Dårlige vaner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Dinna88

Sees. skriver:

Ja, altså smukfest '11 - ikk?
Hvis han gør det, så er jeg ihvertfald placeret foran scenen 5 timer før

(Og så lige lidt billeder fra i lørdags )

Arg, jo, jeg siger altid "i år" fordi 2010 var sidste år, synes min hjerne

Men 5 timer før er slet ikke nødvendigt :b Ikke når han er "så lille" som han er. Jeg var der to timer før til Roxette og jeg stod forrest. Til Volbeat var jeg der 3 timer før og jeg stod forrest. Til Dizzy Mizz Lizzy var jeg der 2 timer før jeg stod forrest Så det er nok nok bare at komme til koncerten før ham. - Et lille sidespring!!

Men nogle lækre billeder. Han har en rigtig dejlige stemme! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

MariaJ

Uh, dårlige vaner dem har jeg masser af .

Jeg kan simpelthen være så træg, og laver altid alting i sidste øjeblik.

Jeg kommer altid liiige lidt for sent (og har altid dårlig samvittighed over det)

Jeg er meget pertentlig, og kan blive virkelig hys, hvis folk omkring mig ikke har orden på ting.

Jeg kan være helt vildt dobbeltmoralsk, og har masser af fine principper, der især gælder andre . Jeg bliver helt vildt irriteret hvis kæresten ikke har maden klar til en rimelig spisetid eller jeg ikke synes det han har valgt er sundt nok, men kan sagtens selv finde på at foreslå at vi bare tager en købepizza, fordi jeg ikke gider at lave mad.

Derudover kan jeg være møgdominerende og vil helst altid have ret, er en forfærdelig taber i alle former for spil,og efter at have skrevet det her undrer det mig egentlig en lille smule, at jeg har en social omgangskreds ....

Anmeld

14. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Sees. skriver:

Tell me Los Ladies ..Har I dårlige vaner?

Jeg kan jo starte med mine egne.
Jeg retter ALTID på folk, hvis de siger tingene forkert..
F.eks. hvis der er en der siger "Fordi at..." - Der er ikke noget der hedder FORDI AT, der er kun noget der hedder FORDI.

Eller "Jeg har lagt på sofaen hele dagen" - Nej, det har du ikke, du har LIGGET på sofaen hele dagen.

Eller den værste .. "Mig og Albert" - Det hedder ALBERT OG MIG/JEG!

Jeg synes det er vildt underligt at jeg har det sådan her, for jeg er selv super dårlig til at stave, og vide hvornår det er med I eller Æ (f.eks. Ligger/lægger) - Og jeg hader når folk retter på mine svagheder, men jeg er så frygtelig slem til at gøre det selv

Så beklager jeg at måtte fortælle, at det nu er grammatisk tilladt at sige fordi at

Anmeld

14. december 2010

Louisiana

Sees. skriver:

Tell me Los Ladies ..Har I dårlige vaner?

Jeg kan jo starte med mine egne.
Jeg retter ALTID på folk, hvis de siger tingene forkert..
F.eks. hvis der er en der siger "Fordi at..." - Der er ikke noget der hedder FORDI AT, der er kun noget der hedder FORDI.

Eller "Jeg har lagt på sofaen hele dagen" - Nej, det har du ikke, du har LIGGET på sofaen hele dagen.

Eller den værste .. "Mig og Albert" - Det hedder ALBERT OG MIG/JEG!

Jeg synes det er vildt underligt at jeg har det sådan her, for jeg er selv super dårlig til at stave, og vide hvornår det er med I eller Æ (f.eks. Ligger/lægger) - Og jeg hader når folk retter på mine svagheder, men jeg er så frygtelig slem til at gøre det selv

Jeg gør det samme som dig  Jeg retter også på folk, når de siger noget forkert. Og så har jeg det med, at kommentere stavefejl - også selv om jeg selv kan lave stavefejl. Til gengæld irriterer det mig grænseløst, når jeg opdager, at jeg har stavet forkert, eller det er galt med grammatikken  Det er ikke helt så slemt, når andre gør det, men det irriterer mig... Nu håber jeg ikke jeg fornærmer nogen her i forummet, men jeg har lagt mærke til, at der er rigtig mange der f.eks. skriver: 'Jeg fik afvide, af min læge...' Der er ikke noget der hedder 'afvide'. Det hedder 'at vide'.

Her i det sønderjydske, er der også mange der siger: 'Sådan har det været i længe'... Det lyder bare fuldstændig forkert i mit hovede! Det hedder: 'Sådan har det været i lang tid'.

Det danske sprog, grammatik og måden at stave på, har virkelig forandret sig, fra da jeg gik i folkeskole. Det er jo lige før, at alt er tilladt...

Ej, jeg kan blive ved, jeg går vist lige i selvsving  Håber ikke jeg har fornærmet nogen, det er i hvert fald ikke hensigten

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Uh, dårlige vaner dem har jeg masser af .

Jeg kan simpelthen være så træg, og laver altid alting i sidste øjeblik.

Jeg kommer altid liiige lidt for sent (og har altid dårlig samvittighed over det)

Jeg er meget pertentlig, og kan blive virkelig hys, hvis folk omkring mig ikke har orden på ting.

Jeg kan være helt vildt dobbeltmoralsk, og har masser af fine principper, der især gælder andre . Jeg bliver helt vildt irriteret hvis kæresten ikke har maden klar til en rimelig spisetid eller jeg ikke synes det han har valgt er sundt nok, men kan sagtens selv finde på at foreslå at vi bare tager en købepizza, fordi jeg ikke gider at lave mad.

Derudover kan jeg være møgdominerende og vil helst altid have ret, er en forfærdelig taber i alle former for spil,og efter at have skrevet det her undrer det mig egentlig en lille smule, at jeg har en social omgangskreds ....

Uha, den med at komme for sent.... Det er noget jeg hader når folk gør! Det er slet ikke for at rakke ned på dig ( ) men for søren hvor har jeg været ved at tabe tråden vedr. min svigerfamilie. De kommer ALDRIG til tiden! Og sådan er det bare med dem alle. Her den anden dag sad jeg i fitness og ventede på min kæreste i 20 minutter fordi han skulle tage sin farmor med, som "ikke var klar". Jeg blev sur og så undskyldte han med at "hun var bange for at gå i indkørslen pga is" - det er 2 meter, det tager ikke 20 minutter! Det er også en af mine dårlige vaner: pas tiden eller aflys. For jeg gider IKKE vente på folk. Jeg er ikke forstående overfor det medmindre der er en god grund, men det er sgu ofte berettiget! Men hvor kan det bare gøre mig rasende. Og så køler jeg ikke særlig hurtigt af igen. Nu er min kæreste ved at have lært det, men hans familie forstår det ikke endnu. 

Men kommer man for sent her, uden en god grund, så bliver man ikke lukket ind 

Anmeld

14. december 2010

Sees

Jeanne skriver:

Så beklager jeg at måtte fortælle, at det nu er grammatisk tilladt at sige fordi at

Hvornår er det blevet det?
Jeg lærte på efterskolen at det hed FORDI, og ikke FORDI AT!

Anmeld

14. december 2010

Low

Jeg har en dårlig vane med ikke rydde op efter mig 

Anmeld

14. december 2010

JustAnotherName

Min værste vane er nok at jeg knækker led ....håndled, fingre, fodled, tæer, skulder, nakke ....knæk, knæk, knæk

Anmeld

14. december 2010

ekzunz

Low skriver:

Jeg har en dårlig vane med ikke rydde op efter mig 

Ha ha - den kan jeg tilslutte mig.....

Anmeld

14. december 2010

bette

jeg bider mig selv inde i kinderne i munden... kan ikke lade være.. og det er sååå træls for det slider på mine hjørnetænder.. 

ellers har jeg det faktisk med at grine på det mest underlige tidspunkter.. 

og kan godt lige pludselig midt i en samtale begyndte at ævle om noget helt 3. som ikke har noget med sagen at gøre :S 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.