Sees. skriver:
Tell me Los Ladies ..Har I dårlige vaner?
Jeg kan jo starte med mine egne.
Jeg retter ALTID på folk, hvis de siger tingene forkert..
F.eks. hvis der er en der siger "Fordi at..." - Der er ikke noget der hedder FORDI AT, der er kun noget der hedder FORDI.
Eller "Jeg har lagt på sofaen hele dagen" - Nej, det har du ikke, du har LIGGET på sofaen hele dagen.
Eller den værste .. "Mig og Albert" - Det hedder ALBERT OG MIG/JEG!
Jeg synes det er vildt underligt at jeg har det sådan her, for jeg er selv super dårlig til at stave, og vide hvornår det er med I eller Æ (f.eks. Ligger/lægger) - Og jeg hader når folk retter på mine svagheder, men jeg er så frygtelig slem til at gøre det selv 
Relevant i forhold til din første dårlige vane
- til trods for at du blander sprogene så vil det ALDRIG kunne hedde "los" foran kvinder, for det er hunkøn, så det hedder las i flertal 
Nå, dårlige vaner... Jeg er alt for diskussionlysten og hvis jeg endda 100% ved jeg har ret, så giver jeg mig ikke før den anden person har forstået det - ligemeget hvor langt den skal trækkes.
Jeg har en rigtig dårlig vane i forhold til min niece - hvis nogle prøver på at fortælle mig hvad jeg skal gøre med hende, udover hendes forældre selvfølgelig, så bliver jeg sur. Jeg kender hende rigtig og ved hvordan hun skal håndteres, så jeg vil ikke belæres om det!
Jeg er en pisse dårlig person at have på passagersædet i bilen! Jeg har endda gjort så min kæreste var ved at få tæsk fordi jeg dyttede af en mand, selvom jeg blot var passager. Jeg bliver S Å sur når folk går over vejen hvis der er en fodgængerovergang tæt på, så jeg har flere gange gjort så folk måtte vende om hurtigt fordi jeg har bedt min kæreste om ikke at stoppe! Jeg har mange flere eksempler, meeen 
Og dårlige vaner er der nok af!
Anmeld