KaLee skriver:
Hejsa...
Som du selv skriver har i jo en indbyrdes aftale om at i godt kan komme med konstruktiv kritik... Det kan jeg sådan set ikke se noget galt i, for det er jo kun noget man lærer med.
Og hvis hun har drømme/intentioner om at skulle blive fotograf... Jeg ville da blive glad for at få konstuktiv kritik på mine billeder..
MEN - facebook er pisse farlig på det punkt... Ja undskyld mit sprog, men jeg ser det så ofte når folk skriver en statusopdatering, og så nogle skriver noget (som ser) negativt til dem.. Der går vennerne i forsvarsposition omkring dette - uden at vide om det måske er indforstået..
Jeg kan dog godt forstå faren da han sikkert for det første er en hønefar... 
Men han tænker nok måske at du er en "lille mokke, som kritiserer hans barns evner"... Altså han er nok bange for at du sårer hende - samt hans datter på billedet.
Du skriver selv tidligere at "så er den ged barberet" (eller giver du en ret i det)... Så lad det ligge, og så bare tænk "okay, vi er uenige... og når der ikke sker mere ved det i familien, så fuck det!" For din veninde har forstået budskabet i det, af det jeg har forstået...
Om jeg selv er god til konstruktiv kritik... Det kommer an på hvordan det bliver fremlagt af budbringeren... Men jeg kan godt tåle at få forslag til hvordan arbejdet kan gøres bedre og sådan, jeg vil bare ikke have det fremlagt som værende en skideballe eller "det er da noget lort du har lavet, gør sådan her i stedet"...
Mange hilsner, KaLee
Hun har nemlig intentioner om at læse til noget fotograf, så ja... 
Ja, Facebook er jo også en offentlig side, og ja, hvis hendes far intet aner om at vi har en intern aftale, så kan det jo være svært for ham lige at forstå det. Og ja, det må da helt sikkert være det han tænker, men så synes jeg han skulle tage at se på hvad min veninde skriver til mig, for hun er fuldstændig afklaret med det i de kommentarer der er koblet til billedet!
Jamen, det ville jeg også, men folk bliver jo ved med at skrive. Og så bliver jeg da nødt til at svare. Og så længe vi ikke angriber hinanden (til trods for at jeg måske føler mig en smule hårdt ramt af dem) jamen, så skal jeg da svare.
Så er du ligesom min veninde - hun tog det pænt og tog det til sig. Det synes jeg er en god egenskab at have