Eva:) skriver:
Jeg synes du er en smule fordømmende eller uvidende...hvad fåpr dig til at tro at mennesker har dårligt selvværd siden de får lavet dette og at de tror på de bliver lykkeligere ved det...dem jeg kender som har fået det lavet er smukke selvstændige kvinder der bare gerne lige vil have rettet det for at blive tilfreds...selvværd sidder ikke i udseendet men selvtillid tror jeg godt kan ændres ved det...men selvtillid er jo langt fra på dybde med selvværd...
Men altså for mig at se er der også to slags operationer...skønhedsoperationer og genopbyggende operationer...de sidste er jeg en del af...så en pige på 20 år der bare vil have større bryster synes jeg måske også liiiige skulle klappe hesten men der har kirurgen jo et stort ansvar,..
Min mening er på ingen måde at være fordømmende. Og om man er for eller imod skønhedsoperationer er noget subjektivt, så mener heller ikke jeg er uvidende.
Jeg fastholder selvværd og det gør jeg på den baggrund, at efter min mening så tror jeg ikke man ville få foretaget disse operationer hvis man var tilfreds med sig selv (giver jo egentligt sig selv) og ikke lagde sin lykke og værd efter hvordan man ser ud, men hvem man er som menneske. (Og der kan det tilgengæld godt være, at som jeg skrev før, det hele ikke er så sort hvid). Ældningstegn er bare en del af det at blive ældre.
Det er en meget subjektiv diskussion og det er jo min personlige holdning. Hvad andre gør må de selv om, det er ikke sådan at jeg ikke vil snakke med dem der får rynkebehandlinger eller andre ting lavet, det er heller ikke noget jeg vil diskutere med dem, for det er deres valg, men jeg forstår det bare ikke.
Anmeld