Jeg kan simpelthen ikke lade være med at sige "fuck" når nogen fortæller mig noget vildt spændende eller når jeg bliver forskrækket...
Jeg siger hele tiden "ej"... "ej mener du det", "ej hvor vildt", "ej hvor sødt" osv.
Jeg slikker konstant mine læber når jeg gør mig umage. En yderst u-charmerende vane...
Jeg har ofte svært ved at holde mit grin tilbage, hvis nogen siger noget underligt eller opfører sig sært. Engang var jeg tilstede til nogle jobsamtaler i forb. med ansættelse af nye dagplejere, fordi at jeg skulle præsentere forældrerådet i min datters dagpleje. Der var der en ansøger der sagde et eller andet som jeg synes lød sjovt... og hun blev ved... og til sidst kom jeg til at grine helt vildt fjoget. Super pinligt og slet ikke okay i sådan en situation. Det endte med at jeg måtte lade som om at jeg fik et voldsomt hosteanfald. Heldigvis lagde ingen mærke til noget, men sagde derimod "stakkels dig, du er da ved at blive syg hva?
Puha, jeg kunne blive ved og ved... men da I (endnu) ikke kender mig rigtigt, så får I ikke mere at vide 
Anmeld