Ville du buste en tatovør der laver ulovlige tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Pige2009

Mener du det er at stikke hvis man anmelder noget ulovligt?

Det, synes jeg, er en underlig sammenligning

Ja, det mener jeg ærlig talt i denne kontekst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Ja, det mener jeg ærlig talt i denne kontekst

Okay det forstår jeg ikke, for tatovøren gør jo noget ulovligt

(Jeg ville ikke selv melde det for jeg er sådan set ligeglad)

Anmeld

18. december 2010

Zafir

>Ja det ville jeg!

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Zafir skriver:

>Ja det ville jeg!

Okay

Jeg er sådan set lidt splittet. For jeg synes lovgivningen er dybt latterlig, men, som jeg har skrevet tidligere, så burde jeg tænke: "Personen gør noget ulovligt, jeg melder ham/hende." Jeg kan ikke blive enig med mig selv  

Anmeld

18. december 2010

Zafir

Dinna88 skriver:

Okay

Jeg er sådan set lidt splittet. For jeg synes lovgivningen er dybt latterlig, men, som jeg har skrevet tidligere, så burde jeg tænke: "Personen gør noget ulovligt, jeg melder ham/hende." Jeg kan ikke blive enig med mig selv  

Mht tatoveringer, så kræver det så meget mere, at være TATOVØR, end blot at kunne tatovere... Derfor syntes jeg det skal meldes

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Zafir skriver:

Mht tatoveringer, så kræver det så meget mere, at være TATOVØR, end blot at kunne tatovere... Derfor syntes jeg det skal meldes

Jeg er ikke sikker på hvad du mener?

Anmeld

18. december 2010

Zafir

Dinna88 skriver:

Jeg er ikke sikker på hvad du mener?

Altså det er jo ikke uden grund at vi har dansk tatovør laug. Man kan blive optaget hvis man er ordenlig tatovør og overholder regler, hygiejne, lovgivning og integritet osv...

Du ville heller ikke gå til en ulovlig læge vel? De skulle da også meldes?

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Zafir skriver:

Altså det er jo ikke uden grund at vi har dansk tatovør laug. Man kan blive optaget hvis man er ordenlig tatovør og overholder regler, hygiejne, lovgivning og integritet osv...

Du ville heller ikke gå til en ulovlig læge vel? De skulle da også meldes?

Det er sandt

Det er netop det der giver stof til eftertanke.  

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Okay det forstår jeg ikke, for tatovøren gør jo noget ulovligt

(Jeg ville ikke selv melde det for jeg er sådan set ligeglad)

Ja, men det går ikke som sådan ud over nogen. Det gør det derimod, når der er tale om ulovligheder såsom socialt bedrageri.

Anmeld

18. december 2010

JustMe

karina pigen skriver:

synes alders græsen er fin nok, synes det er en stor beslutning at blive tusset, og hvis man er under og er helt vild og alt det der så synes jeg det er ganske fint at man skal ha en forældre med, håber så at man har taget en fornuftig snak i familien og ja den unge har vel også har en del overvejelser over lidt tid siden man vælger at få sin mor/far p banen.. og heller end en at man står i vennegruppen uden for af en tussemand og lige i øjeblikket bliver grebet af det smart og sejt at blive tusset.

nu har jeg selv en del og har ville haft det siden jeg var 15 og fik først min den første da jeg var 20 så har intet mod tusser men synes mange unge for dem for det er mode og sejt.. det samme går lidt for bryster..thiii

Jeg synes også aldersgrænsen er helt rigtig.

Men jeg synes stadig det er forkert, at forældre tager deres eks. 16-årige sønner og døtre til tatovøren.

Mange pladtikkirurger opererer ganske enkelt ikke mindreårige...forældresamtykke eller ej. Men mindre der er tale om en brystreduktion, der tydeligvis vil betyde væsentligt forbedret livskvalitet for pigen efterfølgende. Flere kirurger vil endda ikke operere, før kvinden er fyldt 20 år. Så der synes jeg ikke helt, man kan sammenligne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.