Dårlige vaner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

bagger26

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Der er bare mange der siger "freksembel"

Hva så med "hångklæder", den er også go - hahaha

Hehe herhjemme FINDES ordet Hångklæder.. hehe

Når min kæreste retter på mig begiver jeg mig ud i forklaringen. Håndklæder er de små man tørre hænderne i efter man har vasket finger. HÅNGKLÆDER er alm størrelse "håndklæder", og til sidst har vi badehåndklæder.. Så det Hångklæder er et rigtig ord..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

bagger26

Jeg er totalt nordjyde så jeg siger mange sjove ting.

Min kæreste derimod er ordkløver så det siger spar to.. Det værste han ved, er når folk fx. siger " jeg bakker lige tilbage".. Så siger han altid "ja, hvilken vej havde du ellers tænkt dig at BAKKE"... hehe jeg griner hver gang, og siger det tit med vilje fordi det pisser ham af.. hihihi..

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Sees. skriver:

Tell me Los Ladies ..Har I dårlige vaner?

Jeg kan jo starte med mine egne.
Jeg retter ALTID på folk, hvis de siger tingene forkert..
F.eks. hvis der er en der siger "Fordi at..." - Der er ikke noget der hedder FORDI AT, der er kun noget der hedder FORDI.

Eller "Jeg har lagt på sofaen hele dagen" - Nej, det har du ikke, du har LIGGET på sofaen hele dagen.

Eller den værste .. "Mig og Albert" - Det hedder ALBERT OG MIG/JEG!

Jeg synes det er vildt underligt at jeg har det sådan her, for jeg er selv super dårlig til at stave, og vide hvornår det er med I eller Æ (f.eks. Ligger/lægger) - Og jeg hader når folk retter på mine svagheder, men jeg er så frygtelig slem til at gøre det selv

Relevant i forhold til din første dårlige vane - til trods for at du blander sprogene så vil det ALDRIG kunne hedde "los" foran kvinder, for det er hunkøn, så det hedder las i flertal

Nå, dårlige vaner... Jeg er alt for diskussionlysten og hvis jeg endda 100% ved jeg har ret, så giver jeg mig ikke før den anden person har forstået det - ligemeget hvor langt den skal trækkes. 

Jeg har en rigtig dårlig vane i forhold til min niece - hvis nogle prøver på at fortælle mig hvad jeg skal gøre med hende, udover hendes forældre selvfølgelig, så bliver jeg sur. Jeg kender hende rigtig og ved hvordan hun skal håndteres, så jeg vil ikke belæres om det!

Jeg er en pisse dårlig person at have på passagersædet i bilen! Jeg har endda gjort så min kæreste var ved at få tæsk fordi jeg dyttede af en mand, selvom jeg blot var passager. Jeg bliver S Å sur når folk går over vejen hvis der er en fodgængerovergang tæt på, så jeg har flere gange gjort så folk måtte vende om hurtigt fordi jeg har bedt min kæreste om ikke at stoppe! Jeg har mange flere eksempler, meeen

Og dårlige vaner er der nok af!

Anmeld

14. december 2010

missie20

Dumme vaner. Dem er jeg ekspert i, taler dårligt om mig selv. Dømmer folk efter 5 min. jeg har mødt dem, og somregel er de mennesker slet ikke som jeg troede de var, så ved ikke hvorfor jeg gør det. Skal altid have noget sødt til aftenkaffen. Er begyndt og tænke meget om jeg skal starte med at ryge igen. (Stoppede da jeg blev gravid).

Anmeld

14. december 2010

Sees

Dinna88 skriver:

Relevant i forhold til din første dårlige vane - til trods for at du blander sprogene så vil det ALDRIG kunne hedde "los" foran kvinder, for det er hunkøn, så det hedder las i flertal

Nå, dårlige vaner... Jeg er alt for diskussionlysten og hvis jeg endda 100% ved jeg har ret, så giver jeg mig ikke før den anden person har forstået det - ligemeget hvor langt den skal trækkes. 

Jeg har en rigtig dårlig vane i forhold til min niece - hvis nogle prøver på at fortælle mig hvad jeg skal gøre med hende, udover hendes forældre selvfølgelig, så bliver jeg sur. Jeg kender hende rigtig og ved hvordan hun skal håndteres, så jeg vil ikke belæres om det!

Jeg er en pisse dårlig person at have på passagersædet i bilen! Jeg har endda gjort så min kæreste var ved at få tæsk fordi jeg dyttede af en mand, selvom jeg blot var passager. Jeg bliver S Å sur når folk går over vejen hvis der er en fodgængerovergang tæt på, så jeg har flere gange gjort så folk måtte vende om hurtigt fordi jeg har bedt min kæreste om ikke at stoppe! Jeg har mange flere eksempler, meeen

Og dårlige vaner er der nok af!

HAHAHAHA, endelig var der en der så min fejl

LOS LADIES var noget der blev opfundet i lørdags, til en koncert med Christian Brøns - Det var hans ord, og så har vi piger der var med til koncerten brugt det lige siden

Anmeld

14. december 2010

AnneBJ

Puha, jeg retter også på alt og alle! Især sådan noget "dobbeltkonfekt"

- fordi at
- bakke baglæns
- "først starter/begynder vi med... " i nyheder fx..

I det hele taget ser jeg næsten aldrig nyhederne, for det pisser mig i den grad af, når de ikke taler grammatisk korrekt!

Bag et rat bliver jeg ligeså hidsig...

Og når min lillebror på 12 stadig ikke kan finde ud af at sige fx (siger freksempen), i hvert fald (siger i vetifald) og dekoration (deporation)

Og altså helt ærligt; Anne grow up! Men hvis jeg kan styre mit temperament, ved at afreagere lidt på sådan noget, så er det vel okay...

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Sees. skriver:

HAHAHAHA, endelig var der en der så min fejl

LOS LADIES var noget der blev opfundet i lørdags, til en koncert med Christian Brøns - Det var hans ord, og så har vi piger der var med til koncerten brugt det lige siden

Okay
I Lørdags... Der spillede han da i Randers, gjorde han ikke? Jeg skulle have været derinde, men kom det ikke  

Anmeld

14. december 2010

Sees

Dinna88 skriver:

Okay
I Lørdags... Der spillede han da i Randers, gjorde han ikke? Jeg skulle have været derinde, men kom det ikke  

Jo, han var solo i Randers og i Skive, men han startede i Galten med en 70 minutters koncert, med band

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Sees. skriver:

Jo, han var solo i Randers og i Skive, men han startede i Galten med en 70 minutters koncert, med band

Uh, jeg misunder dig for at have set ham   for at han tager på smukfest i år!

Anmeld

14. december 2010

Sees

Dinna88 skriver:

Uh, jeg misunder dig for at have set ham   for at han tager på smukfest i år!

Ja, altså smukfest '11 - ikk?
Hvis han gør det, så er jeg ihvertfald placeret foran scenen 5 timer før

(Og så lige lidt billeder fra i lørdags )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.