Jeg modtager ikk kontanthjælp og har aldrig gjort det , og håber så sandelig heller ikk jeg kommer til det , men alligevel vil jeg da lige komme med mit her 
Jeg har sikret mig selv ved at stå i en a.kasse , man kan jo desværre væe ude for at blive fyret og især i de her tider her , lige pt er jeg på barsel og skal være det , det næste årstid , og derefter tilbage til min elevplads , nå nok om det 
- Jeg kender et par stykker som er på KH af den simple årsag at de ikk gider at arbejde , og det synes jeg simpelthen er forrygt , det burde bare ik kunne lade sig gøre , så synes jeg ikk man er berettiget til at få KH . På nogen punkter synes jeg simpelthen vores system i DK er skruet helt forkert sammen , jeg ahr ikk noget imod at skulle være med til at betale for dem som er på KH af en årsag , men jeg gider sku ikk være med til at forsørge dem som bare ikk GIDER arbejde . - men det kommer jeg jo til .
Ved det var hårdt sagt og jeg kan sikkert få nogen oven i nøden for det her , men det er bare min ærlig mening .
Anmeld