karina pigen skriver:
synes alders græsen er fin nok, synes det er en stor beslutning at blive tusset, og hvis man er under og er helt vild og alt det der så synes jeg det er ganske fint at man skal ha en forældre med, håber så at man har taget en fornuftig snak i familien og ja den unge har vel også har en del overvejelser over lidt tid siden man vælger at få sin mor/far p banen.. og heller end en at man står i vennegruppen uden for af en tussemand og lige i øjeblikket bliver grebet af det smart og sejt at blive tusset.
nu har jeg selv en del og har ville haft det siden jeg var 15 og fik først min den første da jeg var 20 så har intet mod tusser men synes mange unge for dem for det er mode og sejt.. det samme går lidt for bryster..thiii
Jeg synes også aldersgrænsen er helt rigtig. 
Men jeg synes stadig det er forkert, at forældre tager deres eks. 16-årige sønner og døtre til tatovøren.
Mange pladtikkirurger opererer ganske enkelt ikke mindreårige...forældresamtykke eller ej. Men mindre der er tale om en brystreduktion, der tydeligvis vil betyde væsentligt forbedret livskvalitet for pigen efterfølgende. Flere kirurger vil endda ikke operere, før kvinden er fyldt 20 år. Så der synes jeg ikke helt, man kan sammenligne 
Anmeld