din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Anneiris

Wauw.. De er suuuper fede!!  ELSKER de brune farver! Og passer genailt i min stue.. Hæhæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Miamaja

Hvis man nu skulle vaere af helt kunstnerisk mening saa burde den fantastisk yndige sommerfugl ikke vaere med i den abstrakte stilart - det odelaegger det ellers hoje kunstneriske niveau for mig.

Stort talent har du ihvertfald men kan personligt bedst lide man holder stilarterne adskilt.

Anmeld

17. december 2010

JCS

Hvis jeg skal sige en ting, så er det, at du bruger for meget maling. Det kan meget let komme til at se vådt og billigt ud, hvis malingen flyder for meget

Anmeld

17. december 2010

qp

Årh ... ok du spurgte

De imponerer mig ikke og jeg synes de ser lidt for "hjemmelavede" ud Men jeg synes det er modigt af dig, at spørge

Anmeld

17. december 2010

BinaMor

de  er super flotte med jeg ville gerne have flere motiver (evt den sommerfugl der) flere steder

Anmeld

17. december 2010

betski

bette skriver:

vil rigtig gerne høre jeres ærlige mening

Jeg kan rigtig godt lide farverne  Men selve motivet bliver lidt for forvirrende for mig.

Anmeld

17. december 2010

JulieE

bette skriver:

vil rigtig gerne høre jeres ærlige mening

Jeg synes, de er rigtig fine, men for nu at være helt ærlig, så ligner de noget man kan købe i idémøbler og andre lignende steder. de mangler noget originalitet og personlighed.

Anmeld

17. december 2010

PernilleB

WOW...!!!!! Helt fantastisk....?? er de til salg..???

Anmeld

17. december 2010

bette

Amso skriver:

Pænt spil der er i farverne, måden du har brugt dem på.. Meget pæne billeder..

Jeg kan nu personligt bedst li billeder med lidt mere "faste" linier. skarpe kanter og sådan..

Men slet ikke tossede billeder. sys de godt lavet.. Det bare smag og behag..  Og hvad der passer til ens hjem.

tusinde tak for din mening

Anmeld

17. december 2010

bette

BellaT skriver:

Det kan godt være at jeg ser en masse ting i dine billeder som slet ikke er meningen.. Men, er det ikke Simone i maven du har tegnet på nr. 3? Med navlestreng og livmoder?

Jeg er heeelt vild med nummer 5! Det er rigtigt flot.

hehe billederne jeg lige har lagt ind er lavet før hun kom til verden :) men tja synes da det er mega fedt du ser en masse i billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.