Dårlige vaner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Sees. skriver:

Hvornår er det blevet det?
Jeg lærte på efterskolen at det hed FORDI, og ikke FORDI AT!

Tidligere på året mener jeg. Der var en masse om det i nyhederne og min veninde blev SÅ glad, for hun siger nemlig rigtig meget fordi at

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Dinna88

MariaJ skriver:

Det ER også møgirriterende for andre, så jeg kan godt forstå dig. Det ER en rigtig dårlig vane. Jeg er simpelthen sådan en tidsoptimist og tror altid at alting, da bare lige tager et øjeblik. Det gør det så selvfølgelig ikke.

Skal dog lige tilføje at jeg altid passer mine ting på arbejde, men kommer dog aldrig før i sidste øjeblik.

Jamen, det med at komme i sidste øjeblik har jeg intet imod, bare det at komme for sent. Men hey... Så længe det ikke er mig det går ud over

Anmeld

15. december 2010

Sees

Jeanne skriver:

Tidligere på året mener jeg. Der var en masse om det i nyhederne og min veninde blev SÅ glad, for hun siger nemlig rigtig meget fordi at

Jeg har kun én ting og sige til det - LORT!

Jeg brugte hele mit efterskoleår på at lære mig selv at sige FORDI, og ikke FORDI AT.
Og når man så lige vænner sig til det, så bliver det bare ændret.. tsk tsk.
Hvem tænkte lige på Mette, da det blev vedtaget? 

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Maja84 skriver:

hehe så skal du ikke hjem til os, vi bor tæt ved skov, og undgår ikke at der ofte kan komme spindelvæv i hjørnerne fra dne ene dag til den anden

jamern har skam også selv spindelvæv herhjemme.. er ingen rengøringsfreak.... og er ikke noget jeg kigger bevidst efter, men hvis det lige pludselig sker jeg får øje på det så ja

Anmeld

15. december 2010

Kløver

Maja88 skriver:

jamern har skam også selv spindelvæv herhjemme.. er ingen rengøringsfreak.... og er ikke noget jeg kigger bevidst efter, men hvis det lige pludselig sker jeg får øje på det så ja

hehe

Anmeld

15. december 2010

TineA

Sees. skriver:

hahahahaha - Det kan være jeg lige har fundet min soulmate

Hahaha, ja det det må jeg være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.