jeg kiggede alle godkendte navne igennem allerede da jeg ikke vidste hvilket køn det var..
derudfra lavede jeg så to lister, en med drenge navne og en med pige navne, og så sad kæresten og jeg ellers og stregede ud hvilke vi ikke syntes vi ville have i forhold til nogle af de andre..
det blev så halveret ned da vi så fandt ud af at vi skal have en dreng, og der var der så igen nogle der blev valgt fra indtil vi fandt et som passede godt til det efternavn som han skal have da det er et traditionelt kedelig jensen efternavn...
så vores dreng hedder faktisk allerede selvom han ikke er født endnu Villads Sejr Jensen
Sejr er mellemnavnet som jeg fik hjælp til herinde faktisk hvor jeg oprettede en tråd hvor folk kunne skrive hvad de syntes passede godt til Villads ... Jensen.. og der dukkede Sejr op og jeg blev ellevild med det mellemnavn, og da jeg jo så ikke fik lov til at han skulle hedde Sylvester som jeg oprindeligt havde som førstevalg, så fik jeg min vilje med Sejr, selvom kæresten faktisk ikke var svær at overtale.. nu får han jo også hans efternavn, så det er kun fair.
Anmeld