Hej.
puha lyder som en hård omgang, og det er rigtigt svært at finde ud af hvad der er det rette for en selv.
Vil sige at jeg har nok lidt samme historie som dig, blev gravid som 15, og fandt ud af det sent da jeg slet ikke havde det i tankerne, var jo på besyttelse, så i min tankegang den gang var det selvfølgelig ikke en mulighed, men fik en abort, og i mit tilfælde var det noget at det sværeste jeg nogensinde har skulle komme igennem,
det tog mig 4 år med psykologer, og læge hjælp at komme igennem det, og over det.
så da jeg lige pludeslig fandt mig selv gravid som 19 årig, nu 20.
anede jeg ikke hvad jeg skulle gøre, faren til barnet meldte ud fra start at han ikke ville være med, men valgte til sidst at beholde det, da jeg fandt ud af med mig selv at jeg ikke vile kunne gå igennem den omgang en gang til, og siden har jeg været meget glad for min beslutning, jeg er nu 27+4 og glæder mig meget til at min lille pige kommer
. men det har været en hård omgang, og syntes jeg stadig det er , med tanke på at jeg kommer til at være helt alene.
Håber det går bedre for dig, og at han kommer til fornuft hvis du vælger at beholde det.
herfra
Anmeld