Navne - hvordan har I fundet navne til den lille ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Becks

Når jeg får børn, og hvis jeg får én af hver skal de hedde:

amy rosa

william ejler

Amy, fordi jeg engang i 90´erne så en film der hed Amy, og det navn har bare sat ved lige siden. Rosa, fordi det var min farmors navn og hun betød alverden for mig. Og så fordi min far altid kaldte mig Rosa som barn, og stadig gør det..

William, fordi mit trampolin idol hed William (Jeg gik til trampolin på konkurrence plan) Og Ejler fordi det hed min farfar til mellemnavn, og ham har jeg aldrig mødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Nadia&Daniel

MoriSverige skriver:

Hehe.. Vi er også lidt spændt på hvordan folk reagere på navnet hvis vi får en pige 

Du må lige love, at vist I får en dreng, så må du lige sende navet i en pb til mig er meget nysgerrig nu

Anmeld

18. december 2010

roenlund

Perl skriver:

haha det slår ikke min morfar han hed Egon min mormor hed Edel... LOl kunne lige have set hvis mine børn havde fået de navne.. HAHA

Min farfar hed herman og min morfar hedder bende (Ja det kan en mand så godt hedde) og min mormor hedder anne og farmor inger...

ikke lige navne jeg vill vælge til mine børn

Anmeld

18. december 2010

Louisiana

Nadia&Daniel skriver:

Du må lige love, at vist I får en dreng, så må du lige sende navet i en pb til mig er meget nysgerrig nu

Også til mig!!

Anmeld

18. december 2010

Silas&Mille

Nadia&Daniel skriver:

Det er en aftale 

Anmeld

18. december 2010

Silas&Mille

Louisiana28 skriver:

Også til mig!!

Hehe... jeg skal i hvert fald se om jeg kan huske det ellers må du/I lige prikke til mig 

Anmeld

19. december 2010

Lou87

Louisiana28 skriver:

Haha, så er jeg ikke den eneste der har navnet der fra  Har en kat der hedder Røskva, som pigen i 'Valhalla', og en anden kat der hedder Freja  Og vores ene hund hedder Freke, som en af Odins ulve, og næste gang vi skal ha hvalp, skal den hedde Geri, som den anden af Odins ulve. Ja, vi er ret vilde med gamle nordiske navne herhjemme  Har også altid godt kunne li navnet Frigg

Ahahahaha, det skal jeg sige til kæresten - at Stærkodder ikke egner sig som navn til et menneske. Haha  Selv om jeg ikke engang ville kalde et dyr ved det navn!

Var engang også glad for navnet Hjalte, men kender desværre en klaphat der hedder det, så vil ikke gerne kalde mit barn det alligevel... Måske, nu får vi se

Hehe ja det lyder da sådan
Men nogen af de navne er også flotte og sjældne.

Men jeg er nu ikk til de alt for mærkelige navne!
Og haha ja det kan du sagtens sige til ham, synes simpelthen det ville være SÅ synd og kalde et barn for det

Ja man finder nok netop DET navn, når først tiden nærmer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.