Ny og nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

hansen1

Alberts/ skriver:

tror kun de vil være inde over hvis du har en dum fortid(;

men nej vil ikke mene du skal tænke på det(:

Altså den eneste fortid jeg har, er alt jeg boede i pleje fra jeg var 5 uger, til jeg blev 7 år, og den gang jeg var 16 hvor jeg fik en abort. Siden har jeg ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Mi

Velkommen til

De første overvejelser du skal gøre dig er om du er i stand til tage varer på dit barn. Give det tryghed og omsorg, nærværd og opmærksomhed. Sætte dine egne behov mere eller midre på standby fra nu af og de næste 18 år. Hvis du vælger at få barnet vil du skulle sige nej til rigtig mange ting fremover, fordi dit barn har andre behov end du selv har.

Du skal så også tænke over om du kan gøre det når du muligvis skal være den eneste forældre dit barn får. Hvis din kæreste står ved sin beslutning, så kan du jo ikke ændre på det og du vil blive alenemor. Hvis du så er klar til det job moderskab er, og muligvis også alenemor, så kan du vælge barnet til, hvis du stadig ønsker det.

For mig handler sådanne spørgsmål ikke om hvorvidt man har lyst til barnet eller ej, men om man kan tage varer på barnet.

Håber du har nogen som kan stå dig bi i denne svære beslutning

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

hansen1 skriver:

Altså den eneste fortid jeg har, er alt jeg boede i pleje fra jeg var 5 uger, til jeg blev 7 år, og den gang jeg var 16 hvor jeg fik en abort. Siden har jeg ikk

altså det med pleje kan du jo ikke selv gøre for(:

og det med abort skulle ikke gøre noget(:

Anmeld

14. december 2010

hansen1

MarianneSonne skriver:

Velkommen til

De første overvejelser du skal gøre dig er om du er i stand til tage varer på dit barn. Give det tryghed og omsorg, nærværd og opmærksomhed. Sætte dine egne behov mere eller midre på standby fra nu af og de næste 18 år. Hvis du vælger at få barnet vil du skulle sige nej til rigtig mange ting fremover, fordi dit barn har andre behov end du selv har.

Du skal så også tænke over om du kan gøre det når du muligvis skal være den eneste forældre dit barn får. Hvis din kæreste står ved sin beslutning, så kan du jo ikke ændre på det og du vil blive alenemor. Hvis du så er klar til det job moderskab er, og muligvis også alenemor, så kan du vælge barnet til, hvis du stadig ønsker det.

For mig handler sådanne spørgsmål ikke om hvorvidt man har lyst til barnet eller ej, men om man kan tage varer på barnet.

Håber du har nogen som kan stå dig bi i denne svære beslutning

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det er helt rigtig det du skriver. Men vil sige at mine behov er ikk vigtige, da jeg altid har været en der vil at andre har det godt før jeg selv har det godt..

Jo jeg har nogen til støtte. Lige meget hva jeg vælger..

Anmeld

14. december 2010

hansen1

Alberts/ skriver:

altså det med pleje kan du jo ikke selv gøre for(:

og det med abort skulle ikke gøre noget(:

Okay

Og tak

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Hejsa

Vil lige sige velkommen, råde dig til det ene eller det andet kan og vil jeg ikke da det kun er dig der ved hvordan du føler inderst inde

Anmeld

14. december 2010

Heidimed lea

Anonym skriver:

tror ikke der er ret meget barn at presse ud når du er i uge 22.

men ja hver sin smag.

Kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre i din situation.

jeg blev gravid da jeg var 21 (meget planlagt) og var ikke et sekundt i tvivl om at jeg skulle være mor... Det ødelagde mit forhold til mit barns far trods vi var sammen i over 5 år.

Kun DU ved hvad du føler og har lyst til.

sikke en grim tone du holder,, synes ikke at det er en måde og behandle en ny på  og at du gør det anonymt gør jo ikke tingene bedre...

snak ordentlig og smil til verden så smiler den tilbage også når du måske engang står i en svær situation..

Hansen 1 føler med dig og håber du vælger rigtig,, det er en svær beslutning  velkommen til..

knus Heidi

Anmeld

14. december 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gør opmærksom på at det er IKKE OK at være spydig og nedladende omkring TS abort! Vi holder øje med det og påtaler dem der har gjort det.

Desuden er det misbrug af anonym funktionen. Alle bedes holde sig til emnet.

TS: Velkommen til!

Zafir - moderator, baby.dk

Anmeld

14. december 2010

Jarnsaxa

Sees. skriver:

Hejsa, og -lig velkommen til.

Jeg kan godt forstå du er fortvivlet og forvirret over den her situation. Men du skal huske at det er DIT liv, DIN krop og DIN fyse og psyke der skal stå model til en evt. graviditet/abort.

Og hvis han vælger at gå, og ikke have noget med barnet at gøre, så må jeg nok sige at han er en kujon.
Han har jo selv været med til at skabe det her barn - Og alle ved at ingen prævention er 100% sikker.
Hvis han ville være mere sikker, end en spiral er, så skulle han havde brugt kondom, eller slet ikke have hevet javertus frem.

Knus.

Anmeld

14. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja du fik en abort... Du fødte ikke barnet.. Forstår ikke hvorfor du har spiral som 20 årig.. ?

Det kan du sagtens få. Bare du en gang har været gravid og været mere end 8 uger henne kan du sagtens få spiral.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.