Dinna88 skriver:
Uha, den med at komme for sent.... Det er noget jeg hader når folk gør! Det er slet ikke for at rakke ned på dig (
) men for søren hvor har jeg været ved at tabe tråden vedr. min svigerfamilie. De kommer ALDRIG til tiden! Og sådan er det bare med dem alle. Her den anden dag sad jeg i fitness og ventede på min kæreste i 20 minutter fordi han skulle tage sin farmor med, som "ikke var klar". Jeg blev sur og så undskyldte han med at "hun var bange for at gå i indkørslen pga is" - det er 2 meter, det tager ikke 20 minutter! Det er også en af mine dårlige vaner: pas tiden eller aflys. For jeg gider IKKE vente på folk. Jeg er ikke forstående overfor det medmindre der er en god grund, men det er sgu ofte berettiget! Men hvor kan det bare gøre mig rasende. Og så køler jeg ikke særlig hurtigt af igen. Nu er min kæreste ved at have lært det, men hans familie forstår det ikke endnu.
Men kommer man for sent her, uden en god grund, så bliver man ikke lukket ind 
Det ER også møgirriterende for andre, så jeg kan godt forstå dig. Det ER en rigtig dårlig vane. Jeg er simpelthen sådan en tidsoptimist og tror altid at alting, da bare lige tager et øjeblik. Det gør det så selvfølgelig ikke.
Skal dog lige tilføje at jeg altid passer mine ting på arbejde, men kommer dog aldrig før i sidste øjeblik.
Anmeld