din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Cris

Jeg synes, de virker lidt for "elektriske" for mig, lidt "urolige" eller stressende at se på, jeg kan ikke helt forklare, hvad det er. Det er de der mange streger det gør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Low

Jeg synes det er flot, jeg er nok mere til noget der er lidt lyser og let og ikke brun men ellers er jeg vild med det Der er sådan lidt natur over det

Anmeld

16. december 2010

Pinkrose

Jeg syntes det er nogle rigtig fine billeder, og kan også rigtig godt lige farverne, men ville os være flot i grå, blå noget i den stil

Du må da lige skrive hvis du skal til at sælge ud af dem

Anmeld

16. december 2010

Muhmi

Meget smukt

Super lækkert farvevalg og så minder det mig så meget om min egen stil (Maler selv) at jeg kan jo slet ikke lade være med at elske det

Jeg synes virkelig du skal blive ved med at male, det har du flair for

Det eneste jeg kan sætte en lille finger på... Er den lille sommerfulg på begge billeder... Den "ødelægger" lidt den lækre stemning der er i resten af billedet Men super flot stadig og kan godt lide at de har en ting der gør dem ens så de kan hænge ved siden af hinanden og være total forskellige men stadig have en sammehæng

Anmeld

16. december 2010

bette

Muhmi skriver:

Meget smukt

Super lækkert farvevalg og så minder det mig så meget om min egen stil (Maler selv) at jeg kan jo slet ikke lade være med at elske det

tusinde tak skal du have :) 

bliver helt glad nu :) 

Anmeld

16. december 2010

bette

Denisep skriver:

Jeg syntes det er nogle rigtig fine billeder, og kan også rigtig godt lige farverne, men ville os være flot i grå, blå noget i den stil

Du må da lige skrive hvis du skal til at sælge ud af dem

jeg har solgt en del malerier efterhånden.. 

men er bare lidt langsom til at få malet nogle nye  

du ved der skal jo tid til med 2 unger :) 

men jeg elsker det.. og min mor elskede det også.. 

er bare enorm kritisk.. :S

Anmeld

16. december 2010

Muhmi

bette skriver:

tusinde tak skal du have  

bliver helt glad nu  

Mange velbekommer Dejligt at se folk med talent

Anmeld

16. december 2010

bette

Muhmi skriver:

Meget smukt

Det eneste jeg kan sætte en lille finger på... Er den lille sommerfulg på begge billeder... Den "ødelægger" lidt den lækre stemning der er i resten af billedet Men super flot stadig og kan godt lide at de har en ting der gør dem ens så de kan hænge ved siden af hinanden og være total forskellige men stadig have en sammehæng

uh ja det med sommerfuglen var vist også bare lige et sats.. 

men tak for din mening.. :) det er altid dejligt at høre folks meninger.. gode som dårlige.. 

jeg kan jo ik rigtig give mig selv konstruktiv kritik..

Anmeld

16. december 2010

bette

Cris skriver:

Jeg synes, de virker lidt for "elektriske" for mig, lidt "urolige" eller stressende at se på, jeg kan ikke helt forklare, hvad det er. Det er de der mange streger det gør...

hmm det har du nok ret i.... den tager jeg lige med i betragtning..  

Anmeld

16. december 2010

Mig med maven

Med ærlighed kommer man længst.

Jeg ELSKER farverne, men bryder mig ikke om motiverne. SMAG OG BEHAG KAN ALTID DISKUTERES!!!!!

Jeg er meget krævende og tænker anderledes når jeg maler, og jeg kan være flere år om et enkelt billede!

Jeg er sikker på at du hygger dig rigtig meget med det du laver, det kan man tydeligt se.

Men måske skal du tænke lidt mere kreativt!?! FX.

• Du må ikke male med en pensel.
  • Lærredet SKAL ligge på gulvet.
  • Du skal hælde malingen direkte på lærredet, og derefter arbejde med det.
  • Arbejdt med komplimentærfarverne.
  • Osv osv.

Her kan du se et udpluk af det jeg har lavet, STJÆL med arme og ben hvis du kan bruge nogle ideer!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.