din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Mig med maven

bette skriver:

jeps det giver mening ja... sidder jo på gulvet med sådan et gennemsigtigt voksdug... super smart.. så jeg sviner bare alt det jeg kan haa

tak for inspiration

Så lidt ALTID

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Muhmi

hehe jamen okay.. det har du nok ret i mht sommerfuglene.. de er måske nok lidt malplaceret.. det kan jeg godt se nu.. 

har egentlig aldrig lavet så meget med natur farver.. har været lidt bange for det.. hehe.. men ja man skal jo prøve 

og det er jo dejligt at få lidt flere øjne på det  

tak søde

Det var så lidt... Du må endelig sige til når du laver flere... Jeg vil meget gerne se billeder... Lidt inspiration er altid rigtig vidunderligt og jeg kan da allerede sige at jeg har fået nogle gode idéer til det/de næste jeg skal lave selv

Så selv tak søde

Anmeld

16. december 2010

Pinkrose

bette skriver:

jamen det skal jeg nok gøre så  

så vil jeg da komme igang med min store passion... og se om jeg ka blive til noget hehe

Ja det kunne jo være det ku blive til en karriere

Anmeld

16. december 2010

Muhmi

Mig med maven skriver:

Med ærlighed kommer man længst.

Jeg ELSKER farverne, men bryder mig ikke om motiverne. SMAG OG BEHAG KAN ALTID DISKUTERES!!!!!

Jeg er meget krævende og tænker anderledes når jeg maler, og jeg kan være flere år om et enkelt billede!

Jeg er sikker på at du hygger dig rigtig meget med det du laver, det kan man tydeligt se.

Men måske skal du tænke lidt mere kreativt!?! FX.

• Du må ikke male med en pensel.
  • Lærredet SKAL ligge på gulvet.
  • Du skal hælde malingen direkte på lærredet, og derefter arbejde med det.
  • Arbejdt med komplimentærfarverne.
  • Osv osv.

Her kan du se et udpluk af det jeg har lavet, STJÆL med arme og ben hvis du kan bruge nogle ideer!!!

Jeg elsker nummer 2!!!

Anmeld

16. december 2010

bette

Muhmi skriver:

Det var så lidt... Du må endelig sige til når du laver flere... Jeg vil meget gerne se billeder... Lidt inspiration er altid rigtig vidunderligt og jeg kan da allerede sige at jeg har fået nogle gode idéer til det/de næste jeg skal lave selv

Så selv tak søde

jeg smider dem da bare ind i krea tråden så du ka se med der  

ihh har fået helt nyt mod på det nu

Anmeld

16. december 2010

bette

Denisep skriver:

Ja det kunne jo være det ku blive til en karriere

ja eller en hobby jeg bliver super god til.. 

har altid ønsket mig sådan et rum hvor man bare kan fedte rundt med malingen og slå sig helt løs uden at skulle tænkev på pletter på gulvet osv.  

synes også det var synd at min mor ikke gjorde mere ud af det den gang.. hun havde virkelig talent.. og havde også sine malerier på udstilling.. 

har også selv overvejet at spørge fx i et trænings center eller andre steder om jeg må hænge mine billeder der... men hehe.. jeg er bare så selvkritisk.. så jeg skal virkelig være tilfreds først.. og have en masse at vise frem også..  

Anmeld

16. december 2010

Muhmi

bette skriver:

jeg smider dem da bare ind i krea tråden så du ka se med der  

ihh har fået helt nyt mod på det nu

Det lyder rigtig dejligt... Godt at du har fået blod på tanden! Jeg vil glæde mig rigtig meget til at se mere fra dig

Anmeld

16. december 2010

Mig med maven

Muhmi skriver:

Jeg elsker nummer 2!!!

Mange tak, det er ikke så svært...

Anmeld

16. december 2010

Muhmi

Mig med maven skriver:

Mange tak, det er ikke så svært...

Enkelthed kan sagtens være super smukt

Anmeld

16. december 2010

bette

Muhmi skriver:

Så selv tak søde

kan lige smide nogle ind jeg har lavet tidligere så du ka se dem.. 

men husk på jeg stadig lærer..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.