Hvad er jeres mening om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
57 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Anonym trådstarter

fedtsugning og andet slags plastikkirurgi? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

maria_wlt

Alting med måde..

Jeg vil gerne ha ordnet mine bryster når nummer 2 er færdig med at amme.. De er SÅ kedelige allerede :p

Anmeld

21. december 2010

wamse

Anonym skriver:

Jamen alle skal da få det lavet som de ønsker, det kunne ikke falde mig ind at være dommer over deres valg. Jeg kan mene at noget måske ikke ville have været noget jeg ville vælge, men igen, så er det deres valg

Jeg er fx indstillet til en fedmeoperation, og det kan folk også mene det om de vil, men det er nu engang mit valg og ønske. Men mindre jeg lige ryger ind under regeringens nye regler for området, så bliver jeg ikke opereret

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Jamen det må være op til den enkelte selv.

Jeg mener at hvis det kan hjælpe en person til at få det bedre med sig selv eller afhjælpe problemer, så er det helt fint. 

Men når det tager overhånd så folk kommer til at ligne en alien, som fx Anni Fønsby, så er det blevet for meget.

AG

Anmeld

21. december 2010

Mor-til-asta-09

wamse skriver:

Jamen alle skal da få det lavet som de ønsker, det kunne ikke falde mig ind at være dommer over deres valg. Jeg kan mene at noget måske ikke ville have været noget jeg ville vælge, men igen, så er det deres valg

Jeg er fx indstillet til en fedmeoperation, og det kan folk også mene det om de vil, men det er nu engang mit valg og ønske. Men mindre jeg lige ryger ind under regeringens nye regler for området, så bliver jeg ikke opereret

Hov nu læste jeg lige.. Hvad er regeringens nye planer??

Anmeld

21. december 2010

Mor-til-asta-09

Mener helt sikkert det er deres eget valg.. men jeg har selvfølgelig min mening om de forskellige ting, som jeg holder for mig selv... Har en søster der har fået lavet en gastic bypass for 1 år siden, og støttede hende 100%, da jeg kunne se det ville gøre hende godt...

Anmeld

21. december 2010

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg har det sådan at man skal ændre hvad man kan selv. Jeg kan ikke se meningen i en fedtsugning, medmindre det sidder et sted hvor man bare ikke kan få det væk fra via træning. 

Derudover vil jeg sige alt med måde. Jeg kunne selv godt tænke mig en brystforstørrelse, men ikke før jeg er færdig med at få børn - og jeg er ikke en gang startet endnu Men at vi i vores samfund i dag skal holde os unge via operationer synes jeg er uhyggeligt. Man må virkelig skamme sig over sig selv, hvis man gør sådan noget Især fordi meget af det ofte kan være forebygget.

Anmeld

21. december 2010

wamse

forældre-til-Asta skriver:

Hov nu læste jeg lige.. Hvad er regeringens nye planer??

Alders grænsen rykker fra 18 til 25. Bmi rykker fra 40 til 50, med mindre man har nogle bestemte følgesydomme, hvor grænsen så rykker fra 35 til 40 i bmi.

Jeg er allerede godkendt med en bmi på 40+ og hat tabt mig 60% ud af de 8% jeg skulle inden en operation, men er da bange for at jeg lige ryger med i de nye regler, der træder i kræft pr. 1 januar

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg er ikke overvægtig eller lignende, ganske normal. Men jeg har det her meget fedt på maven, og kan ikke træne det væk, eller tabe mig så det forsvinder. 

Skal ind og tale med en plastikkirurg idag. Jeg har altid haft den mening, at det er unødvendigt sådan at få fedtsugning når man er normalvægtig. Men til tider ligner min mave en gravid mave, og det går mig altså på.

Anmeld

21. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Jamen det må være op til den enkelte selv.

Jeg mener at hvis det kan hjælpe en person til at få det bedre med sig selv eller afhjælpe problemer, så er det helt fint. 

Men når det tager overhånd så folk kommer til at ligne en alien, som fx Anni Fønsby, så er det blevet for meget.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.