Jeg tror det kommer an på meget (ps trådstarter skriver om et link, men det er ikke med?)
Nå, men har man måske et for tidlig født barn, eller et barn som har brug for meget tryghed så er det måske en god ide.
Både min datter og jeg ville vist være blevet gale hvis vi skulle have hængt sammen som ærtebælg i 2 år. Hun kom afsted i dp da hun var 1 år, der var 2 andre børn og det var helt perfekt. Da hun var to startede hun i vs og var helt klar til det fordi hun langtsomt havde vendet sig til det. SKulle hun gå fra kun at være hj. og så til vs da hun var to, kan det være et hårdt skift tror jeg.
Desuden ville det jo næsten kun være kvinderne der ville gå hj. Så vil der blive endnu større skævhed på ligerettighederne på arb. markedet.(for ikke at snakke om det økonomiske med pension osv)Men hvis man ser bort fra det, så synes jeg altså alt andet lige at det kommer helt an på det enkelte barn og forældre.
Giver ikke meget for den der "dårlige samvittighed" Du elsker nok ikke dit barn nok fordi hun er i instution eller Mit barn får en meget bedre start på livet bla bla bla. En mor skal gøre hvad hun synes er bedst for sin egen familie, hvad muligheder man har (arbejde, orlov om man kan klare det økonomisk) og selvfølgelig også om man synes at det er bedre for ens barn at være blandt andre børn, jamen så skal man da gøre det.
Alt kan efterhånden skade. Men alle os andre har klaret os igennem instutioner, ikke økologisk mad, har både set tv og spist is på en hverdag. Jeg er sikker på næste generation også kommer fint igennem livet om de har gået hjemme hos mor i to år, har gået i dp eller i vs fra 1 år.
Anmeld