Smager i på grøden/mosen ingen barnet får det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Smager du på grøden/mosen inden du servere det for barnet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.709 visninger
56 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Low

Ja, jeg ved godt at det er en meget ligegyldig afstemning men jeg kom til at tænke på det for jeg smager på det og spytter det ud på et stykke papir ... så kan vi evt. også få en lille hyggelig snak ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Low

Low skriver:

Ja, jeg ved godt at det er en meget ligegyldig afstemning men jeg kom til at tænke på det for jeg smager på det og spytter det ud på et stykke papir ... så kan vi evt. også få en lille hyggelig snak ud af det

Jeg glemte en. Den skulle have heddet: Jeg smager en gang imellem på det uanset om det er noget jeg selv har lavet eller om det er færdiglavet

Anmeld

16. december 2010

mor-til-vanessa

jeg  har svaret andet. jeg smager på det men kun lige med tunget for at se om det er for varmt

Anmeld

16. december 2010

Loa

Low skriver:

Jeg glemte en. Den skulle have heddet: Jeg smager en gang imellem på det uanset om det er noget jeg selv har lavet eller om det er færdiglavet

Jaaa den ville jeg nemlig have valgt, så jeg stemte andet

Anmeld

16. december 2010

Low

Loa skriver:

Jaaa den ville jeg nemlig have valgt, så jeg stemte andet

Det er så typisk at jeg lavet det forkert.. .

Anmeld

16. december 2010

millesofie

nu er jeg af den sjældene type som også selv spiser grød til morgenmad engang imellem så medmindre at der er MME i så smager jeg på grøden

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Jeg har stemt andet - for jeg spiser det samme som Felix og jeg eeeellllssskkkeeeerr det 

Anmeld

16. december 2010

Low

jannebjerre skriver:

Jeg har stemt andet - for jeg spiser det samme som Felix og jeg eeeellllssskkkeeeerr det 

Så du spiser det ... spiser du grød?

Anmeld

16. december 2010

Low

Fisenberg skriver:

nu er jeg af den sjældene type som også selv spiser grød til morgenmad engang imellem så medmindre at der er MME i så smager jeg på grøden

Ej hvor sjovt . Det havde jeg slet ikke tænkt på haha..

Anmeld

16. december 2010

Cris

Jeg smager på alt, hvad mine børn putter i munden. Jeg skal være sikker på, om det de spiser er i orden. Og derfor fand jeg ud af, at købe grød er bare så sød (de putter ikke direkt sukker, men de putter ALT muligt andet der smager sød) at det var ulækker. Så røg pakken i skrælden og vi har altid spist hjemmelavet mad. Men jeg smager, for hvis jeg ikke selv kan lide det, hvordan pokker kan de så spise det?!  Jeg kan så justere smagen med kryddeurter, noget mos eller et eller andet jeg har i nærheden, som kan hjælpå på smagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.