Dårlige vaner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

bøgelund

MacD mad, pizza, slik, chips og karamelkager er altid en dyr og ALT for usund idé når min kæreste foreslår det.. men sjovt nok VERDEN hidtil bedste idé når det kommer ud af min mund..  mærkeligt nok...

mine ideér er altid 100 gange bedre end andres ifølge mig.. ikke den bedste vane... =/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

MariaJ

Dinna88 skriver:

Uha, den med at komme for sent.... Det er noget jeg hader når folk gør! Det er slet ikke for at rakke ned på dig ( ) men for søren hvor har jeg været ved at tabe tråden vedr. min svigerfamilie. De kommer ALDRIG til tiden! Og sådan er det bare med dem alle. Her den anden dag sad jeg i fitness og ventede på min kæreste i 20 minutter fordi han skulle tage sin farmor med, som "ikke var klar". Jeg blev sur og så undskyldte han med at "hun var bange for at gå i indkørslen pga is" - det er 2 meter, det tager ikke 20 minutter! Det er også en af mine dårlige vaner: pas tiden eller aflys. For jeg gider IKKE vente på folk. Jeg er ikke forstående overfor det medmindre der er en god grund, men det er sgu ofte berettiget! Men hvor kan det bare gøre mig rasende. Og så køler jeg ikke særlig hurtigt af igen. Nu er min kæreste ved at have lært det, men hans familie forstår det ikke endnu. 

Men kommer man for sent her, uden en god grund, så bliver man ikke lukket ind 

Det ER også møgirriterende for andre, så jeg kan godt forstå dig. Det ER en rigtig dårlig vane. Jeg er simpelthen sådan en tidsoptimist og tror altid at alting, da bare lige tager et øjeblik. Det gør det så selvfølgelig ikke.

Skal dog lige tilføje at jeg altid passer mine ting på arbejde, men kommer dog aldrig før i sidste øjeblik.

Anmeld

14. december 2010

MariaJ

bøgelund1 skriver:

MacD mad, pizza, slik, chips og karamelkager er altid en dyr og ALT for usund idé når min kæreste foreslår det.. men sjovt nok VERDEN hidtil bedste idé når det kommer ud af min mund..  mærkeligt nok...

mine ideér er altid 100 gange bedre end andres ifølge mig.. ikke den bedste vane... =/ 

Det kunne have været mig

Anmeld

14. december 2010

mama09

Sees. skriver:

Tell me Los Ladies ..Har I dårlige vaner?

Jeg kan jo starte med mine egne.
Jeg retter ALTID på folk, hvis de siger tingene forkert..
F.eks. hvis der er en der siger "Fordi at..." - Der er ikke noget der hedder FORDI AT, der er kun noget der hedder FORDI.

Eller "Jeg har lagt på sofaen hele dagen" - Nej, det har du ikke, du har LIGGET på sofaen hele dagen.

Eller den værste .. "Mig og Albert" - Det hedder ALBERT OG MIG/JEG!

Jeg synes det er vildt underligt at jeg har det sådan her, for jeg er selv super dårlig til at stave, og vide hvornår det er med I eller Æ (f.eks. Ligger/lægger) - Og jeg hader når folk retter på mine svagheder, men jeg er så frygtelig slem til at gøre det selv

så er det godt du ikke hører mig snakke.. for jeg gør/siger alt det du skriver...

Anmeld

14. december 2010

mama09

TbCp skriver:

Jeg kommer altid til at grine af folk hvis de siger ord forkert 

f.eks. hvis folk siger "hyptoniseret" eller "freksempel" ...

også selvom jeg selv har ord jeg siger helt forkert.

Og så hoverer jeg helt vildt hvis jeg vinder et spil og bliver mega mobset og 5 år hvis jeg taber

hehe flovt, hvordan siger man det så? jeg tror jeg siger det som du skriver hehe

Anmeld

14. december 2010

mama09

TbCp skriver:

Jeg kommer altid til at grine af folk hvis de siger ord forkert 

f.eks. hvis folk siger "hyptoniseret" eller "freksempel" ...

også selvom jeg selv har ord jeg siger helt forkert.

Og så hoverer jeg helt vildt hvis jeg vinder et spil og bliver mega mobset og 5 år hvis jeg taber

altså "freksempel" men er også sprog spasser..

Anmeld

14. december 2010

Maja_4000

Jeg retter også på folk :b Kan ikke lade være 
En anden dårlig vane er at jeg bruger computeren ALT for meget ! 
Og så er det nok min "afhængighed" af søde sager osv. .. I stedet for at spise f.eks. en bolle om aftenen , åbner jeg en pose chips .. Ikke så smart .. Og dét skal ændres ! 

Anmeld

14. december 2010

MissGeoh

Trinehw skriver:

altså "freksempel" men er også sprog spasser..

Det hedder for eksempel.

Anmeld

14. december 2010

mama09

MissGeoh skriver:

Det hedder for eksempel.

jamen når man skriver "feks"? udtales det så eksempel?

Anmeld

14. december 2010

MissGeoh

Trinehw skriver:

jamen når man skriver "feks"? udtales det så eksempel?

Hehe, det udtales for eksempel.. Som det står..

Ikke kun eksempel, tror jeg.. Men der er mange der siger eksempel eller eksempelvis..

Ej nu er jeg i tvivl om hvordan det fungere.. haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.