Hvad er jeres mening om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

mor-til-vanessa

Eva:) skriver:

Kun for løft,,,men valgte også den dygtigste og dyreste vi har...

hvor er han/hun henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Aves..

mor-til-vanessa skriver:

hvor er han/hun henne??

Anna Jørgensen Roskilde Privat hospital..

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

Anna Jørgensen Roskilde Privat hospital..

okay jeg. jeg må undersøge det, når det bliver aktuelt 

Anmeld

21. december 2010

Aves..

mor-til-vanessa skriver:

okay jeg. jeg må undersøge det, når det bliver aktuelt 

det skal du gøre...der er meget forskel på hvad de kan de kirurger...hende anna tager kun hver femte ind som kontakter hende...

Anmeld

21. december 2010

*Toffee*

Jeg forstår det ikke. Ikke hvis det er udelukkende kosmetiske operationer, som ikke er "nødvendige". Når jeg skriver det i "" tegn er det fordi at der er andre operationer jeg sådan set godt kan gå ind for, selvom de er kosmetiske. Såsom meget løst maveskind efter massivt vægttab, kvinder der har mistet et bryst ect.

Operationer der er nødvendige grundet fysiske gener har jeg heller ikke noget imod.

Men fedtsugninger og andre korrektioner mener jeg er et udslag af dårligt selvværd, og så sort hvid er det måske ikke, men jeg mener at man måske skulle arbejde med at acceptere sig selv som man er.

Mvh. Julie

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Toffi skriver:

Jeg forstår det ikke. Ikke hvis det er udelukkende kosmetiske operationer, som ikke er "nødvendige". Når jeg skriver det i "" tegn er det fordi at der er andre operationer jeg sådan set godt kan gå ind for, selvom de er kosmetiske. Såsom meget løst maveskind efter massivt vægttab, kvinder der har mistet et bryst ect.

Operationer der er nødvendige grundet fysiske gener har jeg heller ikke noget imod.

Men fedtsugninger og andre korrektioner mener jeg er et udslag af dårligt selvværd, og så sort hvid er det måske ikke, men jeg mener at man måske skulle arbejde med at acceptere sig selv som man er.

Mvh. Julie

Eller måske bare det sidste der skal til for at kroppen er harmonisk... jeg kan sagtens forstå det, men jeg har ogsåms elv set hvor skidt det kan være....og har endnu ikke oplvet nogen der ikke har kunne forstå mit valg efter de har set billeder fra før.. og nej, jeg har ikke dårligt selvværd, det har aldrig siddet i det ydre...men min selvtilli er klart blevet bedre efter min krop er blevet perfekt..

Anmeld

21. december 2010

*Toffee*

Eller måske bare det sidste der skal til for at kroppen er harmonisk... jeg kan sagtens forstå det, men jeg har ogsåms elv set hvor skidt det kan være....og har endnu ikke oplvet nogen der ikke har kunne forstå mit valg efter de har set billeder fra før.. og nej, jeg har ikke dårligt selvværd, det har aldrig siddet i det ydre...men min selvtilli er klart blevet bedre efter min krop er blevet perfekt..

Jeg synes det er dejligt at det har fungeret for dig og du har fået bedre selvtillid (og det mener jeg altså) 

Jeg tror bare at mange kunne have gavn af at arbejde med deres selvværd fremfor at tro at de bliver lykkeligere mennesker af at rynkerne forsvinder, eller låret bliver en centimeter mindre eller hvad det nu måtte være. Altså at man er noget i kraft af den man er og ikke hvordan man ser ud. Flere gange viser det sig jo også at så går der nogle år og så er der noget andet der er "forkert". ( Det er min opfattelse ).

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Toffi skriver:

Jeg synes det er dejligt at det har fungeret for dig og du har fået bedre selvtillid (og det mener jeg altså) 

Jeg tror bare at mange kunne have gavn af at arbejde med deres selvværd fremfor at tro at de bliver lykkeligere mennesker af at rynkerne forsvinder, eller låret bliver en centimeter mindre eller hvad det nu måtte være. Altså at man er noget i kraft af den man er og ikke hvordan man ser ud. Flere gange viser det sig jo også at så går der nogle år og så er der noget andet der er "forkert". ( Det er min opfattelse ).

Jeg synes du er en smule fordømmende eller uvidende...hvad fåpr dig til at tro at mennesker har dårligt selvværd siden de får lavet dette og at de tror på de bliver lykkeligere ved det...dem jeg kender som har fået det lavet er smukke selvstændige kvinder der bare gerne lige vil have rettet det for at blive tilfreds...selvværd sidder ikke i udseendet men selvtillid tror jeg godt kan ændres ved det...men selvtillid er jo langt fra på dybde med selvværd...

Men altså for mig at se er der også to slags operationer...skønhedsoperationer og genopbyggende operationer...de sidste er jeg en del af...så en pige på 20 år der bare vil have større bryster synes jeg måske også liiiige skulle klappe hesten men der har kirurgen jo et stort ansvar,..

Anmeld

21. december 2010

Benjamins'mor

Altså fedtsugning der ved jeg ikke lige hvad min mening er.

Men plastik kirurgi er min holdning at hvis det er det folk vil, så skal de da have lov til det. De betaler jo selv. Jeg kunne ALDRIG selv finde på det. Men, har ikke noget imod at folk får det lavet. Synes bare nogle gange godt det kan blive for meget. Hvis man eks. kigger på Anni Fønsby.

Anmeld

21. december 2010

Aves..

281210 skriver:

Altså fedtsugning der ved jeg ikke lige hvad min mening er.

Men plastik kirurgi er min holdning at hvis det er det folk vil, så skal de da have lov til det. De betaler jo selv. Jeg kunne ALDRIG selv finde på det. Men, har ikke noget imod at folk får det lavet. Synes bare nogle gange godt det kan blive for meget. Hvis man eks. kigger på Anni Fønsby.

mange får dem betalt...har du været tyk nok kan du få lavet både bryster og mave på det offentlige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.