Hvad er jeres mening om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Benjamins'mor

Eva:) skriver:

Ville da egentlig også give meget god mening...Men det er ikke sådan som du kunne læse i mit link..

Hehe... Mærkeligt det så hedder sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Miamaja

Det er altså ikke i dk man laver så voldsomme operationer og så er det jo altid nemt at mene når man har en smuk krop der ikke er ødelagt af feks børnedfødsler..

Men risikoen er altså nærmest nul...det der er er infektion feks.. men dødsfald pga fedtsugninge er altså hvis det bruges forkert, det er ikke en måde at tabe sig på, men kun en måde at fjerne små områder med fedt som feks ridebukser eller på hofter og der tales om få ml.

der er stadig en risiko for at do under en mindre fedtsugning ved at kroppen gaar i kredslobs chok, og ogsaa i danmark.

problemet er at det er meget individuelt hvor meget fedt eller hvor lidt fedt kan tages fra den enkelte person uden kroppen gaar i chok - det er simpelthen en laeges personlig vurdering. og den maa man saa stole paa.

Anmeld

22. december 2010

LIZO

mor-til-vanessa skriver:

der er da ikke noget galt med en jlo mås

nææ bare møg irretterne at man ikke kan få nogle bukser der passer perfekt

Anmeld

22. december 2010

Musen85

Anonym skriver:

fedtsugning og andet slags plastikkirurgi? 

Jeg syntes det er helt fint Har selv fået 1 kosmetisk operation på min mave, pga et grimt operations ar og den dag jeg har fået børn, skal mine bryster rettes, hvis jeg føler det er et behov på det tidspunkt Men alt med måde, syntes jeg  Syntes ikke det er pænt, hvis man ligner en plastik barbie

Anmeld

22. december 2010

mor-til-vanessa

LIZO skriver:

nææ bare møg irretterne at man ikke kan få nogle bukser der passer perfekt

kender det alt for godt

Anmeld

22. december 2010

Maise

Hvis det kan forbedre ens livskvalitet rent fysisk eller er til gene fysisk synes jeg det er relevant, ellers mener jeg at der er andre metoder. for f.eks en fedmeoperation ændrer ikke på psykologiske problemer der evt. har gjort man f.eks er blevet overvægtig, eller overvægtige pco´er skal heller ikke have fedre operation, da det ikke ændre på pco - sygdommen.  Men i det hele taget synes jeg det er individuelt og lægens vurdering om en patient skal have en fedmeoperation.

Plastickirugi synes jeg også er fint hvis f.eks. tunge øjenlåg, hængene maveskind efter vægttab eller graviditet er til gene, eller brystreduktion. at få lavet større bryster, facelift osv synes jeg er dårligt selvværd og det skal man hellere gøre noget ved. Ja ved det lyder forenklet som jeg skriver det og at der er flere dimentioner i det. Men det er ikke ufarligt at gå under kniven og tror pengene er bedre givet ud hos en psykolog.

Anmeld

22. december 2010

Hyacinth

Hvis min veninde, søster eller en måske kommende datter, en dag kommer og spørger, hvad jeg synes om plastikoprationer osv., vil jeg altid støtte dem i at de tager deres eget valg, men handler det om dårligt selvværd pga lille barm fx, vil mit første "råd" være, at opsøge en psykolog.

Derudover skal man som kvinde overveje, hvilket signal man sender sine børn(især en datter), hvis man får lavet større barm. For det vil gøre, at hun vil have en større tendens til plastikoparationer, fordi hun ser, at hendes mor ikke er tilfreds med sig selv. Dårligt selvværd arver dårligt selvværd.

Min egen personlige mening omkring platiskoprationer er, at jeg vil beholde mine egne bryster. Jeg har prøvet at røre ved 3 par silikonebryster(dvs 6 i alt) og ærligt synes jeg ikke, det er lækkert at røre ved Også selvom de lå inde under musklen. Derudover har kvinder, der får disse oprationer, desværre en tendens til at overdrive i størrelsen. Altså hvis man er 160 cm høj og vejer 50-55 kg, så er 500 ml i hvert bryst måske liiidt vulgært, efter min mening.

Jeg tror, det er vores samfund(og deriblandt os selv), der sætter disse uopnåelige standarder og mål, som naturlige kvinder meget sjældent kan leve op til. Hvorfor kan man ikke være sig selv og acceptere den man nu engang er?

Som sagt, vil jeg støtte, hvis en kommende datter vil have en operation, men samtidigt vil jeg blive rigtig ked af, at hun ikke kan leve med den hun er.

Jeg kan ikke helt forholde mig til fedmeoperationer, da jeg ikke har vægtproblemer, men jeg kan bedre forstå mennesker, der vitterligt har forsøgt alt med træning, kost osv, at de får lavet en operation. Eller hvis man har rygproblemer pga stor barm eller man har slap hud efter massivt vægttab. Dét har jeg nemmere ved at forholde mig til. Men det der med at skulle ligne en barbie med plastikbryster, forstørrede læber osv, er jo bare kunstigt og man skal overveje, at man tiltrækker "de typer mænd" derefter.

Og hvis man skal have en fedmeoperation, synes jeg, man skal gå i terapi inden/samtidigt, for at forebygge et eventuelt tilbagefald, idet vægtproblemer - enten op eller ned, i fleste tilfælde er pga. en spiseforstyrrelse.

Der kom lige et laangt indlæg fra mig

God jul til alle herinde

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Det er jo også ligegyldigt men det er det ydre jo eller er det...hvis man ikke er glad ved sig selv så skal man da gøre noget...jeg er blevet suget, og skåret i en masse og det har gjort at jeg synes jeg har en smuk krop igen..

Hvor er du blevet suget henne? Altså hvor på kroppen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.