Ny og nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.947 visninger
61 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2010

hansen1

Hej alle..

Ja jeg er ny her inde, men kan kort fortælle jer lidt om mig selv..

Jeg er en pige på 20 år, som bor sammen med min kæreste i Aalborg..

Der skal siges jeg har fået abort som 16 årig.

Vi står i den situation at jeg er blevet gravid og er ca. 4 - 5 uger henne. ( Blev gravid på spiral ) Min kæreste ha lagt ud at han ikk ønsker børn nu, og at han går hvis jeg vælger og beholde det.. Jeg har altid holdt på at jeg ikk først vil være i slutningen af 20 erne før jeg skulle have mit første barn,.. Jeg kan ike finde ud af hvad jeg skal og ikke skal. Håber virkelig der er nogen der måske kan give nogen råd ?

Hislen christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Anonym

hansen1 skriver:

Hej alle..

Vi står i den situation at jeg er blevet gravid og er ca. 4 - 5 uger henne. ( Blev gravid på spiral ) Min kæreste ha lagt ud at han ikk ønsker børn nu, og at han går hvis jeg vælger og beholde det.. Jeg har altid holdt på at jeg ikk først vil være i slutningen af 20 erne før jeg skulle have mit første barn,.. Jeg kan ike finde ud af hvad jeg skal og ikke skal. Håber virkelig der er nogen der måske kan give nogen råd ?

Hislen christina

Hvordan kan det være at du har fået en spiral? Det er "kun" noget kvinder der har født får tilbudt..

Anmeld

14. december 2010

hansen1

som der står fik jeg abort som 16 årig

Anmeld

14. december 2010

Anonym

hansen1 skriver:

som der står fik jeg abort som 16 årig

Ja du fik en abort... Du fødte ikke barnet.. Forstår ikke hvorfor du har spiral som 20 årig.. ?

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

Jeg kan desværre ikke råde dig til hvad du skal gøre, da jeg synes du skal gøre hvad du føler for.

Men ville lige sige velkommen til.

Og god jul.

Anmeld

14. december 2010

hansen1

Var i uge 22 den gang, så der skulle jeg jo selv "presse" barnet ud

Anmeld

14. december 2010

Sees

hansen1 skriver:

Hej alle..

Hislen christina

Hejsa, og -lig velkommen til.

Jeg kan godt forstå du er fortvivlet og forvirret over den her situation. Men du skal huske at det er DIT liv, DIN krop og DIN fyse og psyke der skal stå model til en evt. graviditet/abort.

Og hvis han vælger at gå, og ikke have noget med barnet at gøre, så må jeg nok sige at han er en kujon.
Han har jo selv været med til at skabe det her barn - Og alle ved at ingen prævention er 100% sikker.
Hvis han ville være mere sikker, end en spiral er, så skulle han havde brugt kondom, eller slet ikke have hevet javertus frem.

Knus.

Anmeld

14. december 2010

hansen1

281210 skriver:

Jeg kan desværre ikke råde dig til hvad du skal gøre, da jeg synes du skal gøre hvad du føler for.

Men ville lige sige velkommen til.

Og god jul.

Okay..

Tak i lige måde

Anmeld

14. december 2010

hansen1

Sees. skriver:

Hejsa, og -lig velkommen til.

Jeg kan godt forstå du er fortvivlet og forvirret over den her situation. Men du skal huske at det er DIT liv, DIN krop og DIN fyse og psyke der skal stå model til en evt. graviditet/abort.

Og hvis han vælger at gå, og ikke have noget med barnet at gøre, så må jeg nok sige at han er en kujon.
Han har jo selv været med til at skabe det her barn - Og alle ved at ingen prævention er 100% sikker.
Hvis han ville være mere sikker, end en spiral er, så skulle han havde brugt kondom, eller slet ikke have hevet javertus frem.

Knus.

Hej og mange tak for svar og det hele..

Jamen det er jo også sådan jeg ser på det, men jeg tænker os sådan om man bliver "overvåget" af kommune og sådan når jeg ikke er ældre end 20 ?

Anmeld

14. december 2010

Anonym

hansen1 skriver:

Var i uge 22 den gang, så der skulle jeg jo selv "presse" barnet ud

tror ikke der er ret meget barn at presse ud når du er i uge 22.

men ja hver sin smag.

Kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre i din situation.

jeg blev gravid da jeg var 21 (meget planlagt) og var ikke et sekundt i tvivl om at jeg skulle være mor... Det ødelagde mit forhold til mit barns far trods vi var sammen i over 5 år.

Kun DU ved hvad du føler og har lyst til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.