Jeg har ikke stemt, men vil da gerne give mit besyv med...
Da Frederik var lille, faldt jeg uheldigvis i den grøft, der hed købegrød (som i noget pulver, kogt vand og så var den sag ordnet) 

Og den dag idag, tænker jeg bare - hvordan kunne jeg gøre det?? Ja, det var nemt, det gik stærkt når drengen var sulten - men det var da også vældig sødt!!!
Så den her gang, vil jeg gerne lave grøden selv!!! Har allerede nu smugkigget på de forskellige typer af mel der kan købes til grød, og der findes jo et fint stort udvalg - og så er der jo altig havregrød til når de bliver ældre... Det underlige er, at jeg kan godt selv lide grød - så hvorfor har jeg serveret købegrød for Frederik???
Nå, nok om det... Jeg har altid selv smagt på grød og medicin, og kan da godt smage at købegrød smager sødt, mos på glas er også sødt (men igen nemt), og man kan helt sikkert lave det meget sundere selv!!! Men én ting jeg aldrig vil købe, er de der færdigretter på glas - lasagne, pasta med kylling osv... For det første ser de rigtig klamme ud!!! Og for det andet, så synes jeg konsistensen er absolut ikke lækker!!!
Med hensyn til medicin, så har jeg et godt trick, til det medicin der absolut ikke smager godt
Herhjemme virker det at blande det i et snapseglas med drikkeyoghurt!!! Det fås jo i forskellige smags-varianter...
Nå, langt indlæg - vil bare lige tiil sidst høre om man da ikke kan bruge isterningebakker til at fryse ned i, hvis man køler maden helt ned først???
Knus Birthe
Anmeld