Smager i på grøden/mosen ingen barnet får det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

jannebjerre

Low skriver:

Så du spiser det ... spiser du grød?

Ja jeg sys det smager vildt godt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Low

Cris skriver:

Jeg smager på alt, hvad mine børn putter i munden. Jeg skal være sikker på, om det de spiser er i orden. Og derfor fand jeg ud af, at købe grød er bare så sød (de putter ikke direkt sukker, men de putter ALT muligt andet der smager sød) at det var ulækker. Så røg pakken i skrælden og vi har altid spist hjemmelavet mad. Men jeg smager, for hvis jeg ikke selv kan lide det, hvordan pokker kan de så spise det?!  Jeg kan så justere smagen med kryddeurter, noget mos eller et eller andet jeg har i nærheden, som kan hjælpå på smagen.

Ja, jeg havde engang købt færdiglavet grødmos og så fandt jeg ud af at det smagte som om de havde kommet 10kg sukker i. Det får han ikke mere, kun hvis det er noget jeg selv har lavet.

Jeg smager også på det hver gang

Anmeld

16. december 2010

dorthemus

Ja det gør jeg da  Synes det er vigtigt, at man tjekker om varen/produktet er i orden uanset om man selv har lavet det eller har købt det færdigt.

Anmeld

16. december 2010

Low

jannebjerre skriver:

Ja jeg sys det smager vildt godt hehe

Synd der ikke er cam på baby.dk for så skulle du se mit smil

Anmeld

16. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg har stemt på at jeg smager på det hver gang uanset om det er hjemmelavet eller færdigkøbt..

Anmeld

16. december 2010

Low

dorthemus skriver:

Ja det gør jeg da  Synes det er vigtigt, at man tjekker om varen/produktet er i orden uanset om man selv har lavet det eller har købt det færdigt.

Jeg er helt enig 

Jeg gør det samme

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Ja, smager på ALT hvad lærke får

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Low skriver:

Synd der ikke er cam på baby.dk for så skulle du se mit smil

Haha

Anmeld

16. december 2010

Cris

Low skriver:

Ja, jeg havde engang købt færdiglavet grødmos og så fandt jeg ud af at det smagte som om de havde kommet 10kg sukker i. Det får han ikke mere, kun hvis det er noget jeg selv har lavet.

Jeg smager også på det hver gang

Ja, er det ikke ulækker???? Jeg kan ikke forstå, at de kan tillade sig at sælge sådan noget. Det tager ingen tid at lave en hirsegrød eller en mais eller havre eller hvad der nu er. Der er mange muligheder. Og man kan lave to eller tre portiioner af gangen. Jeg har også lavet mos af alt mulige grønsager og jeg har puttet dem i isterning bakker. Så har jeg taget en lille portion grød og to terning med gulerød og en med brokoli eller det, hvad jeg nu synes der skulle være på menuen den aften... Det har ikke taget så voldsomt lang tid... Eller kartofelmos, det har vi spist meget er hjemme med nogle lækre gulerødder  Da de så var ca 8 eller 9 måneder har jeg bare blendet vores mad og det gik fint

Anmeld

16. december 2010

Low

Cris skriver:

Ja, er det ikke ulækker???? Jeg kan ikke forstå, at de kan tillade sig at sælge sådan noget. Det tager ingen tid at lave en hirsegrød eller en mais eller havre eller hvad der nu er. Der er mange muligheder. Og man kan lave to eller tre portiioner af gangen. Jeg har også lavet mos af alt mulige grønsager og jeg har puttet dem i isterning bakker. Så har jeg taget en lille portion grød og to terning med gulerød og en med brokoli eller det, hvad jeg nu synes der skulle være på menuen den aften... Det har ikke taget så voldsomt lang tid... Eller kartofelmos, det har vi spist meget er hjemme med nogle lækre gulerødder  Da de så var ca 8 eller 9 måneder har jeg bare blendet vores mad og det gik fint

Jo meget! Jeg snakkede med min SP om det. Jeg sagde at jeg synes at det smagte som om de havde kommet sukker i selv om der stod der ikke var sukker i men hun fortalte at det var et eller andet de kaldte noget andet på en måde som gjorde det lovligt.

Det lyder da smart . Det er også billigere at lave det selv jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.