jeg vil gerne have en abort ! men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.551 visninger
59 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Anonym trådstarter

kan ikke sige det til min forlovede.....
er i uge 7 nu, og har virkelig fortrudt at jeg blev gravid, jeg kan mærke allerede nu at jeg ikke magter det, og argh !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

er i uge 7 nu, og har virkelig fortrudt at jeg blev gravid, jeg kan mærke allerede nu at jeg ikke magter det, og argh !!!!

Søde ven , det skal du bare se at få sagt til ham .

Det er jo tydeligt at høre du ikk er "klar" til at tage det ansvar som følger med . - Ingen børn bør blive sat i verdnene uden at være ønsket fra start . Så der er jo ingen tvivl om du ikk skal have den lille i maven nu .

det håber jeg os han forstår .

Anmeld

18. december 2010

signe.

så det var planlagt? men du har fortudt?

Anmeld

18. december 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Syntes virkelig det er lavt hvis det var planlagt.

Anmeld

18. december 2010

Kay

Miss.Sunshine skriver:

Syntes virkelig det er lavt hvis det var planlagt.

Lavt?

Anmeld

18. december 2010

Becks

Du får min ærlige mening, og undskylder på forhånd hvis den lyder hård, skal ikke menes sådan, men det er et ømt emne for alle!

Hvis det er planlagt, burde du virkelig have tænkt dig om ind, inden din kæreste dyppede snablen i grotten!!!

Jeg synes virkelig du skal se og få snakket med din kæreste, for hvis du ikke ændre mening, så har du ikke lang tid til og få foretaget aborten i..

Mon ikke bare du panikker lidt, over du er gravid, det store ansvar der kommer osv?

Anmeld

18. december 2010

Miss.Sunshine

Kay skriver:

Lavt?

ja. Ville ha skrevet hun er en nar, men det var jo ikke særlig pænt eller hjælpende vel....

Blir så harm over sådan noget,når vi er så mange herinde der sidder og kæmper og kæmper for at få vores ønskebaby.

Så er det faktisk pisse svært at skille tingene ad,når folk så bare kaster omkring sig med aborter.

Anmeld

18. december 2010

Miss.Sunshine

Tutter skriver:

Du får min ærlige mening, og undskylder på forhånd hvis den lyder hård, skal ikke menes sådan, men det er et ømt emne for alle!

Hvis det er planlagt, burde du virkelig have tænkt dig om ind, inden din kæreste dyppede snablen i grotten!!!

Jeg synes virkelig du skal se og få snakket med din kæreste, for hvis du ikke ændre mening, så har du ikke lang tid til og få foretaget aborten i..

Mon ikke bare du panikker lidt, over du er gravid, det store ansvar der kommer osv?

Anmeld

18. december 2010

mortilnoahogmelina

Miss.Sunshine skriver:

ja. Ville ha skrevet hun er en nar, men det var jo ikke særlig pænt eller hjælpende vel....

Blir så harm over sådan noget,når vi er så mange herinde der sidder og kæmper og kæmper for at få vores ønskebaby.

Så er det faktisk pisse svært at skille tingene ad,når folk så bare kaster omkring sig med aborter.

JEg giver dig så meget ret .

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

det var ikke planlagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.