din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

BellaT

De er flotte, Bette!! Og hvor er du sej at du tager dig tid til at male, på trods af dine to små. Jeg skal altså også tage mig sammen og komme igang igen. 

Men jeg bliver urolig af at kigge på det øverste. Sommerfuglens skæbne er at blive suget ind i tornadoen. Sådan tænker jeg. Men nu skal kunst jo heller ikke virke som afslapningsmiddel, vel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Muhmi

Det var bestemt ikke kritik... Og jeg synes heller slet ikke at de ødelægger billedet som jeg ellers skrev... Men de virker bare for......... perfekte.... i forhold til resten af billedet som er i frihånd...

Jeg er helt betaget af dit farvevalg og vil helt klart selv begynde at tænke i natur farver selv... Jeg er lidt at en farvefreak når det kommer til mine ^^ hihi

Anmeld

16. december 2010

bette

Mig med maven skriver:

Med ærlighed kommer man længst.

Jeg ELSKER farverne, men bryder mig ikke om motiverne. SMAG OG BEHAG KAN ALTID DISKUTERES!!!!!

Jeg er meget krævende og tænker anderledes når jeg maler, og jeg kan være flere år om et enkelt billede!

Jeg er sikker på at du hygger dig rigtig meget med det du laver, det kan man tydeligt se.

Men måske skal du tænke lidt mere kreativt!?! FX.

• Du må ikke male med en pensel.
  • Lærredet SKAL ligge på gulvet.
  • Du skal hælde malingen direkte på lærredet, og derefter arbejde med det.
  • Arbejdt med komplimentærfarverne.
  • Osv osv.

Her kan du se et udpluk af det jeg har lavet, STJÆL med arme og ben hvis du kan bruge nogle ideer!!!

ja okay det er faktisk vildt kreativt det der..

faktisk så maler jeg altid siddende med maleriet på gulvet .. haha kan ikke stå op og male.. det er så kejtet for mig.. vil helst at jeg kan dreje og vende og alt muligt med lærdet.. 

hmm.. men måske jeg skulle tænke ud af boxen..

hvordan får du malingen til at løbe sådan??

Anmeld

16. december 2010

A.

super flot

Anmeld

16. december 2010

bette

Muhmi skriver:

Det var bestemt ikke kritik... Og jeg synes heller slet ikke at de ødelægger billedet som jeg ellers skrev... Men de virker bare for......... perfekte.... i forhold til resten af billedet som er i frihånd...

Jeg er helt betaget af dit farvevalg og vil helt klart selv begynde at tænke i natur farver selv... Jeg er lidt at en farvefreak når det kommer til mine ^^ hihi

hehe jamen okay.. det har du nok ret i mht sommerfuglene.. de er måske nok lidt malplaceret.. det kan jeg godt se nu.. 

har egentlig aldrig lavet så meget med natur farver.. har været lidt bange for det.. hehe.. men ja man skal jo prøve 

og det er jo dejligt at få lidt flere øjne på det :) 

tak søde

Anmeld

16. december 2010

Mig med maven

bette skriver:

ja okay det er faktisk vildt kreativt det der..

faktisk så maler jeg altid siddende med maleriet på gulvet .. haha kan ikke stå op og male.. det er så kejtet for mig.. vil helst at jeg kan dreje og vende og alt muligt med lærdet.. 

hmm.. men måske jeg skulle tænke ud af boxen..

hvordan får du malingen til at løbe sådan??

Hvis du skal lave "løbebilleder", skal der dækkes godt af, det sviner!

Men jeg lader billedet stå op af noget, og hælder MEGET maling på i de ønskede farver, noget maling er tykkere end andet, så start forsigtigt ud. Finder du ud af at din maling ikke løber som du vil have det, kan du forsigtigt "banke" det ned i gulvet! Giver det mening?

Anmeld

16. december 2010

Pinkrose

Hehe ja kunne forstille mig at med to børn at det er svært at finde tid

men du må ligge et indlæg ind hvis det er nå du har nogle til salg så må jeg holde godt øje,

Anmeld

16. december 2010

bette

BellaT skriver:

De er flotte, Bette!! Og hvor er du sej at du tager dig tid til at male, på trods af dine to små. Jeg skal altså også tage mig sammen og komme igang igen. 

Men jeg bliver urolig af at kigge på det øverste. Sommerfuglens skæbne er at blive suget ind i tornadoen. Sådan tænker jeg. Men nu skal kunst jo heller ikke virke som afslapningsmiddel, vel. 

haahah må altså lige grine lidt her.. sommerfulgen bliver suget ind i tornadoen... det havde jeg slet ikke set før du skrev det.. hahaha LOL 

hmm nu er jeg jo på barsel.. så ka godt male til hverdag når den store er i børnehave. og katten er udenfor..  

så hvis den bette sover er der jo frit slag.. og jeg bruger altid handsker fordi jeg ikke kan tåle det... så det er hurtgt lige at tage dem af hvis hun nu liiiige skulle brokke sig  

Anmeld

16. december 2010

bette

Denisep skriver:

Hehe ja kunne forstille mig at med to børn at det er svært at finde tid

men du må ligge et indlæg ind hvis det er nå du har nogle til salg så må jeg holde godt øje,

jamen det skal jeg nok gøre så :) 

så vil jeg da komme igang med min store passion... og se om jeg ka blive til noget hehe

Anmeld

16. december 2010

bette

Mig med maven skriver:

Hvis du skal lave "løbebilleder", skal der dækkes godt af, det sviner!

Men jeg lader billedet stå op af noget, og hælder MEGET maling på i de ønskede farver, noget maling er tykkere end andet, så start forsigtigt ud. Finder du ud af at din maling ikke løber som du vil have det, kan du forsigtigt "banke" det ned i gulvet! Giver det mening?

jeps det giver mening ja... :) sidder jo på gulvet med sådan et gennemsigtigt voksdug... super smart.. så jeg sviner bare alt det jeg kan haa

tak for inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.