Hvad er jeres mening om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

fedtsugning og andet slags plastikkirurgi? 

fint fint. 

så længe man ikke kommer til at ligne dolly eller catwomen, eller noget i den dur.

har en veninde der har fået botox ( hun er 24 ) mener bestemt ikke man har brug for det i den alder. så alt med måde

jeg ville gerne selv have lavet mine bryster, men tør ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Aves..

mor-til-vanessa skriver:

fint fint. 

så længe man ikke kommer til at ligne dolly eller catwomen, eller noget i den dur.

har en veninde der har fået botox ( hun er 24 ) mener bestemt ikke man har brug for det i den alder. så alt med måde

jeg ville gerne selv have lavet mine bryster, men tør ikke.

Du skal ike være bange...bare så vigtigt at finde den rigtige kirurg..

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

Eva:) skriver:

Du skal ike være bange...bare så vigtigt at finde den rigtige kirurg..

ja men man ved jo aldrig om man kan tåle narkosen eller om det går galt. det kan jo være kroppen udstøder det eller der går infektion.

har du selv fået lavet bryster???

Anmeld

21. december 2010

Aves..

mor-til-vanessa skriver:

ja men man ved jo aldrig om man kan tåle narkosen eller om det går galt. det kan jo være kroppen udstøder det eller der går infektion.

har du selv fået lavet bryster???

men hvorfor skulle det? ja, jeg har fået løftet et par lange triste bryster...

Anmeld

21. december 2010

Tulle28

Hvis du har noget du er utilfreds med, så få det fix'et - så længe det ikke tager overhånd a la Annie Fønsby.

Jeg tænker jeg skal have fyldt lidt i babberne når jeg er færdig med at få børn, og så har jeg ønsket mig botox i julegave he he - synes godt nok der er kommet en heeeel del rynker under øjnene de sidste 9 mdr!!

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

LIZO skriver:

hvorfor ikk

jeg har prøvet en fedt sugning, da jeg har en j lo mås og alt træning dur ikke det at gøre den mindre, tværdimod. endte os med at de næsten ikke fik noget ud. og skal snart ind om 3 uger og ha min 2 bryst forstørrelse  her 2 gang er fordi jeg igen har tabt mig en del og der er en del forskel på brysterne. efter at ha ammet.. 

men skal så hellere ikke ha fikset andet kun det jeg ikke selv kan rette

der er da ikke noget galt med en jlo mås

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

men hvorfor skulle det? ja, jeg har fået løftet et par lange triste bryster...

ja det ved jeg egentlig heller ikke. kender nogle stykker der har fået det lavet og det har set fint ud. 

er bare en bangebuks hvad det angår. synes også det er mange penge. 29000. det kommer jo ligeoveni det andet lån også.

men jeg får det nok lavet en dag... måske man også skulle vente til man ikke skal have flere børn

Anmeld

21. december 2010

Aves..

mor-til-vanessa skriver:

ja det ved jeg egentlig heller ikke. kender nogle stykker der har fået det lavet og det har set fint ud. 

er bare en bangebuks hvad det angår. synes også det er mange penge. 29000. det kommer jo ligeoveni det andet lån også.

men jeg får det nok lavet en dag... måske man også skulle vente til man ikke skal have flere børn

Jeg gav 40.000kr og det var det hele værd..

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

Jeg gav 40.000kr og det var det hele værd..

for at få lavet bryster eller???

kan se de fleste steder tager omkring 30000, men det kommer jo nok an på hvad det er.

Anmeld

21. december 2010

Aves..

mor-til-vanessa skriver:

for at få lavet bryster eller???

kan se de fleste steder tager omkring 30000, men det kommer jo nok an på hvad det er.

Kun for løft,,,men valgte også den dygtigste og dyreste vi har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.