Dårlig prioritering?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.153 visninger
75 svar
0 synes godt om
22. december 2010

MetteMe

Hej alle

Jeg har netop bestilt tid til NF på Hvidovre. Med det lille "MEN" at jeg er i Thailand i fjorten dage lige præcis i den periode hvor de gerne ville have mig til skanning. Hun lød svært utilfreds med min prioritering af ferie og ville gerne gøre mig opmærksom på at den så muligvis ikke ville være brugbar Jeg fik tid den 28/1 og der er jeg 13+6, altså last call. Burde jeg droppe min ferie og tage en skanning i den mere "sikre" periode? Det er min absolut sidste chance for en lille tur med min skønne mand og kommer vi ikke afsted her, kommer vi slet ikke afsted, så ville nødig gå glip af den tur. Men samtidig må mit kommende barn jo komme først, og har næsten allerede dårlig samvittighed...

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

sismofutten

MetteMe skriver:

Hej alle

Jeg har netop bestilt tid til NF på Hvidovre. Med det lille "MEN" at jeg er i Thailand i fjorten dage lige præcis i den periode hvor de gerne ville have mig til skanning. Hun lød svært utilfreds med min prioritering af ferie og ville gerne gøre mig opmærksom på at den så muligvis ikke ville være brugbar Jeg fik tid den 28/1 og der er jeg 13+6, altså last call. Burde jeg droppe min ferie og tage en skanning i den mere "sikre" periode? Det er min absolut sidste chance for en lille tur med min skønne mand og kommer vi ikke afsted her, kommer vi slet ikke afsted, så ville nødig gå glip af den tur. Men samtidig må mit kommende barn jo komme først, og har næsten allerede dårlig samvittighed...

What to do?

Altså, jeg ved ikk om det er et rigtig dårligt tidspunkt - men måske hende du har talt med havde en dårlig dag - så tror, at hvis jeg var dig, ville jeg lige ringe til min jordermoder og høre hende ad...

Anmeld

22. december 2010

Maja88

jamen er jo også hvilken holdning du har til NF scanningen...

altså jeg tog den for at se babyen selvfølgelig og så for at kunne indstille mig på hvis den havde downs.. men ved min veninde fravalgte den og så selv betalte en scanning senere

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

sismofutten skriver:

Altså, jeg ved ikk om det er et rigtig dårligt tidspunkt - men måske hende du har talt med havde en dårlig dag - så tror, at hvis jeg var dig, ville jeg lige ringe til min jordermoder og høre hende ad...

Har ikke fået nogen jordmoder endnu.. (burde jeg det?)

Ved en hurtig "NF google" står der at den foretages ml. 11+0 og 13+6, så er liiige inden for grænsen...

Men hende jeg talte med lød som om jeg var et ret så dårligt menneske når jeg sådan tog på ferie i denne periode...

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

Maja88 skriver:

jamen er jo også hvilken holdning du har til NF scanningen...

altså jeg tog den for at se babyen selvfølgelig og så for at kunne indstille mig på hvis den havde downs.. men ved min veninde fravalgte den og så selv betalte en scanning senere

Har nok samme holdning som dig. Vil gerne se vores lille pus men samtidig er det da også for at få (forhåbentlig) afkræftet DOWNS...

Anmeld

22. december 2010

sismofutten

MetteMe skriver:

Har ikke fået nogen jordmoder endnu.. (burde jeg det?)

Ved en hurtig "NF google" står der at den foretages ml. 11+0 og 13+6, så er liiige inden for grænsen...

Men hende jeg talte med lød som om jeg var et ret så dårligt menneske når jeg sådan tog på ferie i denne periode...

Åh nej, det har du vidst ikke - kan ikke huske hvornår man får sådan en..

Det er nok en smags-sag om du selv mener du bør have den..

Anmeld

22. december 2010

Maja88

MetteMe skriver:

Har nok samme holdning som dig. Vil gerne se vores lille pus men samtidig er det da også for at få (forhåbentlig) afkræftet DOWNS...

ja men overvejer du abort hvis den har downs

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

Maja88 skriver:

ja men overvejer du abort hvis den har downs

Vi har talt meget frem og tilbage om det... Den er svær men jo det tror jeg vi er kommet frem til at vi ville.

Anmeld

22. december 2010

Maja88

MetteMe skriver:

Vi har talt meget frem og tilbage om det... Den er svær men jo det tror jeg vi er kommet frem til at vi ville.

ja men så synes jeg måske også det er lidt dårlig prioritering..

for vil da sige at hvis man skal have en abort- så jo før, jo bedre

Anmeld

22. december 2010

9510

Jeg var altså også for sent ude med min scanning, men de gik bare ud fra blodprøven og den scanning de lavede,,,, så vil sige at du skal tage på ferie og så tage den tid du har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.