din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Ann.

Loooooooooooooooooove it!

Og de brune farver Ville være så pæne i min spisestue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

bette

JulieE skriver:

Jeg synes, de er rigtig fine, men for nu at være helt ærlig, så ligner de noget man kan købe i idémøbler og andre lignende steder. de mangler noget originalitet og personlighed.

okay ja det kan der måske være noget om.. 

tak for din mening :) altid dejligt med nogle andre øjne :)

Anmeld

17. december 2010

bette

PernilleB skriver:

WOW...!!!!! Helt fantastisk....?? er de til salg..???

ja det er de.. :) 

jeg regner med at når jeg har lavet lidt flere så putter jeg dem ind i e salgs tråd

Anmeld

17. december 2010

bette

Miamaja skriver:

Hvis man nu skulle vaere af helt kunstnerisk mening saa burde den fantastisk yndige sommerfugl ikke vaere med i den abstrakte stilart - det odelaegger det ellers hoje kunstneriske niveau for mig.

Stort talent har du ihvertfald men kan personligt bedst lide man holder stilarterne adskilt.

okay.. 

det vil jeg godt give dig ret i.. den er måske en smule malplaceret. 

tak for din mening

Anmeld

17. december 2010

MKBP

Profilbillede for MKBP

Du søger svar der er ærlige - så her er mit: Jeg synes de ser alt for hjemmelavede ud (det er de jo også, men håber du ved hvad jeg mener), de ser ikke ud som om de er gennemarbejdede og jeg ser ikke mange lag i dine billeder. Jeg vil forslå dig at tage et kursus på en kunsskole eller lign., der vil en underviser kunne guide dig på vej til at lave fede billeder. Jeg vil også foreslå dig at bruge flere forskellige slags strøg og materialer til at lave strøg med - for at det hele ikke bliver det samme. Og når du synes alt er perfekt på et billede, så prøv at gør noget helt drastisk - det sagde min lærer til mig i starten: Kill your darlings !!

Mette

Anmeld

17. december 2010

bette

qp skriver:

Årh ... ok du spurgte

De imponerer mig ikke og jeg synes de ser lidt for "hjemmelavede" ud Men jeg synes det er modigt af dig, at spørge

okay lidt for hjemmelavet.. hmm.. det er de jo også hehe.. men okay

tusinde tak for din mening :)

Anmeld

17. december 2010

bette

MKBP skriver:

Du søger svar der er ærlige - så her er mit: Jeg synes de ser alt for hjemmelavede ud (det er de jo også, men håber du ved hvad jeg mener), de ser ikke ud som om de er gennemarbejdede og jeg ser ikke mange lag i dine billeder. Jeg vil forslå dig at tage et kursus på en kunsskole eller lign., der vil en underviser kunne guide dig på vej til at lave fede billeder. Jeg vil også foreslå dig at bruge flere forskellige slags strøg og materialer til at lave strøg med - for at det hele ikke bliver det samme. Og når du synes alt er perfekt på et billede, så prøv at gør noget helt drastisk - det sagde min lærer til mig i starten: Kill your darlings !!

Mette

jeg havde også tænkt på at tage et kursus.. også for at få lidt teknikker.. er jo heller ikke prof og har ik lært det nogen steder fra. det er jo en lille hobby.. og jeg spørger skam for at blive bedre :) 

dejligt med et svar. tak for det :)

Anmeld

17. december 2010

bette

BinaMor skriver:

de  er super flotte med jeg ville gerne have flere motiver (evt den sommerfugl der) flere steder

okay.. så den er knap så enkel?

Anmeld

17. december 2010

bette

JCS skriver:

Hvis jeg skal sige en ting, så er det, at du bruger for meget maling. Det kan meget let komme til at se vådt og billigt ud, hvis malingen flyder for meget

hmm for meget maling.. det synes jeg ikke selv jeg kan se.. 

men det kan godt være det ser sådan ud... hmm..

den skal jeg lige tygge på

Anmeld

17. december 2010

sismofutten

bette skriver:

vil rigtig gerne høre jeres ærlige mening

Hvor er de fede - det er lige præcis sådan nogen jeg skal lave til vores stue, bare i sort, hvid og rød :-)

Kan du måske lidt fortælle hvordan du har gjort, og hvilke materialer du har brugt til at male med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.