Kan man blive for meget mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

sarahb

Jeg synes også jeg er meget mor, men 2 gange om ugen ses jeg med veninder. Der skal jeg ellers føler jeg at jeg er helt koblet af socialt og fordi mine veninder betyder super meget. Det kan godt være de bare kommer her og vi spiser go mad og hygger mens børnene er her, eller går en tur på strøget. Men bare at jeg ses med dem betyder så meget for mig..
Hvis der gik flere uger uden et socialt liv så vill jeg simpelthen få spat..
Jeg elsker at være sammen med mine børn og de er også for det meste tilstede når tøserne er her og det elsker både mine veninder og børnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

2babygirls

Neeeej det lyder da bare aaalt for hyggeligt

Hvorfor får man ellers børn hvis man ikke lever sig ind i deres hverdag, som vores forældre gjorde med os som små

Anmeld

17. december 2010

jannebjerre

quar20 skriver:

Ja det var lige hvad jeg fik at vide igår.. Du er blevet alt for meget mor...!!

Også sidder jeg her og tænker.. Kan man virkelig blive FOR MEGET mor?!.. Altså jeg går op i mine børn med liv og sjæl, jeg leger med dem, snakker med dem, nyder dem, jeg putter mig med dem, jeg hygger med dem..!! Ja de er mit liv og min hverdag og jeg står op hver morgen fordi jeg har dem..!!

Vi har ikke været gode til herhjemme at få passet Tino ( 22måneder ), men hva så? Jeg ønsker ikke mit barn skal passes hver anden weekend for at vi ku komme ud blandt venner og veninder og fyre 2000kr af på en skod bytur hvor hele dagen efter er ødelagt.!! Så hellere en tur med drengene eks. nu i det kolde vintervejr.. Så go mad til aften, hygge med lidt dessert om lørdagen, se en tegnefilm, hygge med nattøj og dyner i stuen, indtil man falder i søvn og vågner når lillebror skal have mad, og upa så må storebror hellere bæres i seng..!!

Ja hvad syntes i? Kan man blive for meget mor ved at elske og leve for ens børn?

NEJ

jeg har det ¨på præcis samme måde og jeg siger altid til folk der har travlt med, at jeg aldrig får Felix passet, at jeg ikk har fået børn for at få dem passet...

Jeg vil 1000 gange hellere være sammen med dem, end at bruge 2000kr på noget så latterligt som at gå ud i byen....så hellere bruge dfem på noget til felix eller en oplevelse sammen med felix..

Anmeld

17. december 2010

SiLiMiMa

quar20 skriver:

Ja det var lige hvad jeg fik at vide igår.. Du er blevet alt for meget mor...!!

Også sidder jeg her og tænker.. Kan man virkelig blive FOR MEGET mor?!.. Altså jeg går op i mine børn med liv og sjæl, jeg leger med dem, snakker med dem, nyder dem, jeg putter mig med dem, jeg hygger med dem..!! Ja de er mit liv og min hverdag og jeg står op hver morgen fordi jeg har dem..!!

Vi har ikke været gode til herhjemme at få passet Tino ( 22måneder ), men hva så? Jeg ønsker ikke mit barn skal passes hver anden weekend for at vi ku komme ud blandt venner og veninder og fyre 2000kr af på en skod bytur hvor hele dagen efter er ødelagt.!! Så hellere en tur med drengene eks. nu i det kolde vintervejr.. Så go mad til aften, hygge med lidt dessert om lørdagen, se en tegnefilm, hygge med nattøj og dyner i stuen, indtil man falder i søvn og vågner når lillebror skal have mad, og upa så må storebror hellere bæres i seng..!!

Ja hvad syntes i? Kan man blive for meget mor ved at elske og leve for ens børn?

jeg synes, det lyder super hyggeligt!

Anmeld

17. december 2010

tinasmor

Jeg tænker måske, at der er forskel på hvem der siger det. Er det venner, så kan man bare falde og og ned på det. Men er det ens kæreste, så ville jeg alligevel tænke over, om man måske forsømte forholdet lidt.

For det behøver jo ikke være byturer man er ude på. Det kan være en kæresteaften hvor ens mor feks kommer hjem og ligger den lille og så kan man tage ud og spise, eller man kan tage i biografen eller i teateret osv. Eller måske han har brug for lige mere "kærestetid" end "forældretid".

Så jeg tror det kommer lidt an på hvem der sagde det til mig.

Anmeld

17. december 2010

quar20

Nalle skriver:

Uanset om du er for meget mor eller ej, er jeg sikker på du er en kanon god og helt bestemt super smuk mor

Hvor er ud bare sød

Anmeld

17. december 2010

Mumto3

Nej, jeg synes ikke at man kan blive for meget mor.

Anmeld

17. december 2010

Nalle

quar20 skriver:

Hvor er ud bare sød

Hehe

I må have en rigtig god weekend

Anmeld

17. december 2010

quar20

Det var et hold venner igår der sagde de syntes jeg var blevet for meget mor..!!

Men altså forstår dem ikke helt - Vi har Tino på 22måneder og lillebror er altså kun 1 måned, og jeg smutter altså ikke lige til juelfrokost d. 27..!! De har ingen børn, men ja..!!

Jeg ser veninder, familie og min mand har jeg for mig "selv" ihvertfald 2 timer om aftenen - hvis ellers Liam sover, ellers holder vi os vågne så vi kan snakke, evt. se en film også putte på sofaen..!! Ja eller også har vi gået i bad sammen lige for at få lidt kærestetid..!!

Kom bare sådan til at tænke på om nogle af jer andre også havde fået stukket sådan en kommentar op i snuden, for jeg kom da til at tænke mig lidt om - men igen så vil jeg ikke undvære alt det jeg har med drengene og min mand..!! Altså fordi vi ikke inviterer venner hjem konstant er netop fordi de ikke forstår at vi er forældre på HELTID, og ikke på DELTID..

Anmeld

17. december 2010

quar20

Nalle skriver:

Hehe

I må have en rigtig god weekend

tak søde og i lige måde... oG GLÆDELIG JUL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.