Dårlig prioritering?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

JacobsMoar

Afsted på jeres sidste ferie som kærester inden livet som mor og far melder sig.. (Ville ønske vi havde mulighederne for det)..

Og ja, 13+6 er i liiiiige sidste øjeblik, men altså.. AFSTED PÅ FERIE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

MetteMe

Maja88 skriver:

ja men så synes jeg måske også det er lidt dårlig prioritering..

for vil da sige at hvis man skal have en abort- så jo før, jo bedre

Okay. Din holdning er taget til efterretning... 

Anmeld

22. december 2010

oo

du kan ikke helt regne med at du er 13+6 når du kommer til NF'en, for du kan blive rykket frem og tilbage ved den scanning, så det er måske derfor scanningsdamen mener det er lidt dumt du ikke kan komme før. du kan sagtens være nogle dage længere og så er det jo "for sent".

kan I ikke bare tage en uges ferie, fx??

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

Bromberg skriver:

Afsted på jeres sidste ferie som kærester inden livet som mor og far melder sig.. (Ville ønske vi havde mulighederne for det)..

Og ja, 13+6 er i liiiiige sidste øjeblik, men altså.. AFSTED PÅ FERIE

Tak for de søde ord... Må vist lige tænke mig om engang, men har svært ved at takke nej til Thailand. Nok også mest fordi jeg meget naivt tænker at alt selvfølgelig nok skal se fint ud

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

Tjuhl skriver:

du kan ikke helt regne med at du er 13+6 når du kommer til NF'en, for du kan blive rykket frem og tilbage ved den scanning, så det er måske derfor scanningsdamen mener det er lidt dumt du ikke kan komme før. du kan sagtens være nogle dage længere og så er det jo "for sent".

kan I ikke bare tage en uges ferie, fx??

ferien er bestilt, så det bliver lidt svært. Men det har du jo ret i, havde ikke lige tænkt at jeg kunne være længere henne...

Anmeld

22. december 2010

Thereseh

13 + 6, er jo stadig ok. Ellers ville den ikke stå i den "brugbare" periode. 

Jeg har også talt med et par sure skinker ude på Hvidovre. Tror bare at der er et par af de sekretærer, der har en dårlig december 

Tag på ferie, og nyd den. Chancen for dawns, er jo bittelille, med din alder, så jeg ville ikke være bekymret. Men selvfølgelig vil man gerne vide at det er ok. 

Mht. abort, så gælder 12 ugers grænsen, ikke på samme måde ved dawns og MD scanning. Man kan fx. sagtens få en abort, hvis det til MD viser sig at man venter et barn med alvorlige misdannelser, og der er man jo som oftest i 18-20 uge...

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

9510 skriver:

Jeg var altså også for sent ude med min scanning, men de gik bare ud fra blodprøven og den scanning de lavede,,,, så vil sige at du skal tage på ferie og så tage den tid du har fået

Min mands argument er at de jo ikke ville sætte grænsen ml.11+0 og 13+6 hvis ikke det var okay at få den taget når man er 13+6... Men kan godt se der er for og imod...

Anmeld

22. december 2010

Maja88

Thereseh skriver:

Jeg har også talt med et par sure skinker ude på Hvidovre. Tror bare at der er et par af de sekretærer, der har en dårlig december 

Tag på ferie, og nyd den. Chancen for dawns, er jo bittelille, med din alder, så jeg ville ikke være bekymret. Men selvfølgelig vil man gerne vide at det er ok. 

Mht. abort, så gælder 12 ugers grænsen, ikke på samme måde ved dawns og MD scanning. Man kan fx. sagtens få en abort, hvis det til MD viser sig at man venter et barn med alvorlige misdannelser, og der er man jo som oftest i 18-20 uge...

ja men det gør det jo ikke nemmere, bare fordi man gerne MÅ få en abort.

Anmeld

22. december 2010

MetteMe

Thereseh skriver:

Netop det min mand sagde i tlf. da jeg lidt nedtrykt ringede før... 

Tror hvis jeg skal være ærlig at vi smutter afsted på den rejse. Men må lige tygge lidt på den

Anmeld

22. december 2010

Thereseh

Maja88 skriver:

ja men det gør det jo ikke nemmere, bare fordi man gerne MÅ få en abort.

Nej, det er da bestemt heller ikke det jeg siger ?

Jeg mener bare, at hvis man "frygter" at man ikke kan få en abort, når man er over 12 uger, og får at vide det er et barn med dawns, og man ikke ønsker det, så er det ikke umuligt.

Håber jeg gør mig forståelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.