jeg vil gerne have en abort ! men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

JustMe

Miss.Sunshine skriver:

Ja helt klart. Siger ikke alle skal undgå abort,fordi andre prøver. Men i det her tilfælde syntes jeg det er noget fis. Hun har haft ubeskyttet sex i  6 måneder, ja GADVIDE hvordan babyer kommer til verden.......

Ej, come on! Læs lige indlæggene ordentligt, før du begynder at gøre nar af trådstarter. Hun skriver ubeskyttet sex på p-piller...

Det er fint, at du er træt af at prøve forgæves, og at du bliver gal på dem, der gambler med præventionen og så bare tyr til abort i stedet. Men tjekt lige, at dem du sabler ned rent faktisk er berrettiget til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

SussieThyssen

JustMe skriver:

Ej, come on! Læs lige indlæggene ordentligt, før du begynder at gøre nar af trådstarter. Hun skriver ubeskyttet sex på p-piller...

Det er fint, at du er træt af at prøve forgæves, og at du bliver gal på dem, der gambler med præventionen og så bare tyr til abort i stedet. Men tjekt lige, at dem du sabler ned rent faktisk er berrettiget til det

Netop. Og i det hele taget..man skal slet ikke hakke nogen i hovedet blot fordi de har en anden mening end en selv.

Anmeld

18. december 2010

JustMe

Tutter skriver:

Med fare for at lyde dum, så ved du godt hvordan børn kommer til ikke?

Der er ekstrem mange, bare herinde der er blevet gravide på p-piller..

Hvordan kan du sige præcist hvor langt du er henne? Når du er på p-piller, har du fået en scanning eller?

Synes stadig du skal sige det til din kæreste, kan være han vil støtte dig i dit valg!

P-piller markedsføres alle vegne som værende en sikker nok form for prævention mod graviditet, så at begynde at stille spørgsmålstegn ved, om hun ved, hvordan børn er blevet til, fordi hun satte sin lid til p-piller, synes jeg faktisk er at skyde under bæltestedet

Mon ikke trådstarter bare regner fra sin sidste menstruation på p-pillerne?

Men derudover er jeg enig med dig i, at trådstarter bør sige det til sin kæreste. Ens kæreste/ligefrem forlovede er den del af det, og dette er en af de forhindringer, dær styrker forholdet eller afslører, hvis der er noget i forholdet, der ikke er holdbart

Anmeld

18. december 2010

JustMe

SussieThyssen skriver:

Hvad enten du skriver "nar" eller "lavt, så er det simpelthen noget af det mest uforskammede jeg længe har læst.

Her står en pige, som har brugt prævention, er blevet gravid og måske først har sagt ja til at ville have barnet, men så fortryder..
Sig mig en gang hvad bilder du dig ind.
Du farer i blækhuset og dømmer før du overhovedet ved noget som helst. Du har intet gjort for at sætte dig ind i hendes situation, du siger bare at hun er en nar.
Det er så følelseskoldt og egoistisk, at du burde have skriveforbud.
Ja jeg er vred....meget vred endda..og der skal godt nok noget til.
Du synes det er så synd for dig..ja OG??
Der er masser af kvinder herinde der har problemer med at få børn, men behandler de en anden som du gør??
Der er ingen undskyldning for at behandle et ulykkeligt menneske på den måde.
Vi er mange kvinder som  har kæmpet for at få børn, men vi kunne aldrig i livet dømme en anden, som står i den modsatte situation.
Kan du ikke støtte dine medmennesker herinde, så lad være med at skrive.
Hun fortjener en undskyldning, og ikke en du klistrer op på at det er synd for dig, men en decideret undskyldning for manglende respekt og forståelse for hendes situation.
Tænk før du skriver, kan du ikke sige noget pænt til folk, så lad være med at skrive, så enkelt er det.

Anmeld

18. december 2010

Laulund87

Skynd dig at få snakket med din kæreste i en fart for hvis du virkelig ikke vil have barnet, er det med at få den abort!

Men har du mærket godt efter om du ikke bare er lidt nervøs??

Anmeld

18. december 2010

Janni.

Anonym skriver:

kan ikke sige det til min forlovede.....
er i uge 7 nu, og har virkelig fortrudt at jeg blev gravid, jeg kan mærke allerede nu at jeg ikke magter det, og argh !!!!

I dette forum kræver det virkelig mod at starte sådan én tråd som du har startet. 

Kære tøser!

Har i mon tænkt at trådstarter startede denne råd for at få lidt råd og vejledning og ikke for at blive HAKKET PÅ?!? 

Seriøst så synes jeg godt nok der er nogen herinde som er lidt for hurtig fremme til at dømme folk.  én nævner noget med at det er planlagt - og straks er der en del som reagerer på dette - og det var ikke trådstarter som skrev det. Så læs dog lige hvem der skriver hvad!! 

Kære trådstarter..

Håber du finder en løsning på dit problem. Føler med dig. Kæmpe  herfra. 

Undskyld mit øfferi men synes ikke jeg vil holde kæft mere! 

Anmeld

18. december 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Hvad enten du skriver "nar" eller "lavt, så er det simpelthen noget af det mest uforskammede jeg længe har læst.

Her står en pige, som har brugt prævention, er blevet gravid og måske først har sagt ja til at ville have barnet, men så fortryder..
Sig mig en gang hvad bilder du dig ind.
Du farer i blækhuset og dømmer før du overhovedet ved noget som helst. Du har intet gjort for at sætte dig ind i hendes situation, du siger bare at hun er en nar.
Det er så følelseskoldt og egoistisk, at du burde have skriveforbud.
Ja jeg er vred....meget vred endda..og der skal godt nok noget til.
Du synes det er så synd for dig..ja OG??
Der er masser af kvinder herinde der har problemer med at få børn, men behandler de en anden som du gør??
Der er ingen undskyldning for at behandle et ulykkeligt menneske på den måde.
Vi er mange kvinder som  har kæmpet for at få børn, men vi kunne aldrig i livet dømme en anden, som står i den modsatte situation.
Kan du ikke støtte dine medmennesker herinde, så lad være med at skrive.
Hun fortjener en undskyldning, og ikke en du klistrer op på at det er synd for dig, men en decideret undskyldning for manglende respekt og forståelse for hendes situation.
Tænk før du skriver, kan du ikke sige noget pænt til folk, så lad være med at skrive, så enkelt er det.

Er helt enig

Anmeld

18. december 2010

Diana2013

Kan det ikke være humonerne der spiller et pus, synes jeg har læst fra mange andre at de lige pludselige bliver usikre og ikke mener de er klar Du skal nok vokse med opgaven jo? 

Anmeld

18. december 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Trådstarter har slettet sig selv - Der vil komme et par advarsler ovenpå denneher tråd.

Jeg er meget ked af tonen i denneher tråd.

Jeg har forståelse for jer, der har svært ved at få børn - jeg har selv været der! Men det giver jer ikke ret til at svine folk til på den måde.

Samtidig skal vi huske på, at uanset grunden, vil uønskede børn aldrig være godt at sætte i verden. Så er det bedre at tage ansvar - hvis det er ansvar at sige nej til et barn, så er det sådan. 

Og ja - rigtig mange der ikke burde få børn har nemt ved at blvie gravide og rigtig mange der ville være fantastiske forældre har svært ved det. - Vi er IKKE guder og livet er mega uretfærdigt.

Jeg sætter punktum for denneher tråd nu, da trådstarter har slettet sig selv. Tænk over det, næste gang, nogen spørger om råd!

Anmeld

18. december 2010

Janni.

Chalala85 skriver:

Er helt enig

Er 100 % enige, du var bare bedre til at formulere dig end jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.