jeg vil gerne have en abort ! men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Miss.Sunshine

Kay skriver:

det vil jeg give dig ret i og jeg er af princip mod abort... men nu ved vi jo ikke om det er planlagt... eller om det hun fortryder er at hun har været uforsigtig i brugen af prevention

Hvordan kan man være uforsigtig i 6 måneder og ikke regne ud hvad der kan ske??

Ja så skal man ha deltaget ualmindeligt lidt i biologi.

Men ellers ja, så giver jeg dig også ret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Becks

Risen skriver:

Synes det er vildt så hurtige I er herinde til at give hug. Skal vi nu ikke bare forholde os til at hun faktisk ikke ønsker det barn, uanset om det var planlagt eller ej. En abort er vel lige så "slem" uanset hvilken situation man står i, planlagt eller ikke planlagt. 

Kære tser

jeg synes kun det kan gå for langsomt med at sige det til din kæreste. Det er en kæmpe sorg at bærer rundt på alene. Jeg tror det vil gavne både dig og din kæreste at snakke om det, og måske du faktisk indser at han vil bakke dig op uanset valg. Men en abort er ikke så nemt som det lyder og jeg synes du skal overveje det meget grundigt før du tager din beslutning. Din kæreste vil sådan som jeg læser det, gerne beholde og I har planlagt det , og måske hvis i får snakket godt sammen om det du frygter/ er nervøs for, gør at du faktisk også gerne vil beholde. Det håber jeg i hver fald for jer. For børn er en gave 

Held og lykke med snakken

KH

Grunden til vi er så "hurtige" er fordi rigtig mange af os kæmper for et barn, i mit tilfælde PCO..

Barnet er ikke planlagt, men de har dyrket ubeskyttet sex i 6 mdr..

Anmeld

18. december 2010

Miss.Sunshine

Tutter skriver:

Grunden til vi er så "hurtige" er fordi rigtig mange af os kæmper for et barn, i mit tilfælde PCO..

Anmeld

18. december 2010

Risen

Tutter skriver:

Og det har jeg også fuld forståelse over for. Jeg har snakket/snakker med mange i den situation som ikke kan få børn af forskellige årsager. Jeg ved godt der er mange følelser involveret, men lad nu ikke de følelser gå ud over andre på den her måde 

Anmeld

18. december 2010

Sofia

Tutter skriver:

Jeg kan godt forstå det er hårdt når man selv kæmper og kæmper. Men det synes jeg slet ikke skal spille ind i denne tråd, det har jo intet med trådstartes situation at gøre.

Anmeld

18. december 2010

Miss.Sunshine

Risen skriver:

Og det har jeg også fuld forståelse over for. Jeg har snakket/snakker med mange i den situation som ikke kan få børn af forskellige årsager. Jeg ved godt der er mange følelser involveret, men lad nu ikke de følelser gå ud over andre på den her måde 

Det her er et åbent forum og når man lægger et spørgsmål/indlæg ud offenligt, så må man tage de svar der kommer.

Anmeld

18. december 2010

Kay

Tutter skriver:

jeg kan godt følge jer.... jeg har selv pco og går snart igang med kampen... men skal vi ikke lige havde alle fackts på bordet før folk begynder at andtage ting og blive grove???

Anmeld

18. december 2010

Becks

Anonym skriver:

jeg og min kæreste har haft ubeskyttet sex i over 6 mdr nu og er på p.piller...

Med fare for at lyde dum, så ved du godt hvordan børn kommer til ikke?

Der er ekstrem mange, bare herinde der er blevet gravide på p-piller..

Hvordan kan du sige præcist hvor langt du er henne? Når du er på p-piller, har du fået en scanning eller?

Synes stadig du skal sige det til din kæreste, kan være han vil støtte dig i dit valg!

Anmeld

18. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ærligt, hun kan da ikke gøre for at andre har sværere ved at få børn. Hun Har da ret til en abort.

Er du sikker på du ikke bare går lidt i panik? Du skal virkelig tænke over det inden du får en abort. Den hænger ved resten af livet. Den vil fylde næsten lige så meget som et barn ville have gjort.

Tag en snak med manden om det og føl ordenligt efter før du gør noget som du måske fortryder. Håber du tager den rigtige beslutning både for dig selv og dit barn. Du skal nok blive klar i løbet af graviditeten hvis det er fordi du ikke føler dig klar.

Sikke et dilemma for dig, håber det hele falder på plads. Og tag dig ikke af folks uhensigtsmæssige bemærkninger.

Anmeld

18. december 2010

Kay

Miss.Sunshine skriver:

Det her er et åbent forum og når man lægger et spørgsmål/indlæg ud offenligt, så må man tage de svar der kommer.

ja men dette åbne forum er til for at vi kan hjælpe hinanden og ikke til at være grove over for hinanden... der bliver bedt om et godt råd ikke om en tilsvining

ALLE I DEJLIGE KVINDER.... HUSK GLÆDEN OG KÆRLIGHEDEN!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.