Ny og nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

tror ikke der er ret meget barn at presse ud når du er i uge 22.

men ja hver sin smag.

Kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre i din situation.

jeg blev gravid da jeg var 21 (meget planlagt) og var ikke et sekundt i tvivl om at jeg skulle være mor... Det ødelagde mit forhold til mit barns far trods vi var sammen i over 5 år.

Kun DU ved hvad du føler og har lyst til.

bliver nød til lige at tilføje, at på trods af størrelse, så er det ikke det der tæller, det er fysisk og psykisk lige så hårdt at gennemgå en fødsel om den bliver gjort i uge 16, 20 eller 40

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Alberts/

har to søstre på 20 om har barn ingen af dem har haft kommunen inde over,

jeg  fødte som 16 årige blev 17 en måned efter og har ikke kommunen inde over, havde lidt ekstra samtaler i min gravidtet men ellers ikke(:

men det er DIT valg DIN krop og ikke mindst DIG der skal lave med det hvis du for abort

hvis han skrider så er han ikke det værd, det kan også være han har sagt det i panik,

du velkommen til at skrive hvis det er

God Jul

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

du var i uge 22 da du finder ud af du er gravid, og vælger derefter at slå det ihjel , få en abort) ?

En ting er du vælger at være anonym, men synes godt man kan bevare den gode tone alligevel

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

Anonym skriver:

men ja hver sin smag.

jeg blev gravid da jeg var 21 (meget planlagt) og var ikke et sekundt i tvivl om at jeg skulle være mor... Det ødelagde mit forhold til mit barns far trods vi var sammen i over 5 år.

hvad er det dog for en kommentar?

ikke noget at presse ud, det har sørme da intet med det at gøre, men der har stadig været åben og det har været mindst lige så hårdt siger dem som har været igennem det, sådan der kan du jo slet ikke stille det op!

Anmeld

14. december 2010

Anonym

Maja84 skriver:

En ting er du vælger at være anonym, men synes godt man kan bevare den gode tone alligevel

Ja, hvis du gider og læse lidt længere oppe, var det bare for at fårstå det damen skrev og derefter blev den kottet, så synes lige i skal lade hver med at gøre det til mere debat altså ! - så er i jo ikke bedre.

Anmeld

14. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

men ja hver sin smag.

Uha, det var ikke pænt formuleret . Sikke dog en velkomst! 

Til TS, jeg kan ikke råde dig, men vil ønske dig velkommen til!  (Dog vil jeg sige, at det er min egen personlige mening, at det altid er kvindens valg, når spørgsmålet falder på abort. Det er bedst at være to om en beslutning, men i sidste ende, er du i din gode ret til dit valg. Det var MIN mening).

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Ja, hvis du gider og læse lidt længere oppe, var det bare for at fårstå det damen skrev og derefter blev den kottet, så synes lige i skal lade hver med at gøre det til mere debat altså ! - så er i jo ikke bedre.

Alt jeg ønskede var bare en ordentlig tone, er jo også forskel på hvordan man skriver ind til tingene? jeg synes bare ikke det var en ok besked at skrive, synes ihvertfald godt den kunne være formuleret på en sober måde. men er jo bare min mening

Anmeld

14. december 2010

hansen1

Alberts/ skriver:

har to søstre på 20 om har barn ingen af dem har haft kommunen inde over,

jeg  fødte som 16 årige blev 17 en måned efter og har ikke kommunen inde over, havde lidt ekstra samtaler i min gravidtet men ellers ikke(:

men det er DIT valg DIN krop og ikke mindst DIG der skal lave med det hvis du for abort

hvis han skrider så er han ikke det værd, det kan også være han har sagt det i panik,

du velkommen til at skrive hvis det er

God Jul

Hej.. Mange tak for dit svar..

Okay, så skal jeg ikk tænke på alt det med kommunen, det var da en ting mindre  

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

hansen1 skriver:

Hej.. Mange tak for dit svar..

Okay, så skal jeg ikk tænke på alt det med kommunen, det var da en ting mindre  

tror kun de vil være inde over hvis du har en dum fortid(;

men nej vil ikke mene du skal tænke på det(:

Anmeld

14. december 2010

hansen1

SeptemberBaby skriver:

Uha, det var ikke pænt formuleret . Sikke dog en velkomst! 

Til TS, jeg kan ikke råde dig, men vil ønske dig velkommen til!  (Dog vil jeg sige, at det er min egen personlige mening, at det altid er kvindens valg, når spørgsmålet falder på abort. Det er bedst at være to om en beslutning, men i sidste ende, er du i din gode ret til dit valg. Det var MIN mening).

Tak for dit svar

Ja det er bedst og være 2. Men desværre er det ikk såan nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.