din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Muhmi

kan lige smide nogle ind jeg har lavet tidligere så du ka se dem.. 

men husk på jeg stadig lærer..  

Meget flotte og ja... Vi skal jo alle sammen lære... Jeg er stadig selv på begynderstadiet, men man bliver jo heller ikke bedre hvis man ikke øver sig

Jeg er ret vild med nummer to, fire og fem... Men også nummer tre på én eller anden måde... Det kan jo ikke forklares når man bliver draget af et billede... Er vild med dine kanter i nummer tre og fem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Noneother

Hvor er de fede. Lige før man skulle få dig til at lave dem på bestilling. F*** de ville se godt ud i mit soveværelse!

Anmeld

16. december 2010

bette

Muhmi skriver:

Meget flotte og ja... Vi skal jo alle sammen lære... Jeg er stadig selv på begynderstadiet, men man bliver jo heller ikke bedre hvis man ikke øver sig

Jeg er ret vild med nummer tre, fire og fem... Men også nummer tre på én eller anden måde... Det kan jo ikke forklares når man bliver draget af et billede... Er vild med dine kanter i nummer to

ja det er jo det.. det er fedt at lære noget hele tiden..  

Anmeld

16. december 2010

bette

Noneother skriver:

Hvor er de fede. Lige før man skulle få dig til at lave dem på bestilling. F*** de ville se godt ud i mit soveværelse!

hehe når jeg har lavet nogle stykker som jeg er tilfreds med så smider jeg dem ind i en salgs tråd.. så kan du evt kigge der hvis der er noget der har interesse..  

Anmeld

16. december 2010

Noneother

bette skriver:

hehe når jeg har lavet nogle stykker som jeg er tilfreds med så smider jeg dem ind i en salgs tråd.. så kan du evt kigge der hvis der er noget der har interesse..  

Det vil jeg holde øje med så.

Anmeld

16. december 2010

Muhmi

bette skriver:

ja det er jo det.. det er fedt at lære noget hele tiden..  

Meget ^^ Og så er det sku så dejligt afstressende at sidde i sin egen lille verden og male derudaf

Anmeld

16. december 2010

Benjamins'mor

bette skriver:

vil rigtig gerne høre jeres ærlige mening

Det er da bare et vildt smukt maleri!

Anmeld

16. december 2010

Amso

Pænt spil der er i farverne, måden du har brugt dem på.. Meget pæne billeder..

Jeg kan nu personligt bedst li billeder med lidt mere "faste" linier. skarpe kanter og sådan..

Men slet ikke tossede billeder. sys de godt lavet.. Det bare smag og behag..  Og hvad der passer til ens hjem.

Anmeld

16. december 2010

BellaT

bette skriver:

kan lige smide nogle ind jeg har lavet tidligere så du ka se dem.. 

men husk på jeg stadig lærer..  

Det kan godt være at jeg ser en masse ting i dine billeder som slet ikke er meningen.. Men, er det ikke Simone i maven du har tegnet på nr. 3? Med navlestreng og livmoder?

Jeg er heeelt vild med nummer 5! Det er rigtigt flot.

Anmeld

16. december 2010

JuelZ

bette skriver:

vil rigtig gerne høre jeres ærlige mening

meeee LIKE alooot !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.