hansen1 skriver:
Hej alle.. 
Ja jeg er ny her inde, men kan kort fortælle jer lidt om mig selv..
Jeg er en pige på 20 år, som bor sammen med min kæreste i Aalborg..
Der skal siges jeg har fået abort som 16 årig.
Vi står i den situation at jeg er blevet gravid og er ca. 4 - 5 uger henne. ( Blev gravid på spiral ) Min kæreste ha lagt ud at han ikk ønsker børn nu, og at han går hvis jeg vælger og beholde det.. Jeg har altid holdt på at jeg ikk først vil være i slutningen af 20 erne før jeg skulle have mit første barn,.. Jeg kan ike finde ud af hvad jeg skal og ikke skal. Håber virkelig der er nogen der måske kan give nogen råd ?
Hislen christina
At råde dig til at gøre noget bliver ikke godt, tror det er vigtigt du selv tager denne beslutning, og er indforstået med konsekvenserne af denne beslutning, men du akn jo tænke over de 2 senarier, feks om du ville have det ok med en abort, mulighed for stadig at få børn i en ung alder, konsekvenser af at få barnet nu, feks om du ville kunne klare at stå selv med barnet, både følelsmæssigt og økonomisk osv der er jo nok at tænke over, og du har jo heldigvis et par uger endnu, hvor du kan skrive fordele/ulemper ned, overveje konsekvenser, drømme om fremtid feks rejser, børn, udd osv osv
jeg håber meget du finder den bedste løsning for dig
og velkommen til baby.dk 
Anmeld