Hvordan tager I imod konstruktiv kritik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Dinna88

bondepigen skriver:

Jeg siger heller ikke du hængte hende ud, men at det for andre KAN se sådan ud...

Ja.. Men så er det at jeg lidt tænker at det egentlig ikke kan være mit problem.  Rikke er 100% afklaret med det, jeg skrev til hende da jeg så kommentaren fra hende far, og skrev at det ikke var noget med en " " smiley. Så jeg kan dog ikke helt se problemet. Men nu afventer jeg svar for ham, og så må jeg forklare ham at det er ment med de bedste intentioner, som allerede er skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Dinna88

SeptemberBaby skriver:

Hmm, tjae, jeg vil sige pyt med hendes far . Han er sikkert en høne-far, hehe. 

Jah.. Jeg afventer hans svar og så vil jeg skrive til ham at han ikke må misforstå min hjælp At det er ment i allerbedste forstand.

Anmeld

16. december 2010

tinasmor

Jeg ved ingenting om fotografering så selve tvisten kan jeg ikke vurderer men jeg tænker, at hvis du har "ret" til at give din mening til kende. Så har en anden vil også "ret" til at give SIN meningen tilkende omkring det billede.

Jeg kan ikke se det store problem. Altså du skriver DIN mening og en anden har så en anden meninge og derfor skriver han så SIN.

Anmeld

16. december 2010

Bondepigen

Dinna88 skriver:

Ja.. Men så er det at jeg lidt tænker at det egentlig ikke kan være mit problem.  Rikke er 100% afklaret med det, jeg skrev til hende da jeg så kommentaren fra hende far, og skrev at det ikke var noget med en " " smiley. Så jeg kan dog ikke helt se problemet. Men nu afventer jeg svar for ham, og så må jeg forklare ham at det er ment med de bedste intentioner, som allerede er skrevet

Hvorfor ikke lade din veninde selv sige det til sin far i stedet... Hvis hun mener du har ret... Tror jeg ville være bedre.. Synes ikke du skal koge mere suppe på det... Det ville jeg i hvert fald ikke gøre, hvis det var mig...

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

bondepigen skriver:

Hvorfor ikke lade din veninde selv sige det til sin far i stedet... Hvis hun mener du har ret... Tror jeg ville være bedre.. Synes ikke du skal koge mere suppe på det... Det ville jeg i hvert fald ikke gøre, hvis det var mig...

Fordi så alvorligt er det ikke Rikke er faktisk ligeglad. Det er ikke noget der vil blive talt om hjemme ved dem og det er glemt med det samme igen.

Anmeld

16. december 2010

Frk. Himmelblå

Dinna88 skriver:

Jah.. Jeg afventer hans svar og så vil jeg skrive til ham at han ikke må misforstå min hjælp At det er ment i allerbedste forstand.

God idé. Og så er den ged vist også barberet 

Anmeld

16. december 2010

DK

Dinna88 skriver:

Fordi så alvorligt er det ikke Rikke er faktisk ligeglad. Det er ikke noget der vil blive talt om hjemme ved dem og det er glemt med det samme igen.

Jamen, hvorfor er du ikke også ligeglad med hvad din venindes far evt. må mene om din mening om en horisont? Altså det kan vel være FULDSTÆNDIGT ligegyldigt?

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

SeptemberBaby skriver:

God idé. Og så er den ged vist også barberet 

Færdig slut

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

DK skriver:

Jamen, hvorfor er du ikke også ligeglad med hvad din venindes far evt. må mene om din mening om en horisont? Altså det kan vel være FULDSTÆNDIGT ligegyldigt?

Som jeg skrev i "dårlig vaner"-tråden så er jeg meget stædig når det kommer til en diskussion hvor jeg har ret Jeg vil ikke kritiseres på et punkt hvor det handler om fakta og hvor jeg ved at jeg har ret, og hvor jeg også taler af erfaring. Men det skal da også lige påpeges at jeg skrev det hele i en rigtig pæn tone, ikke nedladende eller noget, da jeg skrev det til hendes fars kommentar. Så der er jo ikke noget stort der kører

Anmeld

16. december 2010

2721

Dinna88 skriver:

Du kan også prøve at læse den kommentar jeg skrev til hende Den konstruktive kritik var helt på sin plads.

Okay
Men som nogen af de andre skriver er det nok ikke det rette sted at skrive det. Men sådan er vi jo alle så forskellige. Håber da at hvis mine venner, har en konstuktiv kritik til mig, de vælger at tage den med mig privat og ikke så alle kan se den. Men hvis de gjorde det som dig, er jeg ikke et sekund i tvivl om at min kæreste, ville reagere som din venindes far. Der jo formentlig ikke ved, hvordan forholdet er mellem dig og din veninde. Han ser bare en kritik af noget, som for dem er en særlig dag. Tror ikke du skal tage det så tungt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.