Dårlig prioritering?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

MetteMe

Maja88 skriver:

ja men det gør det jo ikke nemmere, bare fordi man gerne MÅ få en abort.

Det har du absolut ret i, men samtidig tror jeg ikke at en uge fra eller til vil gøre en verden til forskel for den psykiske proces. Det er nok en grim og hård oplevelse uanset hvad... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

kristinards

Afsted med jer!

Anmeld

22. december 2010

JacobsMoar

MetteMe skriver:

Tak for de søde ord... Må vist lige tænke mig om engang, men har svært ved at takke nej til Thailand. Nok også mest fordi jeg meget naivt tænker at alt selvfølgelig nok skal se fint ud

Selvølgelig ser alting fint ud..

God ferie

fra Karina

Anmeld

22. december 2010

Benjamins'mor

Hvis jeg var dig tog jeg afsted på ferie. Ville ønske jeg havde haft den mulighed inden jeg skal være mor.

Da i bestilte rejsen vidste i garanteret ikke at du skulle til den scanning der. Så det er bare hende damen der har haft en dårlig dag.  

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

9510 skriver:

Jeg var altså også for sent ude med min scanning, men de gik bare ud fra blodprøven og den scanning de lavede,,,, så vil sige at du skal tage på ferie og så tage den tid du har fået

De beregner altid ved brug af blodprøven og scanningen

Anmeld

22. december 2010

9510

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja men min scanning blev først foretaget i 15+2

Anmeld

22. december 2010

eElak

Thereseh skriver:

Mht. abort, så gælder 12 ugers grænsen, ikke på samme måde ved dawns og MD scanning. Man kan fx. sagtens få en abort, hvis det til MD viser sig at man venter et barn med alvorlige misdannelser, og der er man jo som oftest i 18-20 uge...

Hejsa.. 

Smut du afsted på ferie... Du kalrer den jo lige inden for grænsen, og som flere har skrevet, så er der anderledes regler... 

Lige det som har jeg markeret med fed.... Det er ikke altid at det "bare kan klares med abort"... I flere tilfælde, bliver man sat i gang til en faktisk fødsel.. 

Men det er en helt anden snak, og ikke relavent for trådstarter - hvadenten hun tager på ferie eller ej... 

Men.. håber du får en super tur!! 

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

9510 skriver:

Ja men min scanning blev først foretaget i 15+2

Er du sikker på at de så ikke brugte en tripple test i stedet for en double? Men i alt fald, man bruger både scanning og blodprøve, altid

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

Ni-ko-li-ne skriver:

Afleverer blodprøve inden vi tager afsted. Men den har nok ikke noget at sige uden skanningen?

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

MetteMe skriver:

Hej alle

Jeg har netop bestilt tid til NF på Hvidovre. Med det lille "MEN" at jeg er i Thailand i fjorten dage lige præcis i den periode hvor de gerne ville have mig til skanning. Hun lød svært utilfreds med min prioritering af ferie og ville gerne gøre mig opmærksom på at den så muligvis ikke ville være brugbar Jeg fik tid den 28/1 og der er jeg 13+6, altså last call. Burde jeg droppe min ferie og tage en skanning i den mere "sikre" periode? Det er min absolut sidste chance for en lille tur med min skønne mand og kommer vi ikke afsted her, kommer vi slet ikke afsted, så ville nødig gå glip af den tur. Men samtidig må mit kommende barn jo komme først, og har næsten allerede dårlig samvittighed...

What to do?

Tag dog afsted! Du kan evt. betale dig fra en NF-scanning, hvis den ikke kan rykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.