hele udvalget)

Anmeld

23. december 2010

Manakauapo

Jeg fik tre blokke Valhrona chokolade. Sidste år fik jeg et gavekort til Expert

Iår tog chefen ud og købte julegave efter ens hobby

Anmeld

23. december 2010

Lullaby

Intet til mig da jeg er ansat som lærer. Min mand har fået en kasse med alskens julegodter.

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

mukka88 skriver:

hvad mener du med dette?

At man skal være glad for det arbejde man har

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

Karo skriver:

Nu er jeg selv statsansat, og for mig gør det ikke noget at vi ikke får en gave. Jeg vil da gerne have en, men jeg kan sagten leve uden.

Syndes dog det er lidt trist vi ikke må tage imod gaver fra andre virksomheder. Jeg kan godt se man ikke vil have at det er en form for bestikkelse, men som almindelig medarbejder på gulvet så snakker vi om en pose med bolcher eller chokolader og det skal vi sige nej til. Kan godt forstå at cheferne der sidder i høje stillinger ikke må, men kan ikke helt se meningen med os andre.

Jeg er helt enig og jeg kender også en del der blæser på disse retningslinier, hvilket jeg har fuld forståelse for. Vi giver jo også DP'erne julegave

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

KaLee skriver:

Så bliver du nok ked af at høre at jeg - som kommunalt ansat kontorelev - har fået en fin julegave af arbejdspladsen i år... 

Summerbird chokolade og en flaske champagne blev det til i min afdeling. I en anden afdeling var det 2 bifbilletter med slik/drikkelse til. 

Men det er forskelligt fra sted til sted om man får julegave selv i samme kommune og forvaltning... 

Jeg er bare et sted, hvor der åbenbart fråses for skatteydernes penge... 

Nej, ked af det bliver jeg ikke - jeg stiller mig såmænd blot uforstående overfor prioriteringen. Håber ikke du er ansat i min kommune så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.