Dårlig prioritering?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Alberts/

tag du bare afsted, det havde jeg ihvertfald gjort,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

tinasmor

Min søster fik sin 3 dage for sent (fordi de havde regnet forkert) og der var baby for stor til at de kunne bedømme det med downs. Hun fik en ekstra scanning lidt senere (før misdannelse scanning) for at se efter andre misdannelser.

Anmeld

22. december 2010

twinny

MetteMe skriver:

Årh det er dejligt at høre. Har lidt mere ro i maven nu. Som en af de andre skrev tidligere, var det måske bare en lidt julestresset frøken jeg fik i røret

Jaah eller en lille misundelse over du ska på ferie og ikk hende...

Go for it, girl.....  Ned i varmen

Anmeld

23. december 2010

MetteMe

Baby-støv skriver:

Jaah eller en lille misundelse over du ska på ferie og ikk hende...

Go for it, girl.....  Ned i varmen

Hehe Jah det kan jo også være årsagen

GO JUL

Anmeld

23. december 2010

MetteMe

Alberts/ skriver:

tag du bare afsted, det havde jeg ihvertfald gjort,

Det gør jeg også

Men rart at høre jeg ikke er den eneste der ville suse afsted til varmen!

GO JUL

Anmeld

23. december 2010

MetteMe

tinasmor skriver:

Min søster fik sin 3 dage for sent (fordi de havde regnet forkert) og der var baby for stor til at de kunne bedømme det med downs. Hun fik en ekstra scanning lidt senere (før misdannelse scanning) for at se efter andre misdannelser.

Tja nu må vi se... Håber på det ikke bliver tilfældet, men nu er jeg i hvert fald klar over at jeg løber en risiko ved at vente. Sådan må det blive.

GO JUL

Anmeld

23. december 2010

oo

SussieThyssen skriver:

Helt ærligt??? Nej...du skal da ikke droppe din ferie.
Det er kun kort tid siden man indførte nakkefoldsscanning, og 1000-vis af bebser er blevet født sunde og raske inden den metode blev tilbudt, så tag du bare din ferie.
Var jeg gravid i dag, og ellers var sund og rask, ville jeg heller ikke tage imod den med vold og magt.
Ikke at jeg synes det er pjattet, men for mig har den ikke større betydning.
Naturligvis...hvis man har anlæg for misdannelser i slægten er det noget andet, men har I ikke den slags i familien og du er en ung kvinde med et gennemsnitligt helbred, så skal det nok gå.
det der undrer mig lidt er, at her på Fyn nakkefoldsscanner de først i uge 16-17 stykker, så jeg tror altså ikke det har den store betydning om du er tæt på uge 14.

Kærligst
Sussie

Sussie, jeg er blevet nakkefoldsscannet indenfor den normale tidsramme og SLET ikke så sent som uge 16-17 og jeg bor altså på fyn! under svendborg hospital kommer man til infomøde omkring uge 9-10 sammen med alle andre par der er cirka ligeså langt i graviditeten og der gennemgår en jordemoder hvad NF er og hvad MD er. Hvor hører din datter og nabo under?? for det lyder da helt vanvittigt at de er blevet NF'et så sent! man KAN jo altså ikke måle nakkefolden på dt tidspunkt, så der er ikke rigtig noget at rafle om...

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

MetteMe skriver:

Det gør jeg også

Men rart at høre jeg ikke er den eneste der ville suse afsted til varmen!

GO JUL

god jul til dig også. muisunder dig virkelig, vil også ned i varmen

Anmeld

23. december 2010

Tulle28

Afsted med dig! HUn var da bare dødmisundelig over at du skal på ferie

God tur!

Tulle

Anmeld

23. december 2010

oo

jeg vil også lige sige, men det ved trådstarter forhåbentlig godt, at downs syndrom ikke er arveligt, så om der er anlæg i familien for handikap, det har ingen betydning for chancen for at få et barn med downs syndrom. hvilket jo primært er det man undersøger ved nakkefoldsscanningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.