Hvad er jeres mening om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Benjamins'mor

Eva:) skriver:

mange får dem betalt...har du været tyk nok kan du få lavet både bryster og mave på det offentlige....

Det ved jeg godt, min mor skal have det lavet på et tidspunkt. Men hun får jo ikke plastik ind i brysterne, altså silikone og sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Fru Dinesen

wamse skriver:

Jamen alle skal da få det lavet som de ønsker, det kunne ikke falde mig ind at være dommer over deres valg. Jeg kan mene at noget måske ikke ville have været noget jeg ville vælge, men igen, så er det deres valg

Jeg er fx indstillet til en fedmeoperation, og det kan folk også mene det om de vil, men det er nu engang mit valg og ønske. Men mindre jeg lige ryger ind under regeringens nye regler for området, så bliver jeg ikke opereret

godt skrevet 

Anmeld

21. december 2010

*Toffee*

Jeg synes du er en smule fordømmende eller uvidende...hvad fåpr dig til at tro at mennesker har dårligt selvværd siden de får lavet dette og at de tror på de bliver lykkeligere ved det...dem jeg kender som har fået det lavet er smukke selvstændige kvinder der bare gerne lige vil have rettet det for at blive tilfreds...selvværd sidder ikke i udseendet men selvtillid tror jeg godt kan ændres ved det...men selvtillid er jo langt fra på dybde med selvværd...

Men altså for mig at se er der også to slags operationer...skønhedsoperationer og genopbyggende operationer...de sidste er jeg en del af...så en pige på 20 år der bare vil have større bryster synes jeg måske også liiiige skulle klappe hesten men der har kirurgen jo et stort ansvar,..

Min mening er på ingen måde at være fordømmende. Og om man er for eller imod skønhedsoperationer er noget subjektivt, så mener heller ikke jeg er uvidende.

Jeg fastholder selvværd og det gør jeg på den baggrund, at efter min mening så tror jeg ikke man ville få foretaget disse operationer hvis man var tilfreds med sig selv (giver jo egentligt sig selv) og ikke lagde sin lykke og værd efter hvordan man ser ud, men hvem man er som menneske. (Og der kan det tilgengæld godt være, at som jeg skrev før, det hele ikke er så sort hvid). Ældningstegn er bare en del af det at blive ældre.

Det er en meget subjektiv diskussion og det er jo min personlige holdning. Hvad andre gør må de selv om, det er ikke sådan at jeg ikke vil snakke med dem der får rynkebehandlinger eller andre ting lavet, det er heller ikke noget jeg vil diskutere med dem, for det er deres valg, men jeg forstår det bare ikke.  

Anmeld

21. december 2010

Aves..

281210 skriver:

Det ved jeg godt, min mor skal have det lavet på et tidspunkt. Men hun får jo ikke plastik ind i brysterne, altså silikone og sådan noget.

Nej, men det er da stadig lige så meget plastikirurgi.....

Anmeld

21. december 2010

Benjamins'mor

Nej, men det er da stadig lige så meget plastikirurgi.....

Det er det da ikke?

Når man ikke får plastik i brysterne eller ballerne, så er det da ikke plastik kirurgi.

Anmeld

21. december 2010

Aves..

281210 skriver:

Det er det da ikke?

Når man ikke får plastik i brysterne eller ballerne, så er det da ikke plastik kirurgi.

Jo da... http://da.wikipedia.org/wiki/Plastikkirurgi

Hvor er du sød...troede du det hed det hvis man puttede plastik i...nu er det jo så heller ikke plastik der kommes i...

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

Jeg synes man skal tage det mere alvorligt end man goer! Det er rent faktisk operationer som et vis antal mennesker dor af. Dvs ellers sunde raske og unge mennesker overlever ikke proceduren.

Personligt synes jeg ikke det er vaerd at tage den risiko at do over en forskonnende operation. specielt hvis man har boern. Hvis det er af helbredsmaessige grunde man onsker at forbedre helbredet, saa er det en anden sag synes jeg.

Jeg laeste engang om en kvinde som fik suget fedt fra bagdelen og som dode under operationen af uforsete komplikationer. Hun efterlod sig 2 mindre boern. Hvad er det for en risiko at tage pga en bagdel

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Miamaja skriver:

Jeg synes man skal tage det mere alvorligt end man goer! Det er rent faktisk operationer som et vis antal mennesker dor af. Dvs ellers sunde raske og unge mennesker overlever ikke proceduren.

Personligt synes jeg ikke det er vaerd at tage den risiko at do over en forskonnende operation. specielt hvis man har boern. Hvis det er af helbredsmaessige grunde man onsker at forbedre helbredet, saa er det en anden sag synes jeg.

Jeg laeste engang om en kvinde som fik suget fedt fra bagdelen og som dode under operationen af uforsete komplikationer. Hun efterlod sig 2 mindre boern. Hvad er det for en risiko at tage pga en bagdel

Det er altså ikke i dk man laver så voldsomme operationer og så er det jo altid nemt at mene når man har en smuk krop der ikke er ødelagt af feks børnedfødsler..

Men risikoen er altså nærmest nul...det der er er infektion feks.. men dødsfald pga fedtsugninge er altså hvis det bruges forkert, det er ikke en måde at tabe sig på, men kun en måde at fjerne små områder med fedt som feks ridebukser eller på hofter og der tales om få ml.

Anmeld

21. december 2010

Benjamins'mor

Jo da... http://da.wikipedia.org/wiki/Plastikkirurgi

Hvor er du sød...troede du det hed det hvis man puttede plastik i...nu er det jo så heller ikke plastik der kommes i...

Nå, ups. Det troede jeg bare.

Anmeld

21. december 2010

Aves..

281210 skriver:

Nå, ups. Det troede jeg bare.

Ville da egentlig også give meget god mening...Men det er ikke sådan som du kunne læse i mit link..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.