Anonym skriver:
fedtsugning og andet slags plastikkirurgi? 
Min mening er normalt NOT HOT, men som med alt andet, så kan der være ting på et menneskes krop, som er så grelle, at det bør rettes.
Men de der hele tiden skal have klaret et eller andet blot fordi de har en rynke eller en delle, synes jeg er helt hul i hovedet. Det er trods alt kirurgiske indgreb man udsætter sig for.
Der der pumpede kvinder eller mænd der ikke kan leve med en rynke i panden eller vigende hårgrænse synes jeg helt ærligt er tåbelige. For mig må kroppen godt vidne om at den har levet livet.
Jeg har en kusine der er 12 år ældre end mig og hun er sådan en type, der smider sig ned på operationsbordet og får rettet så det ene og så det andet.
Vel er hun en smuk kvinde, der holder sig godt, men hun ligner vores farmor i skind og udseende ligesom jeg også gør og derfor holder hun sig også godt. Og når man så får et closeup på hende, så er hun plastret til med spartelmasse fordi hendes hud er ødelagt af både solarier og botoxbehandlinger, samt fejlslået plastikkirurgi.
Nå, det er folks egne penge og ikke mine, men jeg synes et menneske er smukkest når det blot er sig selv.

Kærligst
Sussie
Anmeld