Hvad er jeres mening om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Mor-til-asta-09

wamse skriver:

Alders grænsen rykker fra 18 til 25. Bmi rykker fra 40 til 50, med mindre man har nogle bestemte følgesydomme, hvor grænsen så rykker fra 35 til 40 i bmi.

Jeg er allerede godkendt med en bmi på 40+ og hat tabt mig 60% ud af de 8% jeg skulle inden en operation, men er da bange for at jeg lige ryger med i de nye regler, der træder i kræft pr. 1 januar

Jamen hvis du allerede nu er indstillet og godkendt til en operation, så kan de jo ikke bare smide dig ud til højre... Så  fingre for at du forbliver på listen, og får lavet din operation som planlagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

SiLiMiMa

Jeg synes det er rigtig godt, at det kan lade sig gøre at få rettet noget, man er meget ked af og som måske ødelægger ens livsglæde!

Desværre ser man tit eksempler på, at det bliver overdrevet...... men i sidste ende er det jo personen selv, der skal være tilfreds.

heise, som ikke selv har fået lavet noget.....

Anmeld

21. december 2010

wamse

forældre-til-Asta skriver:

Jamen hvis du allerede nu er indstillet og godkendt til en operation, så kan de jo ikke bare smide dig ud til højre... Så  fingre for at du forbliver på listen, og får lavet din operation som planlagt

Tror bare jeg er lidt nervøs for det når det er region syd jeg bor i, for de har i forvejen en anden måde at køre forløbet på end resten af landet. Men jeg håber da at jeg slipper igennem, så mine gigtknæ kan blive aflastet og jeg kan træne ordenligt

Anmeld

21. december 2010

Margorie

Jeg synes det er rart at muligheden er der..

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

fedtsugning og andet slags plastikkirurgi? 

Min mening er normalt NOT HOT, men som med alt andet, så kan der være ting på et menneskes krop, som er så grelle, at det bør rettes.
Men de der hele tiden skal have klaret et eller andet blot fordi de har en rynke eller en delle, synes jeg er helt hul i hovedet. Det er trods alt kirurgiske indgreb man udsætter sig for.
Der der pumpede kvinder eller mænd der ikke kan leve med en rynke i panden eller vigende hårgrænse synes jeg helt ærligt er tåbelige. For mig må kroppen godt vidne om at den har levet livet.
Jeg har en kusine der er 12 år ældre end mig og hun er sådan en type, der smider sig ned på operationsbordet og får rettet så det ene og så det andet.
Vel er hun en smuk kvinde, der holder sig godt, men hun ligner vores farmor i skind og udseende ligesom jeg også gør og derfor holder hun sig også godt. Og når man så får et closeup på hende, så er hun plastret til med spartelmasse fordi hendes hud er ødelagt af både solarier og botoxbehandlinger, samt fejlslået plastikkirurgi.
Nå, det er folks egne penge og ikke mine, men jeg synes et menneske er smukkest når det blot er sig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

twinny

Marco2 skriver:

Jamen det må være op til den enkelte selv.

Jeg mener at hvis det kan hjælpe en person til at få det bedre med sig selv eller afhjælpe problemer, så er det helt fint. 

Men når det tager overhånd så folk kommer til at ligne en alien, som fx Anni Fønsby, så er det blevet for meget.

AG

Lige mine tanker....

Alt med måde....

Anni badeand ser dog forfærdelig ud...

Anmeld

21. december 2010

Mor-til-asta-09

wamse skriver:

Tror bare jeg er lidt nervøs for det når det er region syd jeg bor i, for de har i forvejen en anden måde at køre forløbet på end resten af landet. Men jeg håber da at jeg slipper igennem, så mine gigtknæ kan blive aflastet og jeg kan træne ordenligt

krydser ihvertfald fingre for dig

Anmeld

21. december 2010

LIZO

hvorfor ikk

jeg har prøvet en fedt sugning, da jeg har en j lo mås og alt træning dur ikke det at gøre den mindre, tværdimod. endte os med at de næsten ikke fik noget ud. og skal snart ind om 3 uger og ha min 2 bryst forstørrelse  her 2 gang er fordi jeg igen har tabt mig en del og der er en del forskel på brysterne. efter at ha ammet.. 

men skal så hellere ikke ha fikset andet kun det jeg ikke selv kan rette

Anmeld

21. december 2010

Aves..

det er da fantastisk hvis så lidt kan hjælpe nogle der er kede af det de ser...vi lever kun en gang og har jo ikke selv valgt den krop man skal leve i...

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Anonym skriver:

Jeg er ikke overvægtig eller lignende, ganske normal. Men jeg har det her meget fedt på maven, og kan ikke træne det væk, eller tabe mig så det forsvinder. 

Skal ind og tale med en plastikkirurg idag. Jeg har altid haft den mening, at det er unødvendigt sådan at få fedtsugning når man er normalvægtig. Men til tider ligner min mave en gravid mave, og det går mig altså på.

Det er jo også ligegyldigt men det er det ydre jo eller er det...hvis man ikke er glad ved sig selv så skal man da gøre noget...jeg er blevet suget, og skåret i en masse og det har gjort at jeg synes jeg har en smuk krop igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.