Ku' ikke være mere enig.
Bliver så træt af at læse alle de indlæg.
Jo det er synd at nogle ikke har til en gave eller lign. Men jeg synes også at folk måske stiller for store forventninger til sig selv og deres børn.
Og den der julehjælpstråd var der jo rigtig mange fine ting i! At folk så blev "grådige" og at det ikke var de "rigtige" ting kan så godt "støde" lidt.
Personligt støtter jeg velgørende organisationer året rundt med en månedlig donation. Ikke bare ved højtider, og jeg giver tøj, børnetøj, legetøj til bl.a mødrehjælpen, og andre hjælpeorganisationer. Så jo jeg hjælper hele året rundt.
Diskussionen om at julen ikke kan komme bag på folk har været oppe, så den vil jeg ikke antænde igen, men man KAN altså få rigtig fine ting til meget få penge.
Og så at starte nye "tigge" tråde op når der er den der store julehjælpstråd, virker for mig lidt paradoksal. For den har jo været fremme sååå længe, så at man ikke engnag "gider" kigge i den for at finde noget, virker liiidt forkert på mig, og får absolut ikke mig til at donere noget.
Kald mig Scrooge eller andet, men jo jeg er også træt af trådene. Og ja, jeg ved godt at man bare kan lukke dem ned og lade være med at læse i dem, og det gør jeg også, men nu blev der jo spurgt ind til ens holdning i dette indlæg.
Så 
AG
Anmeld