hansen1 skriver:
Hej alle.. 
Ja jeg er ny her inde, men kan kort fortælle jer lidt om mig selv..
Jeg er en pige på 20 år, som bor sammen med min kæreste i Aalborg..
Der skal siges jeg har fået abort som 16 årig.
Vi står i den situation at jeg er blevet gravid og er ca. 4 - 5 uger henne. ( Blev gravid på spiral ) Min kæreste ha lagt ud at han ikk ønsker børn nu, og at han går hvis jeg vælger og beholde det.. Jeg har altid holdt på at jeg ikk først vil være i slutningen af 20 erne før jeg skulle have mit første barn,.. Jeg kan ike finde ud af hvad jeg skal og ikke skal. Håber virkelig der er nogen der måske kan give nogen råd ?
Hislen christina
Hej Christina 
Først og fremmest velkommen til 
Jeg kan ikke fortælle dig, hvad du skal gøre i den situation du står i, men kan da sige hvad jeg ville gøre i dit sted.
Jeg ville sætte mig ned og finde ud af hvad der er vigtigst for dig lige nu. En ting er i hvert fald sikkert, det er at du må ikke lade din kæreste presse dig til abort... Tror jeres forhold vil blive ødelagt hvis du lader ham styre det.
Du skal kun vælge en abort, hvis du føler det er det rette for dig. Vil du gerne have den lille, jamen så lad ham gøre, hvad han vil. Det er jo ham, der mister noget her ikke dig kan man jo sige 
Havde det været mig havde jeg valgt barnet, da jeg ikke kan få mig selv til en abort. Jeg er af den overbevisning, at man ikke fortryder de børn man har fået, men man kan fortryde dem man aldrig fik...
Jeg håber i hvert fald, at du finder ud af det 
Et stort
herfra 
Anmeld