1000 tak for svar alle sammen
Hvor er det skønt at læse SÅ mange svar.. 
Altså nu var det lidt et kort indlæg med et kort spørgsmål..!! Det er skam ikke fordi jeg IKKE gider byturer men ja jeg er blevet " for gammel" til at feste torsdag, fredag og lørdag og fyre 2000kr af også ligge og brække dem op dagen efter..!! 
Jeg ELSKEDE da Tino blev 6 måneder at mine nærmeste veninder ( vi er en lille gruppe ) Inviterede mig på go mad hos en af pigerne, også skulle vi ned i byen og danse os tossede - og få et par drinks..!! Ja okay det blev til lidt flere end et par - så jeg dansede hen til taxi osv - men det var rart og hyggeligt..!! Men lige det hold venner der udtalte sig sådan om mig igår er nogle venner vi ser 4 gange om året ( de rejser meget ) - og Liam er jo KUN 1 måned, og de forstod da slet ikke hvorfor jeg ikke stoppede med amningen også bare stak knægten en flaske så jeg ku komme til jule tam tam med dem..!! Altså ja også sagde jeg selvfølgelig NEJ.. Mit største ønske udover at få en velskabt baby i graviditeten var at få amningen op at kører..!! Derfor har jeg kæmpet som jeg har gjort og gør - så opgiver jeg da ikke BARE det..!! 
Jeg kan skam også sidde med nogle venner, spise hyggelig frokost eller middag herhjemme eller nede i byen selvom drengene er med..!! Der er ihvertfald mange der har været til spisning herude bare på den måned vi har haft Liam..!!
Så ja... ikke fordi jeg skal forsvarer mig selv, men mere for at fortælle at jeg altså stadig er dancing star på gulvet i Randers 
Anmeld