Hvordan tager I imod konstruktiv kritik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Dinna88

KaLee skriver:

Hvorfor skulle tråden låses??

Var den til mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

eElak

Dinna88 skriver:

Du er den eneste der faktisk forstår hvad jeg mener

Ja, jeg kan godt se nu at han måske blev ramt lidt af det, men ja, jeg mener jo så heller ikke at han burde blande sig

Ikke helt korrekt, for har også givet min mening til kende...

tror bare du har overset den (hvilket er fair nok)

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

KaLee skriver:

Ikke helt korrekt, for har også givet min mening til kende...

tror bare du har overset den (hvilket er fair nok)

Åhh nej, undskyld! Har du ikke citeret mig? Ih, for så ser jeg dem bare ikke! Jeg tjekker med det samme.

Anmeld

16. december 2010

eElak

Dinna88 skriver:

Åhh nej, undskyld! Har du ikke citeret mig? Ih, for så ser jeg dem bare ikke! Jeg tjekker med det samme.

He he.... Det gad jeg ikke...

Gik da ud fra at du læste heeeeleeeee tråden igennem.. *LOL*

Anmeld

16. december 2010

patella

Dinna88 skriver:

Hvor folk dog bliver ved med at misforstå mig... Jeg mener i forhold til det han skriver. Han kommer ikke med noget konstruktivt i forhold til det jeg skriver, så derfor mener jeg ikke hans kommentar er passende. Jeg skrev noget konstruktivt til min veninde om det tekniske i billedet og han vender det om.

Jeg kan da ikke lade være med at svare folk. Jeg tjekkede faktisk tidligere om Henrik var på for at få den låst, men det var han ikke

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du kan hidse dig sådan op over faderens kommentar - han skriver med følelser og endda med et glimt i øjet - intet hårdt eller ubehøvlet. Han siger bare SIN mening, som du siger DIN  Lad det dog ligge - det er et åbent forum på FB, og så må alle da gi deres mening - ta det ikke alt for seriøst... hvis man gør det, kan man vidst lisså godt droppe FB, ellers ryger ens gode humør sig da en tur

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

KaLee skriver:

Hejsa...

Som du selv skriver har i jo en indbyrdes aftale om at i godt kan komme med konstruktiv kritik... Det kan jeg sådan set ikke se noget galt i, for det er jo kun noget man lærer med.
Og hvis hun har drømme/intentioner om at skulle blive fotograf... Jeg ville da blive glad for at få konstuktiv kritik på mine billeder..

MEN - facebook er pisse farlig på det punkt... Ja undskyld mit sprog, men jeg ser det så ofte når folk skriver en statusopdatering, og så nogle skriver noget (som ser) negativt til dem.. Der går vennerne i forsvarsposition omkring dette - uden at vide om det måske er indforstået..

Jeg kan dog godt forstå faren da han sikkert for det første er en hønefar...
Men han tænker nok måske at du er en "lille mokke, som kritiserer hans barns evner"... Altså han er nok bange for at du sårer hende - samt hans datter på billedet.

Du skriver selv tidligere at "så er den ged barberet" (eller giver du en ret i det)... Så lad det ligge, og så bare tænk "okay, vi er uenige... og når der ikke sker mere ved det i familien, så fuck det!" For din veninde har forstået budskabet i det, af det jeg har forstået...

Om jeg selv er god til konstruktiv kritik... Det kommer an på hvordan det bliver fremlagt af budbringeren... Men jeg kan godt tåle at få forslag til hvordan arbejdet kan gøres bedre og sådan, jeg vil bare ikke have det fremlagt som værende en skideballe eller "det er da noget lort du har lavet, gør sådan her i stedet"...

Mange hilsner, KaLee

Hun har nemlig intentioner om at læse til noget fotograf, så ja...

Ja, Facebook er jo også en offentlig side, og ja, hvis hendes far intet aner om at vi har en intern aftale, så kan det jo være svært for ham lige at forstå det. Og ja, det må da helt sikkert være det han tænker, men så synes jeg han skulle tage at se på hvad  min veninde skriver til mig, for hun er fuldstændig afklaret med det i de kommentarer der er koblet til billedet!

Jamen, det ville jeg også, men folk bliver jo ved med at skrive. Og så bliver jeg da nødt til  at svare. Og så længe vi ikke angriber hinanden (til trods for at jeg måske føler mig en smule hårdt ramt af dem) jamen, så skal jeg da svare.

Så er du ligesom min veninde - hun tog det pænt og tog det til sig. Det synes jeg er en god egenskab at have

Anmeld

16. december 2010

Carina1977

Jesus Christ....eller hvad man nu siger  synes vi kører i det samme *lol*  vi har hver vores måde at kommunikere på og Dinna jeg synes bestemt ikke at du er en der render rundt og kritiserer andre. Sådan skal det ikke forstås....i hvert fald ikke fra min side af

Jeg håber dog at en af jer gir jer, på et eller andet tidspunkt  

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

patella skriver:

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du kan hidse dig sådan op over faderens kommentar - han skriver med følelser og endda med et glimt i øjet - intet hårdt eller ubehøvlet. Han siger bare SIN mening, som du siger DIN  Lad det dog ligge - det er et åbent forum på FB, og så må alle da gi deres mening - ta det ikke alt for seriøst... hvis man gør det, kan man vidst lisså godt droppe FB, ellers ryger ens gode humør sig da en tur

Jeg har altså slet ikke hidset mig op Jeg blev lidt sur lige i øjeblikket, men så smålig er jeg skam ikke.

Det er et emne der betyder meget da min veninde har tænkt sig at gøre en karriere indenfor fotografi, og jeg fotograferer selv, så derfor betyder det meget. Og derfor tager jeg det seriøst. Det problemet er, er at jeg kommer med noget kritik hun kan bruge til noget (Jeg synes jeg gentager mig selv...) og han vender det om og siger at det jeg skriver ikke er relevant. Så jeg skriver til ham at det er det, da de ting jeg påpeger kan have stor betydning for et billede. For resultatet.

Anmeld

16. december 2010

patella

Dinna88 skriver:

Jeg har altså slet ikke hidset mig op Jeg blev lidt sur lige i øjeblikket, men så smålig er jeg skam ikke.

Det er et emne der betyder meget da min veninde har tænkt sig at gøre en karriere indenfor fotografi, og jeg fotograferer selv, så derfor betyder det meget. Og derfor tager jeg det seriøst. Det problemet er, er at jeg kommer med noget kritik hun kan bruge til noget (Jeg synes jeg gentager mig selv...) og han vender det om og siger at det jeg skriver ikke er relevant. Så jeg skriver til ham at det er det, da de ting jeg påpeger kan have stor betydning for et billede. For resultatet.

Nu var det også lidt en overdrivelse at jeg skrev "hidse dig op", men kunne også sige, du gør et stort nummer ud af det - se bare hvor lang tråden er blevet, blot p.g.a. en godmodig kommentar fra en far der elsker sin datter 

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

patella skriver:

Nu var det også lidt en overdrivelse at jeg skrev "hidse dig op", men kunne også sige, du gør et stort nummer ud af det - se bare hvor lang tråden er blevet, blot p.g.a. en godmodig kommentar fra en far der elsker sin datter 

Er det min skyld at folk svarer mig? Jeg skriver da selvfølgelig tilbage til dem der skriver til mig, så er det da ikke min skyld, at det er flere folk = tråden bliver lang. Undskyld min høflighed  - Jeg vil nu også sige at nogle kunne lade være med at hidse sig op på faderens vegne, hvis det er sådan den skal tages. Jeg er ikke ene om at skrive i denne tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.