jeg vil gerne have en abort ! men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

fit_fys

Hun skriver hun er på p-piller - så det er vel ikke planlagt?? Gi hende nu lige en chance....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Risen

Miss.Sunshine skriver:

Det her er et åbent forum og når man lægger et spørgsmål/indlæg ud offenligt, så må man tage de svar der kommer.

Ja det må man, men man må også selv overveje en ekstra gang hvad man skriver og mener inden man sender ting ud. Alle fakta på bordet inden man hidser sig op

Anmeld

18. december 2010

Thereseh

Ej ok, er vi her ikke for at hjælpe hinanden? Jeg synes virkelig det er strengt at kalde trådstarter for "lav" eller "en nar" eller i det hele taget være så hurtigt ude med at fordømme  Hun skriver jo her, for at få lidt hjælp, ikke for at blive gokket i knolden.

Jeg kan sagtens forstå at det kan virke irriterende hvis man kæmper for at blive gravid, at en der ér gravid vil ha' en abort, men altså helt ærligt.... kan man så ikke holde skrivelabberne i ro, i stedet for? 

Jeg vil sige til trådstarter, at du skal tale med din kæreste, få en rigtigt god snak, og se om det virkelig er så slemt at få barnet. Der kan være mange grunde, og kan det slet ikke lade sig gøre, jamen så skal I jo ikke ha' barnet. 

Held og lykke med snakken 

Anmeld

18. december 2010

Baby2010/2013

Sofia skriver:

Hver graviditet er subjektiv, og selvom der er mange der kæmper, synes jeg også der skal være plads til at andre fotryder!

Kan kun være enig

Der skal være plads til alle herinde, om man har svært ved det eller ikke!

Anmeld

18. december 2010

Maja88

altså nu har jeg haft kæreste på siden jeg var 15 og har ALDRIG brugt andet en p-piller som prævention... så relax lige ladies..

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Miss.Sunshine skriver:

ja. Ville ha skrevet hun er en nar, men det var jo ikke særlig pænt eller hjælpende vel....

Blir så harm over sådan noget,når vi er så mange herinde der sidder og kæmper og kæmper for at få vores ønskebaby.

Så er det faktisk pisse svært at skille tingene ad,når folk så bare kaster omkring sig med aborter.

Hvad enten du skriver "nar" eller "lavt, så er det simpelthen noget af det mest uforskammede jeg længe har læst.

Her står en pige, som har brugt prævention, er blevet gravid og måske først har sagt ja til at ville have barnet, men så fortryder..
Sig mig en gang hvad bilder du dig ind.
Du farer i blækhuset og dømmer før du overhovedet ved noget som helst. Du har intet gjort for at sætte dig ind i hendes situation, du siger bare at hun er en nar.
Det er så følelseskoldt og egoistisk, at du burde have skriveforbud.
Ja jeg er vred....meget vred endda..og der skal godt nok noget til.
Du synes det er så synd for dig..ja OG??
Der er masser af kvinder herinde der har problemer med at få børn, men behandler de en anden som du gør??
Der er ingen undskyldning for at behandle et ulykkeligt menneske på den måde.
Vi er mange kvinder som  har kæmpet for at få børn, men vi kunne aldrig i livet dømme en anden, som står i den modsatte situation.
Kan du ikke støtte dine medmennesker herinde, så lad være med at skrive.
Hun fortjener en undskyldning, og ikke en du klistrer op på at det er synd for dig, men en decideret undskyldning for manglende respekt og forståelse for hendes situation.
Tænk før du skriver, kan du ikke sige noget pænt til folk, så lad være med at skrive, så enkelt er det.

Anmeld

18. december 2010

Melbek

SussieThyssen skriver:

Hvad enten du skriver "nar" eller "lavt, så er det simpelthen noget af det mest uforskammede jeg længe har læst.

Her står en pige, som har brugt prævention, er blevet gravid og måske først har sagt ja til at ville have barnet, men så fortryder..
Du farer i blækhuset og dømmer før du overhovedet ved noget som helst. Du har intet gjort for at sætte dig ind i hendes situation, du siger bare at hun er en nar.
Der er masser af kvinder herinde der har problemer med at få børn, men behandler de en anden som du gør??
Vi er mange kvinder som  har kæmpet for at få børn, men vi kunne aldrig i livet dømme en anden, som står i den modsatte situation.
Hun fortjener en undskyldning, og ikke en du klistrer op på at det er synd for dig, men en decideret undskyldning for manglende respekt og forståelse for hendes situation.
Tænk før du skriver, kan du ikke sige noget pænt til folk, så lad være med at skrive, så enkelt er det.

Anmeld

18. december 2010

Thereseh

SussieThyssen skriver:

Anmeld

18. december 2010

Alberts/

for fan**n ts kan ikk gøre for andre har svært ved at få børn, ´self er jeg ked på jeres vejne men man skal ikk få et barn man ikk ønsker så vil jeg hellere sige go for abort selvom jeg er imod det,

mange bruger KUN p-piller som prævention, og mange bliver gravide på p-piller

og vil vædde min hat med at folk ikk spørger her inde for at blive hakket på! men for at få gode råd, så folkens tænk før i skriver!!!

til ts.

syntes du skaæl skal sige det lige ud til din kæreste, og forklar hvordan du har det, ved det er svært at få det sagt men vil råde dig til at sige det lige ud

Anmeld

18. december 2010

lisesp83

Jeg håber i får snakket godt om det, dig og din kæreste. Og at i finder frem til den bedste løsning for jer.

Umiddelbart har du det jo ikke godt, og sådan skal du ikke have det.

Mange  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.