jeg vil gerne have en abort ! men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Sofia

Miss.Sunshine skriver:

ja. Ville ha skrevet hun er en nar, men det var jo ikke særlig pænt eller hjælpende vel....

Blir så harm over sådan noget,når vi er så mange herinde der sidder og kæmper og kæmper for at få vores ønskebaby.

Så er det faktisk pisse svært at skille tingene ad,når folk så bare kaster omkring sig med aborter.

Hver graviditet er subjektiv, og selvom der er mange der kæmper, synes jeg også der skal være plads til at andre fotryder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

det var ikke planlagt!

hvis ikke du har beskyttet dig,så var det jo på en måde planlagt...

Anmeld

18. december 2010

Becks

Anonym skriver:

det var ikke planlagt!

Er du på p-piller eller brugte I anden prævention?

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

jeg og min kæreste har haft ubeskyttet sex i over 6 mdr nu og er på p.piller...

Anmeld

18. december 2010

Sofia

Til TS, synes helt sikkert du skal snakke med din forlovede. Måske er det bare lige "de kolde fødder" der ankommer, ligesom mange får før deres bryllup osv. Det betyder ikke nødvendigvis at det ikke er det rigtige for jer at få barnet. Synes I skal tage jer en god snak om det hele, og du kan evt. overveje en samtale med din læge også, der er jo mange følelser i spil når man er gravid, og måske er det hormonerne der spiller dig et puds, og får dig til at tænke du ikke kan overskue det.

Anmeld

18. december 2010

Kay

Miss.Sunshine skriver:

ja. Ville ha skrevet hun er en nar, men det var jo ikke særlig pænt eller hjælpende vel....

Blir så harm over sådan noget,når vi er så mange herinde der sidder og kæmper og kæmper for at få vores ønskebaby.

Så er det faktisk pisse svært at skille tingene ad,når folk så bare kaster omkring sig med aborter.

det vil jeg give dig ret i og jeg er af princip mod abort... men nu ved vi jo ikke om det er planlagt... eller om det hun fortryder er at hun har været uforsigtig i brugen af prevention

Anmeld

18. december 2010

Miss.Sunshine

Sofia skriver:

Hver graviditet er subjektiv, og selvom der er mange der kæmper, synes jeg også der skal være plads til at andre fotryder!

Ja helt klart. Siger ikke alle skal undgå abort,fordi andre prøver. Men i det her tilfælde syntes jeg det er noget fis. Hun har haft ubeskyttet sex i  6 måneder, ja GADVIDE hvordan babyer kommer til verden.......

Anmeld

18. december 2010

Becks

Anonym skriver:

jeg og min kæreste har haft ubeskyttet sex i over 6 mdr nu og er på p.piller...

Der er noget jeg ikke forstår..

Du skriver du har fortrudt du er blevet gravid og et andet sted skriver du det ikke var planlagt

Anmeld

18. december 2010

Risen

Synes det er vildt så hurtige I er herinde til at give hug. Skal vi nu ikke bare forholde os til at hun faktisk ikke ønsker det barn, uanset om det var planlagt eller ej. En abort er vel lige så "slem" uanset hvilken situation man står i, planlagt eller ikke planlagt. 

Kære tser

jeg synes kun det kan gå for langsomt med at sige det til din kæreste. Det er en kæmpe sorg at bærer rundt på alene. Jeg tror det vil gavne både dig og din kæreste at snakke om det, og måske du faktisk indser at han vil bakke dig op uanset valg. Men en abort er ikke så nemt som det lyder og jeg synes du skal overveje det meget grundigt før du tager din beslutning. Din kæreste vil sådan som jeg læser det, gerne beholde og I har planlagt det , og måske hvis i får snakket godt sammen om det du frygter/ er nervøs for, gør at du faktisk også gerne vil beholde. Det håber jeg i hver fald for jer. For børn er en gave 

Held og lykke med snakken

KH

Anmeld

18. december 2010

Kay

Miss.Sunshine skriver:

Ja helt klart. Siger ikke alle skal undgå abort,fordi andre prøver. Men i det her tilfælde syntes jeg det er noget fis. Hun har haft ubeskyttet sex i  6 måneder, ja GADVIDE hvordan babyer kommer til verden.......

hun skriver også at hun er på p piller... så jeg tolker det som de bruger kun p piller som prevention.... hvilket jo er meget normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.